PDA

View Full Version : e475 voor Jap strat



Sander II
5 juli 2004, 22:20
is 475 euro voor een Japanse strat (serialnumber: I xxxxxx) veel?
Hij is in 'mint' conditie en heeft USA pickups.
Ook niet te vergeten: he got 'the looks' 8-)

Thanks in advance

SiNiSTRaL
5 juli 2004, 22:35
alleen al om dat laatste argument zou ik er geen cent voor geven ;)

maar 475 is een mooie prijs...

doncker
6 juli 2004, 09:33
Op marktplaats staat er nu 1 voor 350 €.

jaywalker
6 juli 2004, 12:10
Er waren tijden dat ik 250 euro voor een japanse strat gaf :-D .
Kijk maar eens naar mijn webshot's.

Maar 475 lijkt me een redelijke prijs. Ze kunnen wel goedkoper.

dejohan
6 juli 2004, 14:52
Ik heb er een van 150€ :-D

Misschien is 450€ wel ok, maar ik zou nog wat verder kijken en sparen, je kan met wat geluk een US strat vinden voor 500-600€, je zal alleen wat geduld moeten hebben, maar ik kom ze toch af en toe tegen hoor.

The Thumb
6 juli 2004, 15:18
wellicht ten overvloede: er hebben nogal wat verschillende japanse strats bestaan. zonder verdere details is deze discussie dus niet echt zinvol.

jaywalker
6 juli 2004, 16:13
Ik heb er een van 150€ :-D

Misschien is 450€ wel ok, maar ik zou nog wat verder kijken en sparen, je kan met wat geluk een US strat vinden voor 500-600€, je zal alleen wat geduld moeten hebben, maar ik kom ze toch af en toe tegen hoor.

altijd overtroefen die gast heh

jaywalker
6 juli 2004, 16:13
Ik heb er een van 150€ :-D

Misschien is 450€ wel ok, maar ik zou nog wat verder kijken en sparen, je kan met wat geluk een US strat vinden voor 500-600€, je zal alleen wat geduld moeten hebben, maar ik kom ze toch af en toe tegen hoor.

altijd overtroefen die gast heh

Sander II
6 juli 2004, 17:40
komt uit 1989/90, heeft USA pickups, I xxxxxx serialnumber + strap en gigbag

Tupelo
6 juli 2004, 17:51
475 vind ik nogal. Heb even geduld of doet er nog een beetje bij en je hebt een USA. Op het ogenblik dat je 'm weer wil verkopen heb je daar baat bij. Niet iedereen heeft de verheven kennis welke strats uit japan met welk bouwjaar o.k. zijn en welke niet. USA strat raak je altijd wel kwijt enkel al om de naam. Zou zoieso nooit geen strat meer kopen maar dat is mijn verhaal.

Tupelo
6 juli 2004, 17:51
475 vind ik nogal. Heb even geduld of doet er nog een beetje bij en je hebt een USA. Op het ogenblik dat je 'm weer wil verkopen heb je daar baat bij. Niet iedereen heeft de verheven kennis welke strats uit japan met welk bouwjaar o.k. zijn en welke niet. USA strat raak je altijd wel kwijt enkel al om de naam. Zou zoieso nooit geen strat meer kopen maar dat is mijn verhaal.

dejohan
7 juli 2004, 11:43
komt uit 1989/90, heeft USA pickups, I xxxxxx serialnumber + strap en gigbag

Dan lijkt het mij nog wel een redelijke deal. 80'er jaren strats worden als beter beschouwd, en met USA pickups helemaal. De Jap pickups worden toch vaak als het zwakste punt gezien aan Japanse gitaren.
Als het dan nog een re-issue model is zou het helemaal cool zijn.

Ik heb standard strat van dezelfde serienummer reeks, en ik vind hem echt heel goed. Ik heb ook een USA strat gehad, en behalve de pickups en enkele kleine details, vind ik deze even goed gebouwd.

Voor info over Japanse strats:
http://freespace.virgin.net/john.blackman4/


Maar, denk eraan: voor een beetje meer geld en wat geduld vind je een USA Strat.

dejohan
7 juli 2004, 11:47
Ik heb er een van 150€ :-D

Misschien is 450€ wel ok, maar ik zou nog wat verder kijken en sparen, je kan met wat geluk een US strat vinden voor 500-600€, je zal alleen wat geduld moeten hebben, maar ik kom ze toch af en toe tegen hoor.

altijd overtroefen die gast heh

Je moet niks speciaals kunnen om toevallig op een goedkope Strat te vallen hoor.