PDA

View Full Version : Vetta II combo



Henri Janssen
4 juli 2004, 08:44
Hallo mede Gitaristen,

Ik heb deze site pas "gevonden", en dit word mijn eerste posting hier.

Ik kan een "Vetta II combo" tweedehands kopen, maar ik heb zo'n ding nog nooit in het echt gezien.
Hoe kan ik zie dat het een echte "Vetta II combo" is en niet een geupdate vetta(1)?
Kun je er eventueel via een serienr. achter komen of ie gestolen is?
Waar moet ik nog meer opletten?

B.v.d. Henri

BLOK182
4 juli 2004, 09:58
Welkom op het forum! Dat van de Vette I en II, das erg duidelijk te zien, ze hebben alletwee een compleet verschillend uiterlijk, de Vetta I is lelijk als de nacht en de Vette II ziet er best goed uit :D

Nummer 1:

http://www.gand.com/Gand_Music/Images/Products/K_O/Line6VettaCombo.jpg

Nummer 2:

http://www.riksmusic.com/Line6/pics/vetta2/vetta_II.jpg

Lune-a-tic
4 juli 2004, 11:28
Er is weinig tot geen verschil (behalve cosmetisch) tussen een Vetta 1 en 2, de 2 heeft wel een DI bordje dat kan nabesteld worden voor de 1.
Maar dat is geen reden om een betere prijs af te dwingen voor de 'oude' 1 natuurlijk... :cool:

vettavillenl
4 juli 2004, 17:07
Vetta I kan geheel worden geupgrade naar Vetta II. Dat kan via een gratis softwarematige update. Een tegen kosten mogelijke cosmetisch update, dan ziet hjet er dus ook het zelfde uit als de Vetta II.

Daarnaast kan de Vetta I ook worden voorzien van de zgn. VDI (ca. € 99,- ex. btw) die een digiatel SPdif in en uitgang toevoegd en een digitale verbinding maakt met de Variax gitaarserie. Daardoor worden die voorzien van stroom en kun je je gitaarelementen en gitaren schakelen met je presets.

Henri Janssen
4 juli 2004, 20:11
Hoi jonges,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik lees net op "vettaville" dat:

"Elke Vetta II wordt geleverd inclusief een sterke, vastklikkende RJ-45 Variax kabel die gebruikt wordt om de Variax met de Vetta II te verbinden."

Nu zeg die jongen die de vetta te koop heeft dat hij die kabel er niet bij heeft, en dat die bij een variax geleverd word.
Misschien wijst dat er op dat het een vetta 1 is.
Is zo'n kabel ook los te kopen en wat zou die dan +/- kosten.

Henri

Baco
5 juli 2004, 08:02
Nu zeg die jongen die de vetta te koop heeft dat hij die kabel er niet bij heeft, en dat die bij een variax geleverd word.
Misschien wijst dat er op dat het een vetta 1 is.
Is zo'n kabel ook los te kopen en wat zou die dan +/- kosten.

Henri

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit gewoon een standaard RJ-45 kabel is ofte een gewone netwerkkabel, dus die prijs valt wel mee :wink:

vettavillenl
5 juli 2004, 09:54
Hoi jonges,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik lees net op "vettaville" dat:

"Elke Vetta II wordt geleverd inclusief een sterke, vastklikkende RJ-45 Variax kabel die gebruikt wordt om de Variax met de Vetta II te verbinden."

Nu zeg die jongen die de vetta te koop heeft dat hij die kabel er niet bij heeft, en dat die bij een variax geleverd word.
Misschien wijst dat er op dat het een vetta 1 is.
Is zo'n kabel ook los te kopen en wat zou die dan +/- kosten.

Henri

Als het een Vetta I is die geupgrade is met een VDI, zit die kabel bij de VDI. Overigens denk ik dat je de kabel ook los kunt kopen.

En ja het is een standaard connector type rj 45, echter de verbinding met Variax heeft een jackplug omhulsul eroverheen om hem meer robuust te maken.

Daarnaast is er ook een rj 45 kabel nodig om je floorboard aan te sturen, die zit weer bij het floorboard, en is een 'standaard' kabel in het zwart.