PDA

View Full Version : Marcus Miller in Nighttown



Lazy B.
5 juli 2004, 20:32
Tja, ik kwam het eerste dus maalde ik het eerste... :D :D :D

Ben dus op kosten van GitaarNet naar Marcus Miller geweest. Benieuwd naar jullie mening over mijn recensie (dat was de tegenprestatie)! Staat op de voorpagina van GitaarNet.

Bye bye, Lazy B.

Horus
5 juli 2004, 22:30
Hey ik heb er ook al 1 geschreven:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=34987

Maar daar kijken de bassisten blijkbaar nooit ;)

Chris Wolstenholme
5 juli 2004, 22:37
wat heb jij die verlote bassen gewonne? :o

Lazy B.
5 juli 2004, 22:46
wat heb jij die verlote bassen gewonne? :o

Mocht 'ie wille! :D

Wilbert
5 juli 2004, 23:57
Benieuwd naar jullie mening over mijn recensie
Jammer genoeg weet ik niet of ik t er mee eens ben, maar je hebt schrijftalent! (Ga toch bassen man! :))

Lazy B.
6 juli 2004, 00:04
Jammer genoeg weet ik niet of ik t er mee eens ben, maar je hebt schrijftalent! (Ga toch bassen man! :))

You bent grappig!

AntY
6 juli 2004, 01:39
welke bassistendag?

Wilbert
6 juli 2004, 09:05
Jammer genoeg weet ik niet of ik t er mee eens ben, maar je hebt schrijftalent! (Ga toch bassen man! :))

You bent grappig! Off topic: hoe zit 't met die bassistendag trouwens? Ik lees er niks meer over... :( :( :(
Das op een ander forum, malloot. Kijk maar eens op www.basgitaarforum.nl Daar is een compleet forum "meeting". Daar kun je er genoeg over vinden.

Lazy B.
6 juli 2004, 09:38
Das op een ander forum, malloot. Kijk maar eens op www.basgitaarforum.nl Daar is een compleet forum "meeting". Daar kun je er genoeg over vinden.

Oow, sorry. Maar mogen mensen van GitaarNet niet komen dan? :D

Wilbert
6 juli 2004, 11:05
Mensen van gitaarnet zijn welkom op basgitaarforum, en mensen van basgitaarforum zijn welkom op de meeting. Lijkt me logisch...