PDA

View Full Version : bandleden gezocht



Victor
29 april 2002, 09:35
HOi,

Wij, een bassist (25 jr) & sologitarist (23 jr), zoeken een zanger (20 t/m 28 jr) met een stevige stem, een strakke drummer (20 t/m 30 jr) en een slaggitarist (20 t/m 28 jr).
Onze muzikale invloeden zijn onder andere: Live, U2, Pearl Jam, Bryan Adams.....etc.
Wat wij zoeken in een zanger is iemand die muzikaal is aangelegd, zelf songs (voornamelijk teksten) schrijft en iemand die zijn mannetje op het podium staat.
Wat wij zoeken in een slaggitarist is iemand die muzikaal is aangelegd en de sologitarist vet kan ondersteunen. Denk hierbij aan 2 vette gitaarpartijen die samen 1
worden.
Wat wij zoeken in een drummer is iemand die muzikaal is aangelegd.
Ook moet er serieus meegewerkt worden en er 100% voor gaan.
Wij hebben ervaring met bands, optredens en demo-opnames. In de toekomst willen we veel eigen werk schrijven en veel optreden.
We hebben een eigen oefenruimte in Rosmalen waar we altijd terecht kunnen. Hier kunnen we een keer afspreken om te kijken of het klikt.
Voor meer info, bel of mail:
06 143 99 117
vic@home.nl

Gegroet,

Victor (gitarist)

slashsven
21 maart 2003, 15:58
Ok , ik zou wel auditie bij jullie willen,
Ik speel al een 5 jaar gitaar met zo'n beetje alle stijlen en zowel lead als ritme
Ik heb opneemervaring en podiumervaring


doen alleen er is 1 probleem....
Ik ben 16...
ik zing al mn hele leven, Maar zing liever door mijn leeftijd en mijn nog net niet volgroeide stem zing ik liever 2de stem,


slashsven@hotmail.com
(ik zou zeggen: give it a shot...)

slashsven
21 maart 2003, 16:00
o ja waar ligt rosmalen?