PDA

View Full Version : Radio in versterker



Lutz
6 juli 2004, 00:34
aloha,

ik heb dus sedert vandaag een raar probleem :-?

ik plugde daarnet nog een mijn gitaar in in mijn oude ibanez TB225 versterker, toen ik het distortie kanaal openzette en ik mijn volume pedaal (een Onerr GV1) indrukte zodat er geen signaal meer naar de amp gaat hoorde ik opeens een duitse radio zender in mijn versterker,

ok ik hoor jullie al denken dat ligt aan het pedaal, niet dus, want als ik inplug op mijn randall head die op een behringer cab staat dan heb ik het probleem niet

dus mijn vraag is nu , kennen jullie dit probleem en zien jullie een oplossing?


thx in advance,


Lutz

Antal
6 juli 2004, 00:42
Is alles goed geaard? Anders zou hier een oplossing kunnen liggen.

Lutz
6 juli 2004, 00:59
Is alles goed geaard? Anders zou hier een oplossing kunnen liggen.


ze zitten beiden op zelfde aftak doos, en bij de ene heb ik het niet dusja

BartL
6 juli 2004, 01:18
Het is dat je hier nog niet zo lang op het forum bent, anders had ik je verrot gescholden omdat je de zoekfunctie niet gebruikt :) (Grapje dus)

DUS: Als je een probleem hebt, vind je vaak al een (deel van het) antwoord in de zoekfunctie.

Swan
6 juli 2004, 10:38
ja er is ergens n topic van mij over hetzelfde probleem....niet dat dat toen is opgelost.

birt
6 juli 2004, 17:39
in mijn oud ampje had ik het ook, maar dat is nu verkocht, probleem opgelost :D

helleke
6 juli 2004, 17:56
Draai eens aan de knoppen, misschien krijg je een andere zender die je wel bevalt :-D

Zonder gekheid: 9 van de 10 keer is het gewoon een aarde probleem.Probeer eens een ander geaard stopcontact in een ander kamer of zo en/of de 2 apparaten afzonderlijk in een verschillend stopcontact.
Dat is het eerste wat ik doe met zo'n probleem en meestal afdoende.