PDA

View Full Version : Triple 7 > Groove Metal



Shredhead
4 juli 2004, 13:38
Nummertje van onze nieuwe minicd:
HIER (http://www.triple7.nl/zm/Triple%207%20-%20Pieces%20Of%20Me%20-%20Truth.mp3)

Stratman70
4 juli 2004, 14:03
Sorry, maar ik vind het wat gedateerd en cliché overkomen. En meer zou ik er zo niet over kunnen zeggen.

Luc-O
4 juli 2004, 15:05
Ik vind die 7 string-riffs erg vet klinken, maar de zang daarentegen zeer matig. Productie is ook wel ok, maar ik vind het nummer eigenlijk net iets te lang.

krizz
4 juli 2004, 19:27
Hey Dennis!

Ik heb de CD al bij Daniel geluisterd; lekker strak axemanship! Alleen jammer dat er niet veel solo's in zitten, en ik ben idd ook niet echt kapot van de zang.

Grtz.,

Kris

amon
4 juli 2004, 20:09
die zang is ronduit kut....


verder klinkt het wel leuk!

Stitch
5 juli 2004, 14:30
+1

Bleak
7 juli 2004, 17:21
ik vind die zang eigenlijk wel wat hebben :)

doet me een beetje aan disturbed denken!

Retinite
9 juli 2004, 22:26
dat klink echt über! en de zang is origineel :) leuke site btw!!
wanna have meer (gratis) nrs!!

oeh ik heb ff die 2 andere sounds van je directory gedowned :p (POD2 ESP, sue enn pod2 gebruikt en een ESP guit?) die klinkt vet, die had je emoten posten of dat heb je al gedaan en he ik t neit gezien :oops: maar die is ook vet en nieuweban01 ook :p) hebbie nogmeer?!

Sicky61
24 juli 2004, 20:08
beter als het meeste wat ik hier hoor,maar das een kwestie van smaak.
Lekker....wil ik wel es live horen 8-)

Shredhead
25 juli 2004, 13:51
dat klink echt über! en de zang is origineel :) leuke site btw!!
wanna have meer (gratis) nrs!!

oeh ik heb ff die 2 andere sounds van je directory gedowned :p (POD2 ESP, sue enn pod2 gebruikt en een ESP guit?) die klinkt vet, die had je emoten posten of dat heb je al gedaan en he ik t neit gezien :oops: maar die is ook vet en nieuweban01 ook :p) hebbie nogmeer?!

Dank u :)
Voor de rest: ik heb pas zo'n POD2 gekocht voor thuis, omdat ik geen zin heb om 2x per week (2 repetities per week) mijn hele rack 2 trappen op omhoog te slepen (ik heb mijn muziekkamer op de 2e verdieping). Die ESP heb ik ook nog niet zo lang en ik wilde dus wat testopnames maken en dat is daar het resultaat van.

Van die nieuwe band heb ik nu verder nog niks, maar daar wordt hard aan gewerkt. Overigens zitten er in die mp3 nog wat schoonheidsfoutjes. Ik neem em wel een keer opnieuw op ofzo.

Shredhead
25 juli 2004, 13:52
beter als het meeste wat ik hier hoor,maar das een kwestie van smaak.
Lekker....wil ik wel es live horen 8-)

Dank. De nieuwe demo gaat komende week naar den drukker en als ie klaar is gaan we weer hard aan de slag om optredens te regelen. Voorlopig staat alleen 25 september in Den Haag, Musicon vast.

Sir Peckerkäse
27 juli 2004, 21:12
groove metal *diepe zucht*

Horus
30 juli 2004, 13:20
Palm muten is krachttraining, geen muzikaliteit.

bobby
5 augustus 2004, 02:49
Palm muten is krachttraining, geen muzikaliteit.

Je moet wel degelijk ritme hebben om die palm-mutes goed te laten klinken.. luister maar eens naar morbid angel, of hate eternal.. snel, accuraat en ook snel.. ;)

wille525
15 augustus 2004, 18:31
De zang vind ik opzich OK, beter dan de gemiddelde zanger, alleen vind ik de death-metal brul niet echt lekker, helemaal niet in combinatie met de rest van de zangpartijen. Misschien dat je de zang op stevige momenten iets meer op een hardcore-manier kan brengen.

MonkeyFace
16 augustus 2004, 13:25
de timing van het gitaarwerk tov de rest klopt niet altijd 100%. Ik mis soms wat laag (kan ook komen omdat ik em op mn laptop luister... zal straks even via mn Logitech Z2200 THX luisteren ;) ). Zang is niet super, maar het 2stemmige deel is erg vet.

Ik vind de eerste helft van het nummer een beetje standaard en eigenlijk niet echt boeiend; de tweede helft is aanzienlijk beter...

:)

Soulflyhigh
17 augustus 2004, 20:43
Zanger vind ik een soort verkrachte Nevermore kopie. De gitaarriffs zijn wel erg cool moet ik zeggen. Laat die zanger het maar bij schreeuwen en grunten houden. Bij het cleane stukje valt de zang wel weer even mee.