PDA

View Full Version : Silent_Reflection.mp3 by Chambers_Wooten_Bosch



Bosch
4 juli 2004, 14:15
Who nees CAB when you've got BCW! :D

Silent_Reflection.mp3

Save as:

http://home.hetnet.nl/~boschracing/Silent_Reflection.mp3

RgrdZ,

~Bosch~

jaywalker
4 juli 2004, 14:46
AAAahhh my ears
it hurts!

Luc-O
4 juli 2004, 14:51
Hey Bosch, sorry man, maar ik vind hem op het eerste gehoor niet lekker om naar te luisteren, wat mij betreft iets te experimenteel... maar dat kan ook aan m'n sunday afternoon hangover liggen... :nervous:
Het spel is overigens verder prima, maar CAB is ook niet echt mijn ding, vandaar misschien.

Stratman70
4 juli 2004, 14:56
Jouw manier van muziekmaken blijft origineel, hoe dan ook. Maar ik heb er nu naar geluisterd en that's it. Mijn leven gaat weer verder en wat mij betreft zonder dit nummer.

Oftewel Bosch: ik hoop nogsteeds eens op een nummer van jou te horen waarvan ik zeg: "KIBBUHVEL! Dit ga ik heel vaak horen want je raakte me diep met je gitaarspel." En iemand die zijn gitaar zo goed beheerst zou dat toch in mijn logica moeten klaar kunnen spelen....

Wie weet, ooit misschien, maar vandaag in ieder geval niet.

Barret Wallace
4 juli 2004, 15:10
Smooth 8-) , eindelijk weer wat verfrissende lix. Ik hoor verschillende invloeden o.a. een beetje Henderson.


Keep up the BT experimental.

Mithrandir
4 juli 2004, 15:20
Na deze reacties dacht ik iets vreselijks te gaan horen........maar ik vind het eigenlijk wel vet!

slayurrr
4 juli 2004, 15:41
Bosch blijft mij verbazen met zijn nummers, waar teh fuck haal jij de inspiratie toch altijd vandaan? 8-)

Over het nummer: apart, maar cool.

Bosch
4 juli 2004, 15:55
@ jaywalker
ja

@ Luc-O
Hmmmz, ik heb wel eens echt experimentele dingen opgenomen. Zelf vond ik dit vrij regular fusion.

@ Stratman70
Thx, wellicht de volgende

@ Barret Wallace
Henderson it is 8-) (spreek je op MSN)

@ Mithrandir
8) Ik vind het zelf ook vet eigenlijk :P met name als de bass begint te slappen, van die licks vind ik best veel kracht uitgaan ... thx

@ slayurrr
Hey thx! Inspiratie = gewoon een leuke backing maken en opnemen: niet practicen/oefenen, maar gewoon jammen en dan opeens verschijnt er wel een thema :wink:

Howdie

~Bosch~

amon
4 juli 2004, 16:16
ik vind het ook nog wel leuk, alleen een beetje schel in het begin, maar de 2e keer luisteren valt dat al mee!

keep up the good work!

the joshua tree
5 juli 2004, 11:18
Het is erg vet! Beetje in de Tribal Tech sfeer vind ik dit.
Waarom scheur je alles met distortion er over, waarom niet bepaalde stukjes clean. Dan is de dynamiek veel beter. Vooral in het begin vind ik denk ik clean mooier.

Wat zijn CAB en BCW trouwens?

spanky_franky
5 juli 2004, 13:38
vette backing, maar het solowerk eroverheen vind ik niet echt leuk om naar te horen, vind het niet passen..

Jools
5 juli 2004, 13:54
hmm zou je wel es willen horen met een open geluid, niet zo gecomprimeerd

die shred stukjes klinken trouwens lekker

misschien zou je wat meer met syncopen kunnen doen op de wat slomere stukkies? beetje jazzy gevoel derin gooien... 'k heb een tijdje geleden interview gelezen met Shawn Lane waarin ie vertelde over al z'n Parker platen etc.. en hij was vooral geinteresseerd in de syncopische benadering van bird in tegenstelling tot bijvoorbeeld de wat vrijere benadering van coltrane

Barret Wallace
5 juli 2004, 15:35
Het is erg vet! Beetje in de Tribal Tech sfeer vind ik dit.
Waarom scheur je alles met distortion er over, waarom niet bepaalde stukjes clean. Dan is de dynamiek veel beter. Vooral in het begin vind ik denk ik clean mooier.

Wat zijn CAB en BCW trouwens?

Haha cool eindelijk iemand die óók Henderson erin herkent 8-) Tribal Tech RULES BIGTIME. Lijkt me idd ook wel een tof plan om wat clean erin te doen, net zoals je bij frog above the aware deed Wouter ;)

Negative K3 fan
5 juli 2004, 17:33
ik vind hem eigenlijk wel vet, goede toon.

alhambra
5 juli 2004, 19:51
Ik vind hem super. Alleen het end had wat mij betreft wel weird mogen zijn.

Toffe gozer
5 juli 2004, 22:07
Knap hoor vooral na 01:05 , wat een super solo zeg, de beste shredsolo die ik ooit gehoord heb op dit forum, tjonge jonge lekker hoor :-D

Tymon
8 juli 2004, 17:36
Klinkt tof Bosch! Ik hoor dat je inmiddels al wat beter thuis bent in de fusion hoek :) Ik vind persoonlijk alleen je sound iets te metal, mag wel wat warmer.

Tymon

Barret Wallace
10 juli 2004, 11:39
Wat is BCW!!! voor iets? Een trio? Hey Bosch, heeft je band ook een website?

Bosch
10 juli 2004, 15:25
@ amon
Thanx! Schel is hoort een beetje bij mijn basis geluid.

@ the joshua tree
Zeer zeker Tribal Tech!!! Gaaf dat je dat opmerkt! Clean zou kunnen ja.

@ spanky_franky
allright then, np en bedankt voor checken

@ Jools
Uit de Chameleon krijg ik eigenlijk juist een gecomprimeerd geluid, daarom heb ik hem gekocht. Boudewijn is meester in syncopen. Ik zal hem eens vragen er mij wat te leren, ... goede tip

@ Barret Wallace
Thanx Bro, Frog above = killer :D

@ alhambra
thanx! Einde is idd afgeraffeld :P

@ Toffe gozer
beste shredsolo :-? ehm, ik was hier eigenlijk totaal niet aan het scheuren :???:

@ Tymon
Het, op jouw reactie zat ik te wachten: goed te horen dat je (ook) hoort dat de fusionelementen er nu echt in beginnen te sluipen. Sound moet hier idd in meegroeien, ... tijd voor mn oude rieten Mesa 22+

@ Barret Wallace
Bosch Chambers Wooten, ... nee ik heb geen website :D

Greetz,

~Bosch~