PDA

View Full Version : Vraagjes over de Koch Pedaltone.



Malochia
4 juli 2004, 17:08
Ik ben van plan om binnenkort een Koch Pedaltone te kopen. Nou had ik daarover wel enkele vragen;


1. Ik heb wat verhalen gehoord en gelezen dat de Pedaltone live erg slecht door de mix heen komt. Ook zag ik laatst nog een band spelen waarvan de beide gitaristen een Pedaltone hadden, en het gitaargeluid klonk inderdaad heel erg weggedrukt. (wat niet per sé door de Pedaltone hoeft te komen natuurlijk, maar toch)

Wat zijn jullie ervaringen wat dit betreft ?



2. Ik bezit zelf een Peavey Studio Pro 112, en een Epiphone Les Paul Studio. (haha, puur toeval hoor)
Zal dit een goeie combinatie vormen met de Pedaltone ?



3. Ik kwam in een oud topic deze post tegen; (over de Koch Pedaltone)


Nou, Ik heb hem zaterdag bij conijn muziek in eindhoven gezien voor € 299,95 euro. Die hebben sinds kort nu ook koch versterkers en hebben er mooie prijzen aan hangen, misschien dan maar een idee om daar eens te gaan kijken??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wimmeltje op 2003-03-26 09:37 ]</font>

Kan iemand me vertellen of ze de Pedaltone nog steeds voor deze prijs verkopen ?
Of of de Pedaltone wellicht ergens anders voor een mooie prijs te koop is ? (ik ben tenslotte ook maar een arme student)



Bij voorbaat dank !