PDA

View Full Version : hulp



Bonjour
4 juli 2004, 14:01
test

Bonjour
4 juli 2004, 14:03
halo iedereen,

ik heb jullie hulp nodig, binnenkort krijg ik mijn geld van mijn werk en kan ik 2 pedalen kopen, een overdrive en een fuzz master worden het. ( fm als bigtone nog eentje zou willen maken) nu als overdrive wou ik een okko diablo maar je hebt er nu 5 soorten, kan iemand me de verschillen uitleggen? tussen gewone, met extra gain knop, superdupercustomdiablo, switchmonster en boostmonster? ik kan er echt niet aan uit. wat is volgens jullie beste zonder rekening met prijs te houden?

alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp

later

bonjour

Antal
4 juli 2004, 17:20
Wat de verschillen precies zijn dat weet ik ook niet. Maar volgens mij kun je er gewoon een laten maken naar jouw wensen. Dus ik zou me eigenlijk meer afvragen wat je precies wilt.

Bonjour
4 juli 2004, 19:54
Wat de verschillen precies zijn dat weet ik ook niet. Maar volgens mij kun je er gewoon een laten maken naar jouw wensen. Dus ik zou me eigenlijk meer afvragen wat je precies wilt.

mja, dat is het probleem, ik weet nog niet goed wat ik wil, ik vind zijn sound clips gewoon bangelijk vanop zijn site anyway wat bedoelen ze met dit?

Expands around Amp-Switch-functions as well as Channel and Reverb (exchange cash), becomes the Switchmonster out of the Diablo Boostmonster ( met vertaler vertaalt van duits naar engels :) )

http://www.stompbox.de/images/switchmonster.jpg

sorry voor al deze vragen maar weet nog niet echt zoveel van al die technische termen, hopelijk vinden jullie dat niet erg

alvast hartelijk bedankt

Harry
4 juli 2004, 20:16
dat stukje dat je van duits naar engels hebt vertaald is niet echt vertaalbaar lijkt me. Kun je het duits niet posten, misschien komt daar iemand uit?

Bonjour
4 juli 2004, 20:20
dat stukje dat je van duits naar engels hebt vertaald is niet echt vertaalbaar lijkt me. Kun je het duits niet posten, misschien komt daar iemand uit?
sorry hoor, maar ik heb het met zo'n gratis site gedaan vanop internet :)

Erweitert um Amp-Switch-Funktionen wie Channel und Reverb (tauschbar), wird aus dem Diablo Boostmonster das Switchmonster:

Mitch
4 juli 2004, 21:11
Hoeveel overdrives en fuzzes heb je al zelf in levende lijve gehoord Bonjour ? Ik heb het gevoel bar weinig...

Ik begrijp je redenering: als ik iets koop, kan ik beter meteen wat goeds kopen, maar neem van mij aan dat het uitproberen van verschillende pedalen geen weggegooid geld is. Eerder leergeld. Van ieder pedaal steek je weer wat op en zeker als je tweedehands koop kun je vaak met gering verlies doorverkopen of zelfs quitte spelen.

Ik waardeer je goede smaak hoor: Teese, Big Tone, Okko... 8-)

Nocki
4 juli 2004, 22:42
hee... en als ik wat koop en een week later verkoop ben ik gek... willen we nog een gear freak...?

Mitch
4 juli 2004, 23:18
De truuk is, Nocki, om dat soort aankopen hier gewoon te verzwijgen. Wat niet weet, wat niet deert :D

Baco
5 juli 2004, 07:57
Erweitert um Amp-Switch-Funktionen wie Channel und Reverb (tauschbar), wird aus dem Diablo Boostmonster das Switchmonster:

Uitgebreid met Amp-Switch-Functies zoals Channel en Reverb (verwisselbaar, zijnde vrij te kiezen) wordt de Diablo Boostmonster het Switchmonster

Noot: Vrije vertaling, maar het komt er op neer me dunkt dat de Diablo gecombineerd wordt met een aantal on/off switchen wat praktischer is dan aparte pedalen. Geen slecht idee...

Mitch
5 juli 2004, 13:32
Knoppen staan wel achterlijk dicht bij elkaar, zou ik nooit zo willen.

Robbert
5 juli 2004, 14:18
Knoppen staan wel achterlijk dicht bij elkaar, zou ik nooit zo willen.

Vind ik ook! Met mjin maatje 44 schakel je alles tegelijk in, of uit.
Maar zowiezo, een voetschakelaar voor je versterker laat je toch niet inbouwen in je scheureffect?

Bonjour
5 juli 2004, 18:37
halo, ben er weer, vandaag heel de dag moeten schilderen :)

anyway:

@ Seymour Paul: ik heb inderdaad nog weinig ervaring met pedalen, heb er alleen in de muziekwinkel en die van vriend in actie gezien in het echte leven, derest allemaal sound clips vanop internet. En dat van leergeld, mja, je zal wel gelijk hebben maar mijn ouders hebben gezegt dat ik nog 2 pedaaltjes mag kopen en daarna is het gedaan voor een heel jaar, dus ik zou liever nu 2 goeie kopen als ik anders nog een jaar moet wachten.

@ Nocki: bedoel je dat ik het direct zou verkopen? mja, trust me, dat zal nooit gebeuren en trouwens, mijn moeder zou het me verbieden, ze is daar streng op :wink:

en die on/off switchen, waar dienen die precies voor, dat versta ik nog niet helemaal

en als je die boostmonster koopt, met extra gain knop en extra more knop, komen daar dan circuits in die pedaal bij? en is dat nadellig voor kwaliteit van geluid?

sorry als jullie mij een dwaas vinden, maar ik koop liever direct iets goeds, net zoals ne collega vant werk, die zei dat ook, koop altijd direct iets goed.

alvast bedankt voor alles

later

bonjour

Robbert
5 juli 2004, 21:16
Die extra buttons zijn voor je versterker -als die een extern schakelpedaal aansluiting heeft.

Vaak zit er op versterkers een schakelbaar boost, reverb of gain kanaal en daar heb je dan een apart pedaal voor. Nu zit dat ingebouwd in de boost.

Bonjour
5 juli 2004, 21:46
als ik het goed begrijp is dat dan toch helemaal niet nodig op een overdrive pedaaltje?

Antal
5 juli 2004, 22:03
als ik het goed begrijp is dat dan toch helemaal niet nodig op een overdrive pedaaltje?

Nee, dat heb je ook niet nodig. Maar misschien dat sommige mensen het handig vinden. Wat voor amp heb je trouwens, want met een 1kanaals amp heb je er helemaal nix aan. Ik zou zelf denk ik voor de standaard uitvoering gaan. Of voor de uitvoering met een boost, als dat nuttig voor je is.

Weet je trouwens al of bigtone die fuzz voor je wil maken?

Bonjour
5 juli 2004, 22:27
ik heb 1 kanaals amp dus dan heb ik hem zowizo niet nodig

anyway, nee, ik ga pas informeren voor die fm als ik het geld heb, wordt altijd op einde van de maand gestort

ik ga slapen, morgen weer werken in de serres, zwaar werk :-D

later

bonjour

Mitch
5 juli 2004, 23:18
Ik heb weer een goed woordje voor je gedaan :wink:

Robbert
5 juli 2004, 23:20
:D

Antal
5 juli 2004, 23:41
Heb je die fuzz ergens gehoord ofzo dat je persé die wil hebben?

Bonjour
6 juli 2004, 18:42
terug van dagje werken, damn man, weer moeten verfen, damn, ik krijg die hammerite verf er zelf niet met white spirit af :(


Ik heb weer een goed woordje voor je gedaan :wink:

wat bedoel je daar mee? :)

Mitch
6 juli 2004, 19:26
Dat ik Keith nog een keer gekieteld heb over de Fuzzmaster :P

@Antal: die jongen heeft gewoon smaak :D
De Fuzzmaster is zo'n beetje de RMC3 onder de fuzzes: geluid is volledig instelbaar maar heeft een geweldig karakter. Uniek in zijn soort.

Bonjour
7 juli 2004, 20:58
thx, vandaag net 100 euro van grootouders gekregen voor goed rapport dus ik kan hem nu al bestellen, morgen is mailtje sturen

later

bonjour

Mitch
7 juli 2004, 21:02
100 euro voor een goed rapport.

Nu voel ik me pas echt oud :D

Robbert
7 juli 2004, 21:25
Ik ook :???:

:(

oddman
7 juli 2004, 23:05
Ik ben gek van de standaard diablo (heb er zelf 'nog' geen)
Die ene met extra boost is naar mijn mening niet nodig omdat ie al genoeg power heeft.
Extra volumeknop zou je wel kunnen laten inbouwen, om eventueel je solo's wat harder te maken ...

die speciale diablo's zijn gewoon standaards met extra footswitches voor reverb en kanalen van je amp ... (lijkt me niet zo handig)

Probeer toch om zoveel mogelijk pedalen te testen op JOUW gear want het klinkt allemaal zo anders ...

succes nog (ben jaloers :wink: )

Bonjour
8 juli 2004, 18:17
http://www.stompbox.de/images/gallery/orangeboostm.jpg

hier hebj e die extra gain knop + volume knop ( more ) + trimpots ( neem aan dat dat zon dingen zijn als in een teese wah?)

dat geen interessant pedaaltje?

ps seymour paul: e-mailtje gestuurd, nu hopen op antwoord, kzou eventueel 50 dollar ofzo bijbetalen? of is dat te weinig?[/list]

Bonjour
9 juli 2004, 17:40
VOOR ALLE FUZZ MASTER GEINTRESSEERDE:

big tone maakt er weer, maar wel nieuwe uitvoering: dit zijn verandering die hij in email zei:

1. Will be able to switch completely from Germanium to Silicon...not just hybrid. ( kan je hybrid mode dan nog doen? )
2. Will have an added "Wah Buffer" with on/off switch. ( kan iemand uitleggen wat dit is?)
3. Will be in a different enclosure ( heb fototje maar weet niet hoe je h et online zet, het is gewoon een rechthoek, dus niet meer dat mooi stijlvol doosje)
4. Will only have 3 input caps instead of 5

Seymour Paul, wat denk je? beter of iets minder goed?

ben nu wel aan het twijfelen :)

hij zal 229 USD kosten

Mitch
9 juli 2004, 18:49
Anders ! De veranderingen klinken nuttig. Wah-buffer is om beter samen te werken met wahs. Als wah en fuzz true bypass zijn eb niet gebufferd wil het wel eens zijn dat ze niet zo lekker mixen. Buffer verhelpt dat. Foz verkoopt daar ook setjes voor om op je wah te zetten.
Drie input caps kan genoeg zijn. Ik gebruik er zelf eigenlijk ook niet meer dan drie.
Doosje: da's jammer.
Switchen: als je germanium en silicon hebt hoef je niet ook nog eens hybrid hoor. Is niet zo boeiend. Die switch zou ik zelf ook liever hebben eerlijk gezegd.


Maar ik ben blij te horen dat mijn gezeur toch nog ergens toe geleid heeft :D


Neem van mij aan dat je hiermee een fuzz hebt die qua veelzijdigheid op gelijke hoogte staat met de Teese RMC3LE die je al hebt.
Als je dan nog een minstens even geile overdrive wil moet je voor de gein eens naar zijn Parametric Overdrive kijken :wink:

Bonjour
9 juli 2004, 19:52
ok, maar door die 3 input cabs is hij toch minder instelbaar? of begrijp ik dat verkeerd?



doosje vind ik ook erg, vond dat het mooiste doosje dat ik ooit gezien heb, maar de tribooster krijgt er ook zo eentje, anyway, kga vragen dat hij een special paintjob doet( zo'n vanhalen paintjob die hij gedaan had) natuurlijk met bijbetaling, even mailtje sturen 8-)

Bonjour
9 juli 2004, 19:58
broer heeft of een of andere manier fotos op inet gekregen

aub:
http://users.pandora.be/wolfway/BTMB1.jpg
http://users.pandora.be/wolfway/BTMB2.jpg
dit is het doosje van de tribooster maar hier komt de fuzz master ook in zei hij

Quink
9 juli 2004, 20:18
1. Will be able to switch completely from Germanium to Silicon...not just hybrid. ( kan je hybrid mode dan nog doen? )


Not just= niet alleen maar. Ik lees dit als Germanium to Silicon, en alles er tussen in, m.a.w. ook hybrid. Maar alleen Keith kan uiteraard definitief uitsluitsel geven.

Wel jammer van de "omdoos", maar van de andere kant, mooie custom paint job, of gewoon leuke kleur, en je bent de man. Qua geluid zal het sowieso wel OK zijn.

Bonjour
9 juli 2004, 20:21
op geld moet ik nu niet letten, h eb weer wat werk gekregen van baas, woohoo, moet nog wat poorten voor hem schilderen :)

Quink
9 juli 2004, 20:25
OK, in that case, go for it!! :-D

Maar bouwt Keith al weer? Ik dacht dat de produktie enige tijd stil lag? Of loopt mijn kalender weer achter?

Bonjour
9 juli 2004, 20:30
in email zei hij dat wachttijd 1 maand was

Quink
9 juli 2004, 21:12
Hm, zoiets heb ik ook gewacht, dus "back to business as usual I guess". Ben wel benieuwd naar je pedaal. (Indien je besluit te bestellen uiteraard).

Bonjour
9 juli 2004, 21:14
tuurlijk, kzit er al lang genoeg op te wachten :) even wachten of hij toch niets anders dan paypal accepteert, anders moet vader nog eerst paypal is bezien en account maken :)

edit: hij heeft daarnet al direct terug gemailt, voor de van halen paint komt er 21 dollar bij, valt dus goed mee:) en hij accepteert ook money orders in dollar, wat is dat?

Mitch
9 juli 2004, 21:43
Een money order is een internationale overschrijving. Binnen de EU is dat bij kleine bedragen gratis, maar naar de VS wordt dat een ander verhaal. Ik weet van anderen dat ze daar bijvoorbeeld Western Union Money Transfer voor hebben gebruikt en dat dat ca. 12E extra kostte. Correct me if I'm wrong guys.
Ik zou zeker kijken naar PayPal, mocht je later toch vaker online iets kopen is het zeker handig !

Doosjes zijn er niet mooier op geworden, maar wel makkelijker bouwen voor 'm waarschijnlijk. Als je ziet hoe die originele Fuzzmaster in elkaar zit....geweldig mooi maar o zo bewerkelijk. Zie wel dat de heerlijke batterij tray gebleven is !

Keith is al wel weer aan het werk, maar door allerlei prive-omstandigheden kon/kan hij nog niet echt fulltime aande slag en er was een aardige wachtlijst ontstaan door o.a. de Anthology.

Bonjour
9 juli 2004, 21:52
ja hij zei het ook in mail, in de oude doosjes is er niet genoeg plaats voor nieuwe mods en ze zijn sterker, en de van halen paint kon ook niet op oude zei hij

anyway, ik ga denk ik toch voor money order gaan, vader gaat paypal niet zo graag doen:x en ik ga toch niet mogen ebayen ofzo van ouders. anyway, morgen waarschijnlijk bestellen :) en dan nog de diablo

btw seymour, ik ben je nog vergeten te bedanken voor de hulp om de fuzz master terug in productie te brengen, echt massas bedankt

btw, man, geld verdienen is zo plezant :-D

Robbert
9 juli 2004, 21:56
Western Union (= money order) werkt fantastisch. Kost inderdaad wat, maar het geld is vrijwel direct cash beschikbaar voor de ontvanger.
Bij de bank een WU formulier invullen, legitimatie bij en de privé gegevens van de ontvanger. Je krijgt na het invullen en betalen een code. Die code doorbellen of mailen en de ontvanger moet bij zijn bank die code invullen. That's it.

Maar als je inderdaad vaker gaat bestellen, Paypal wordt zo ondertussen door iedereen geaccepteerd.
Het gemak is een groot voordeel. Over de nadelen zijn hele websites gemaakt, maar daar moet je misschien niet teveel bij blijven hangen.

Quink
9 juli 2004, 23:27
tuurlijk, kzit er al lang genoeg op te wachten :) even wachten of hij toch niets anders dan paypal accepteert, anders moet vader nog eerst paypal is bezien en account maken :)


Paypal is echt heel simpel, zelfs voor mij. Account aanmaken, geld van je bankrekening naar Paypal overmaken (dus geen CC nodig, duurt alleen wat langer) en als het geld in je PP account staat, betalen, in dollars of euros.

The Thumb
10 juli 2004, 11:05
ik vind de nieuwe behuizing juist een vooruitgang, de huidige pedalen zijn, alhoewel stijlvol, wel erg groot. wat ik wel mis bij de nieuwe dozen is het mooie gevleugelde btmb logo :???:

Bonjour
10 juli 2004, 12:39
normaal gezien staat op 2de foto het logo, maar het is op deze precies erg donker daarom zie je het niet :wink:

straks komt vader en dan is vragen voor money order, ie zal dat wel kennen

Mitch
10 juli 2004, 13:16
Bonjour, je hebt een prive bericht. Kun je openen via Inbox

Bonjour
10 juli 2004, 21:22
Bonjour, je hebt een prive bericht. Kun je openen via Inbox

seymour paul, ik had al e-mail gestuurd naar BTMB dat ik met money order zou betalen voor ik dit las :( en ik weet niet echt of ik het gemogen zou hebben van mijn ouders. ik zou je wel vertrouwen maar mijn ouders zouden dan weer zagen dat ik u niet ken, ik hoop dat je dit niet kwalijk neemt. maar ik wil je toch even bedanken voor het vriendelijke aanbod, ik hoop dat je me nu niet haat :oops: .

ps: ik ga als overdrive toch de okko boostmonster nemen, en dan is het voor jaartje gedaan met pedalen en als ik ze heb is naar men klasgenoot gaan 8-)

thx voor hulp allemaal

bigtonemusicbrewery
10 juli 2004, 23:12
Ok ....Technically, the fuzzmaster is not "back". But I try to be as accomodating as I can with the EU and especially people here. I think it's very cool that my pedals are being played outside of the States.

Yes...the fuzzmaster will be able to do pure silicon AND pure germanium. Right now this will be done with just a single toggle switch, but I was toying with the idea of having 2 toggle switches, one controls transistor 1 and the other controls transistor 2. Kinda like the Gemini if anyone remembers that pedal. :wink: That way you can do pure Ge and pure Si and different hybrid combos too. But that will increase cost. http://bigtonemusic.com/Gemini4.jpg

The "Easy Access" trimpot is gone. The trimpot is still there, but it won't be easy access.

There will be a discrete "wah" buffer so you can put your wah in front. There will be a toggle switch. When in the "off" position, the buffer will be completely disengaged. When in the "on" position the fuzzmaster will no longer be true bypass. The buffer will still be on even when the fuzz is in bypass.

The new input capacitor selector switch will only have the first 3 of the 5 caps that were on the old fuzzmaster. Two reasons for this: A: Most people only use the first 3. B: With the new tone knob, there really is no need for so many input caps.

No...the new enclosures do not look as cool as the old ones. In fact, I am very sad that I've resorted to using "typical" diecast enclosures. :-( This is something I've wanted to do for a long time. There are many reasons for this change. But the 2 main reasons are A: they are a lot easier for me to work with. B: They are a lot tougher and people can look inside them without damaging anything. The old enclosures were not intended to be opened. I used to tell people specifically not to open them or it would void their warranty. But this only seemed to peak their curiosity even more, so I just gave up.

Yes, the logo will still be there.

Mitch
11 juli 2004, 20:40
Geeft helemaal niks, maar wat bedoel je in vredesnaam hiermee ????


...en als ik ze heb is naar men klasgenoot gaan 8-)

Bonjour
11 juli 2004, 22:20
medegitarist, even jaloers maken :)

Bonjour
11 juli 2004, 22:25
Yes...the fuzzmaster will be able to do pure silicon AND pure germanium. Right now this will be done with just a single toggle switch, but I was toying with the idea of having 2 toggle switches, one controls transistor 1 and the other controls transistor 2. Kinda like the Gemini if anyone remembers that pedal. :wink: That way you can do pure Ge and pure Si and different hybrid combos too. But that will increase cost.

if you can do that whit the pedal i ordered i would pay the extra costs and i would also be able to wait longer. ill wait till your answer, normally i was going to office tomorrow to pay but now ill wait a little bit on your answer:)

thanks in advance.

wouter

Mitch
11 juli 2004, 22:56
Hey, if it's going to be Euro-special: all hail the Big Tone Music Brewery Fuzz Master Export Edition 8-)

To throw in an opinion: I would personally care less for all options in tranny switching. Si/Si, Si/Ge and Ge/Ge would be plenty and if it cuts costs, so much the better. With three options, the FM would already be in a league of it's own.

One technical question: all the newer ones will have the mosFET ?
And is that clever wah buffer small enough to be retro-fitted in the sloped enclosures ?

And the new enclosures......yeah, well.....if it increases reliability, so much the better. At least the logo is there !

By the way, I did take a peak inside the FM but I was veeeeeeeeeeery gentle, I didn't open it fully to be easy on the wiring. Still friends ? :D

The Thumb
12 juli 2004, 08:38
I also opened up the TriBooster :oops:

BramVersteeg
12 juli 2004, 11:47
Ik heb even een ander vraagje. Op die site staat alleen een andere versie van de diablo. Waar heb je gezien dat er meerdere versies zijn?? De site waar ik keek was: www.stompbox.de

Bonjour
12 juli 2004, 12:14
Ik heb even een ander vraagje. Op die site staat alleen een andere versie van de diablo. Waar heb je gezien dat er meerdere versies zijn?? De site waar ik keek was: www.stompbox.de

neem de duitse versie van de site, ga dan naar extras en daar staan ze :) , je kan daar ook enkele custom kleurtjes zien en daar staan paar mooie tussen :wink: http://www.stompbox.de/gallery.shtml

Robbert
12 juli 2004, 12:25
De keuze is reuze! :D

bigtonemusicbrewery
12 juli 2004, 22:59
I also opened up the TriBooster :oops:

Shame on the both of you! I realize that people are going to want to look inside to make sure that they really did get the NOS Mullard transistors and things like that. There are 2 big problems with the sloped cases. 1 is that a lot of people make the mistake of thinking that the 4 screws along the top need to be unscrewed to open it and they don't. They are there to support the top half of the enclosure so it doesn't squish when you step on it. I paint over them so that people are less likeley to unscrew them, but they still do it anyways. Second is that since the cases are modular, there are components connected to both the top half and the bottom half, and 24 guage wire can fray pretty easily.

BramVersteeg
12 juli 2004, 23:04
WOW :o
Wat een fu*#*ing vette pedalen. Je zou ze alleen al voor de look kopen!
:razz: Ik gas al op dat pedaal zonder er ooit op gespeelt te hebben!
Waar kun je zoiets uit proberen of kan da nergens?

Mitch
12 juli 2004, 23:05
Second is that since the cases are modular, there are components connected to both the top half and the bottom half, and 24 guage wire can fray pretty easily.

And that's exactly what makes it look killer inside !!!!
So, how about passing an exam before getting allowed to buy a sloped enclosed pedal ? :wink:

bigtonemusicbrewery
12 juli 2004, 23:13
Hey, if it's going to be Euro-special: all hail the Big Tone Music Brewery Fuzz Master Export Edition 8-)

To throw in an opinion: I would personally care less for all options in tranny switching. Si/Si, Si/Ge and Ge/Ge would be plenty and if it cuts costs, so much the better. With three options, the FM would already be in a league of it's own.

One technical question: all the newer ones will have the mosFET ?
And is that clever wah buffer small enough to be retro-fitted in the sloped enclosures ?

And the new enclosures......yeah, well.....if it increases reliability, so much the better. At least the logo is there !

By the way, I did take a peak inside the FM but I was veeeeeeeeeeery gentle, I didn't open it fully to be easy on the wiring. Still friends ? :D

Hey that's a pretty cool idea. I think most of the requests that I've been getting for the fuzzmaster to come back have been from the EU anyways. So we'll make it only available to the EU. I'm not gonna put any info about it on my site. It will be our little secret. :wink: I'm pretty busy with the Anthology and clone kits so revamping the Fuzzmaster is not very high on my list of priorities at the moment.

As far as the transistor selections go, there is no possibility of 3 positions. Only 2 or 4. To make it three, I would have to go out of my way to delete the 4th. If that makes any sense?

Yep. The FM will still have the fet. Nope. Can't retro fit the buffer. But I can send you an inline (like the orange squeezer) when I send the POD so you can just plug it into the outjack of your wah. Which by the way is going to be about 2 months. I've already prepped my entire stock of enclosures for Anthologies and my distributor has them on back order once again.

Bonjour
13 juli 2004, 18:51
even vraagje over western union:

ik heb het gisteren betaalt en code doorgestuurt en BTMB had een vraagje:

krijgt hij een psychical cheque in zijn mailbox of moet hij naar western union gaan?

kan iemand op deze vraag antwoorden?



en heb daarnet geinformeerd voor prijzen van diablo, wist je zelf dat hij voor iemand een pedaal heeft moeten maken die 2 diablos wou in 1, omdat die klant iedere pedaal wou gebruiken voor andere instellingen :)

Mitch
13 juli 2004, 18:56
Over WU: ik dacht dat het voordeel juist was dat het geld ook meteen overgemaakt was, net als met PayPal ? Niet zeker...

Over de Diablo: twee identiek pedalen in 1 box is niet zo uniek hoor. Carl Martin gebruikt die truuk voor haar modulatie-effecten. Twee identieke versies, zodat je beide anders kunt instellen.
Wat vraagt die Okko er nou voor ?

Bonjour
13 juli 2004, 19:06
diablo boostmonster 285 euro
2 in 1 300 euro
diablo met Footswichable gain or volume boost 215 euro
superduper 250 euro

robbert zei hiervoor dat ik wu formulier moest invullen en betalen en dan kreeg ik een code die ik doormoest geven ( dit heb ik al gedaan ) en dan zei robbert dat ontvaner naar zijn wu kantoor moest gaan en code geven, is het zo dan?

Robbert
13 juli 2004, 20:41
Nee.. Keith moet naar zijn, of een andere, bank gaan. Daar een WU request formulier invullen en de code die hij gekregen heeft.
Hij moet niet zijn ID vergeten, anders moet ie terug naar huis rijden.

Bonjour
13 juli 2004, 20:58
moet dat niet een WU kantoor zijn? of kan dat in iedere bank? en daar kan ie zijn geld innen?

BramVersteeg
13 juli 2004, 20:58
Kost het iets extra als je een ander kleurtje/beschildering wil??

The Thumb
13 juli 2004, 21:02
Kost het iets extra als je een ander kleurtje/beschildering wil??

nope, je kunt zelf kleur van de behuizing en vorm en kleur van de knoppen uitkiezen

Robbert
13 juli 2004, 21:04
moet dat niet een WU kantoor zijn? of kan dat in iedere bank? en daar kan ie zijn geld innen?

WU kantoor. Hier in Nederland hebben bijna alle normale Postbankkantoren WU-toegang.
Via http://www.westernunion.com kan Keith zijn dichtsbijzijnde kantoor opzoeken.

Bonjour
13 juli 2004, 21:24
Kost het iets extra als je een ander kleurtje/beschildering wil??

nope, je kunt zelf kleur van de behuizing en vorm en kleur van de knoppen uitkiezen

thx robbert, ik heb het hem gemaild.


the thumb, ik denk dat bramversteeg bedoelde bij een okko diablo

The Thumb
13 juli 2004, 22:02
ja, als er 2 discussies door elkaar gaan lopen wordt het al snel te ingewikkeld voor thumb :-D

BramVersteeg
14 juli 2004, 12:19
Sorry, ik bedoelde idd die Okko Diablo.

Bonjour
16 juli 2004, 21:07
Sorry, ik bedoelde idd die Okko Diablo.

ow sorry, ik was u vergeten te antwoorden :) euhm ik ben niet 100% zeker maar ik denk dat dat in de prijs inbegrepen is, dat was toch zo bij die 285. je mag wel niet vergeten dat je nog 16.5 euro verzendingskosten moet betalen. ik heb btw http://www.iem.ac.ru/zeppelin/images/symbols2.gif gevraagd om deze LZ symbols erop te zetten, ik vraag me af hoe dat word

Mitch
17 juli 2004, 20:59
Hé, da's een tijd geleden dat ik die zag ! Nice ! :)

FonZZo
18 juli 2004, 11:03
Ik weet niet of je ondertussen al een def. keuze hebt gemaakt maar ik heb een standaard Diablo en die bevalt me heel goed. Zitten voor mijn zo al genoeg knoppen op. Ben niet iemand die erg lang moet zoeken voor goed geluid. Gebruik em veel in combinatie met een Soul-bender.