PDA

View Full Version : GEAR HEAVEN !



nla0079
4 juli 2004, 10:11
Deze kerel heeft pas spullen !! Paar pics:
http://www.hanaji.net/images/m4219278-1703.jpg
http://www.hanaji.net/images/m4219283-2328.jpg
http://www.hanaji.net/images/m4219284-4078.jpg

kokeleko
4 juli 2004, 10:18
Mooie prive winkel :D , van wie is die verzameling???

nla0079
4 juli 2004, 11:10
Mooie prive winkel :D , van wie is die verzameling???
Van een controversieel figuur op de Guitar.com forums dat zich "The Groove King" noemt. D'r zijn ginds al een paar threads over (onder andere ook één waarin hij al z'n gitaren showt :P ).

syntag15
4 juli 2004, 11:14
Nu maar hopen dat ie n btje redelijk gitaar kan spelen.....

BramVersteeg
4 juli 2004, 12:09
Als dit allemaal voor eigen gebruik is vind ik dit de zieligste gitarist die er op deze nederige aardkorst rondbaggerd. Waar heb je dat in vredesnaam allemaal voor nodig. Hij lijkt wel een opslagplaats voor alle gear van Vai, satriani, malmsteen, petrucci enz. enz. enz. Ik zou me schamen. Hij kan een villa kopen van al dat spul! :evil:

Raffel
4 juli 2004, 12:51
het zijn allemaal verschillende apparaten dus hij zal het wel om het verzamelen doen? :???: Als ie het doet om te patsen zijn er wel goedkopere manieren. :D

nla0079
4 juli 2004, 13:52
Als dit allemaal voor eigen gebruik is vind ik dit de zieligste gitarist die er op deze nederige aardkorst rondbaggerd. Waar heb je dat in vredesnaam allemaal voor nodig. Hij lijkt wel een opslagplaats voor alle gear van Vai, satriani, malmsteen, petrucci enz. enz. enz. Ik zou me schamen. Hij kan een villa kopen van al dat spul! :evil:

Hm, en dat van iemand die een jaar geleden op dit forum zélf nog schreef
"Hey mensen, als jullie alleen maar jaloers zijn op mijn spullen moeten jullie maar oprotten (...)Zoals ik al zo vaak heb gezegd weet ik dat als ik goede betere spullen koop er niet beter door ga spelen. Maar ik dacht dat dit forum was bedoeld als adviesgeving en niet als afzeikpunt omdat jullie het niet kunnen hebben dat een jochie van 17 toevallig mooiere spullen heeft! Dat slaat toch nergens op. Als ik daar toch blij mee ben! Vind je dat nu zelf niet een heel klein beetje hypocriet ?

amon
4 juli 2004, 14:07
hoe kom jij aan mijn foto's???



:roll: :)

ieme
4 juli 2004, 14:37
en ik vind het nog niet eens mooi ofzo... die kerel met al die marshall's das pas cool!

Raffel
4 juli 2004, 18:06
Als dit allemaal voor eigen gebruik is vind ik dit de zieligste gitarist die er op deze nederige aardkorst rondbaggerd. Waar heb je dat in vredesnaam allemaal voor nodig. Hij lijkt wel een opslagplaats voor alle gear van Vai, satriani, malmsteen, petrucci enz. enz. enz. Ik zou me schamen. Hij kan een villa kopen van al dat spul! :evil:

Hm, en dat van iemand die een jaar geleden op dit forum zélf nog schreef
"Hey mensen, als jullie alleen maar jaloers zijn op mijn spullen moeten jullie maar oprotten (...)Zoals ik al zo vaak heb gezegd weet ik dat als ik goede betere spullen koop er niet beter door ga spelen. Maar ik dacht dat dit forum was bedoeld als adviesgeving en niet als afzeikpunt omdat jullie het niet kunnen hebben dat een jochie van 17 toevallig mooiere spullen heeft! Dat slaat toch nergens op. Als ik daar toch blij mee ben! Vind je dat nu zelf niet een heel klein beetje hypocriet ?

ik begrijp je punt niet :razz: :???:

BLOK182
4 juli 2004, 21:14
en ik vind het nog niet eens mooi ofzo... die kerel met al die marshall's das pas cool!
Ik vind het ook helemaal niet mooi nee, neem dat een paar stylische boutique amps ofzo, veel mooier :)

Raffel
4 juli 2004, 23:59
mwa ik zit in de IT, dus ik vind rackjes altijd wel mooi :D :D

Bij vrouwen ook trouwens 8-)

Robbert
5 juli 2004, 00:11
Met zoveel apparatuur zou je toch eens moeten gaan denken aan het starten van een eigen studio. Dus professioneel gaan.

Ik kick er wel op, zoveel speelgoed!

Hij heeft er echter wel wat dubbele exemplaren tussen zitten.

skabouter
5 juli 2004, 00:33
ik vnid dit ook niet mooi. veel gear is cool, maar dit is té. maar ik hoop wel dat hij er erg blij mee is, en er lol van heeft. het kan gewoon een echte passie zijn, en ik kan me voorstellen dat ie erop kickt.
alleen ik vind het stom dat ie dingen dubbel heeft, dat is erg stom om te doen. koop dan meer leuks, maar ga niet alles nog een keer kopen, omdat je alles al hebt

maar btw, zoveel geld is dit niet, toch. misschien voor ons. maar stel, je wint 1 miljoen (en dan doe ik bescheiden). alles wat hij heeft staan kost waarschijnlijk 200.000 ofzo. kan iets afwijken, maar ik zeg maar wat..............
als je 1.000.000 wint, kan je dus in 1 keer makkelijk zoveel kopen, en dan heb je nog zat over. meer dan zat. sommige kopen ineens een dure auto dan. hij koopt misschien dit. waarom gaan we dan boos op hem worden ? jullie zijn gewoon jaloers, laat hem toch lekker !

Baco
5 juli 2004, 07:47
Jawadde, die kerel heeft meer staan dan een doorsnee winkel hier in de buurt :D Er zitten toch wel wat spulletjes tussen die ik wel eens zou willen testen. Toegegeven, ik mis toch wel een head hier en daar, zou niet mis staan :wink:

BramVersteeg
5 juli 2004, 08:29
Als dit allemaal voor eigen gebruik is vind ik dit de zieligste gitarist die er op deze nederige aardkorst rondbaggerd. Waar heb je dat in vredesnaam allemaal voor nodig. Hij lijkt wel een opslagplaats voor alle gear van Vai, satriani, malmsteen, petrucci enz. enz. enz. Ik zou me schamen. Hij kan een villa kopen van al dat spul! :evil:

Hm, en dat van iemand die een jaar geleden op dit forum zélf nog schreef
"Hey mensen, als jullie alleen maar jaloers zijn op mijn spullen moeten jullie maar oprotten (...)Zoals ik al zo vaak heb gezegd weet ik dat als ik goede betere spullen koop er niet beter door ga spelen. Maar ik dacht dat dit forum was bedoeld als adviesgeving en niet als afzeikpunt omdat jullie het niet kunnen hebben dat een jochie van 17 toevallig mooiere spullen heeft! Dat slaat toch nergens op. Als ik daar toch blij mee ben! Vind je dat nu zelf niet een heel klein beetje hypocriet ?

Ik vind dat niet hypocriet. Dat zou het zijn als ik zelf zo veel spullen heb en dat is niet het geval. Dat was het eerste topic dat ik startte en vroeg me af wat voor spul jullie me zouden aanraden. Ik geef toe dat het een beetje vreemd overkwam maar het was gewoon een serieuze vraag. Geen patserige alures hoor.

skabouter
5 juli 2004, 11:49
mja, het is veel te veel rack. paar combotjes, maar een stackje vind ik ook wat mooier. ik vraag me alleen echt af wat hij er precies mee doet ?
is dit een setup, of een verzameling ?

Phyrexian
5 juli 2004, 15:14
De bovenste foto, tweede rack, onder die Furman lights/conditioner: is dat een ProCo RAT in rackvorm of kijk ik scheel??

skabouter
5 juli 2004, 15:32
ja, het lijkt er verdacht voor op :o
nooit gezien, en wtf is daar het nut van.....................

kokeleko
5 juli 2004, 15:32
ja, het lijkt er verdacht voor op :o
nooit gezien, en wtf is daar het nut van.....................

Dan breek je je nek er niet over op een podium.

LordRiffenstein
5 juli 2004, 15:34
De bovenste foto, tweede rack, onder die Furman lights/conditioner: is dat een ProCo RAT in rackvorm of kijk ik scheel??

Jup, je komt ze wel eens tegen op Ebay Duitsland, is eigenlijk 2 Rats in rack-vorm schakelbaar met een footswitch.

Phyrexian
5 juli 2004, 15:40
Jup, je komt ze wel eens tegen op Ebay Duitsland, is eigenlijk 2 Rats in rack-vorm schakelbaar met een footswitch.

Sweet... zelfde klank als een gewone RAT veronderstel ik?

skabouter
5 juli 2004, 15:41
echt totale onzin dit. als er nog een footswithc bijzit ook, is het hetzelfde als gewoon 1 (of 2 pedalen) op de grond, en dit zal wel duurder zijn.

kokeleko
5 juli 2004, 15:43
Tja, wat is nou onzin.

BramVersteeg
7 juli 2004, 01:19
:lol:

Braindead
7 juli 2004, 19:55
Lijkt me wel cool om zoiemand te kennen. Af en toe wat spul uitproberen. Ik denk dat ie wel veel combinaties uitgeprobeerd moet hebben. Tenminste dat zou ik doen als ik zoveel gear had. :cool:

asesino
8 juli 2004, 12:33
Damn dat moet zo cool zijn om zoveel gear te hebben, lucky kerel, ik veronderstel dat hij van amerika is waar sommige van die spullen zo goed al geen geld kosten. Had de foto's ook al gezien op harmony central

RRRobin
8 juli 2004, 14:08
hmmm genoeg spul voor het hele forum :-D

zulle we m overvalle? ;)

skabouter
9 juli 2004, 13:39
draag jij het ? :D