PDA

View Full Version : Time stood still van Bad English



NoelGallagher
29 april 2002, 01:45
Een van de mooiste akoestische introos ooit gemaakt, echt briljant. Bevat ook twee coole akoestische soloos, maar hoe speel je dat allemaal ? Nergens tabs van te vinden. Is er niet een gitaarexpert die dta nummer ff wil downloaden en de tab wil maken ?

doperwt
16 mei 2002, 17:08
ik kan me vaag herinnneren dat ik dat nummer ook zocht. Maar ik raad je aan om niet die gitaar zoek machines te gebruiken zoals tabrobot maar gewone zoekmachine zoals Google. en dan het nummer invullen of artiest gevolgd door een van de woorden Tab of Chords (of beide) en dan heb je altijd meer kans om wat te vinden.

NoelGallagher
28 mei 2002, 16:51
Heb ik gedaan maar ook daarn gee succes, snap het niet, het is zo'n klassieker en zeker qua gitaar.......

mkulk
29 mei 2002, 23:48
Log even in op je prive berichten. Daar vind je mijn e-mail adres en meer info.

Mark83
15 juli 2002, 02:31
Op 2002-04-29 00:45, schreef NoelGallagher:
Een van de mooiste akoestische introos ooit gemaakt, echt briljant. Bevat ook twee coole akoestische soloos, maar hoe speel je dat allemaal ? Nergens tabs van te vinden. Is er niet een gitaarexpert die dta nummer ff wil downloaden en de tab wil maken ?

Ik kan je alleen vertellen dat dit nummer in Bm geschreven is... Intro (piano): Bm, A, G... tokkel dit maar eens, dan hoor je het vanzelf
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik ben ook al zo lang op zoek.. Kan em net vinden..

Mark83
15 juli 2002, 02:32
Tussen haakjes, als je em ergens vindt, zou je mij dan ook een seintje willen geven?

sambora
27 juli 2002, 21:59
Mooie intro idd., ik heb 'm toevallig een paar weken geleden op tab gezet. Als jullie 'm nog willen hebben; mail maar naar
swingende_king@hotmail.com en dan komt'ie er z.s.m aan. Het is trouwens alleen de intro. Maar het riffje dat gespeeld wordt is niet zo moeilijk. Dat draait om Bm7. De solo's heb ik niet.

groetjes,
Sambora






<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sambora op 2002-07-27 21:02 ]</font>