PDA

View Full Version : Beginnende gitarist zoekt contact met bands/artiesten



leon1986
6 september 2001, 22:31
Hallo,

Ik ben Leon (15) en zoek mensen die net als ik een bandje willen beginnen. Ik woon in Scheveningen en wil muziek maken in de richting van Blink 182, Linkin Park, Limp Bizkit en Nirvana. Het maakt niet uit of je al lang speelt of niet want ik speel zelf ook nog niet zo lang gitaar (akoestisch & electrisch). Ben jij een bassist, drummer of zanger die er 100% voor wilt gaan. Dan moet je ff emailen naar send2leon@hotmail.com

GrEeNdAy
26 januari 2002, 15:28
hey leon,
ik speel nu akkoustisch nog ni zo lang
maar toch dezelfde stijl van muziek
grtzz
natalie

floorbozz
20 maart 2002, 21:03
Yo, ik wou even reageren op je vraag. Ik ben een beginnende gitariste en ik zou graag in een band spelen. Niets serieus hoor maar gewoon om ervaring op te doen. Tevens speel ik al 5 jaar keyboard dus daar kan ook voor dienen. Nou als je intresse hebt hoor ik het wel.

Greetz

Florence (14)
<floorbozz@hotmail.com>

P.s. Ik woon vlak bij Rotterdam

Echoes
22 maart 2002, 11:25
"..Blink 182, Linkin Park, Limp Bizkit en Nirvana"


tjoh! origineel

Lucky
22 maart 2002, 12:22
wat geef jij weer zinvol commentaar....als die gozer dat nou leuk vindt dan mag hij toch.
Het is mijn muziek niet....maar 160 keer carefull with that axe eugene op bootleg verzamelen komt nu ook niet echt veelzijdig over.....

Echoes
25 maart 2002, 10:18
tjah maar da's wel originele muziek. Ik bedoelde alleen maar dat ik 8 of 9 van de 10 keer hoor van mensen die band gaan beginnen dat ze punk/grunge/metal willen spelen...
Als ze het leuk vinden moeten ze dat zeker doen ja :smile:)
Hoe weet jij trouwens van mijn 160 careful with that axe eugene's?

Lucky
26 maart 2002, 09:20
Op je site staat dat 160 PF bootlegs hebt en aangezien carefull er altijd wel op een of andere manier opstaat...geintje....
Ik ben zelf ook een grote fan ....vooral begin jaren zeventig....Atom Heart, Meddle

Echoes
26 maart 2002, 17:07
je hebt wel gelijk hoor..vooral Set the controls for the heart of the sun speelden ze bijna ieder concert van 67 tot 73 :smile:
Money/Us and Them speelden ze van 72 tot 94 trouwens
Heb je ook bootlegs dan? Overigens zijn er van Careful best verschillende versies...

Lucky
27 maart 2002, 09:39
neeeee niet meer...of nog een paar...ik heb ze allemaal weer verkocht...het was een fase... ik heb nog ergens een bbc opname met echoes (pre dark side) en een opname van een concert in amsterdam (post Syd) en een live opname met Syd Barrett...

Echoes
27 maart 2002, 10:15
Da's waarschijnlijk
Meddled - BBC opname met echoes
Concertgebouw Adam 69 (adam concert)
Rotterdam Hippy happy fair of StarClub Denemarken 67 (die opname met syd, meer live spul is er namelijk niet)

Ic3gl0vE
30 maart 2002, 23:56
Op 2002-03-22 10:25, schreef Echoes:
"..Blink 182, Linkin Park, Limp Bizkit en Nirvana"


tjoh! origineel


ja man
maar in je andere post zei je 'dat ze alleen rock/grunge/metal willen spelen' ofzo

bedoel je daar nou mee dat rock/grunge/metal nooit origineel kan zijn?

Echoes
1 april 2002, 15:17
ga jij maar eerst ff alle berichtjes van deze post goed lezen..dan kom je vanzelf achter het antwoord...

L E Z E N :eek:)

Ic3gl0vE
2 april 2002, 16:44
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry


soow 100 keer excuses aangeboden :smile: (tel maar na :razz:)

sowouk3
28 augustus 2002, 17:03
ey in de toekomst zoeken wij ook nog een toetsenist of een gitarist, uhm je stijl is alleen anders als de mijne, ik drum dan, me broertje is nog niet zo lang gelede met gitaar spelen begonne, maarja, rotterdam....zelf kom ik uit poeldijk waar we ook een niet al te grote oefenruimte hebben en poeldijk leg 15 km van den haag ongeveer. mijn stijl ligt dichter bij sonic youth, coldplay, mogwai, uhm maarja blof (iets heel anders) vink ook wel goed....
greeetzz, roy