PDA

View Full Version : Small Clone gescoord.



IndiepoprockJesse
3 juli 2004, 16:34
Hallo allemaal,

ik heb vandaag een EHX Small Clone gescoord voor 49 euro (2e hands)..

erg leuk ding.. hopelijk veel plezier van..

http://www2.hku.nl/~jesse/lp/ehxsmallclone.jpg

Weet er iemand informatie te vinden over de adapters van die dingen, want die schijnen erg duur te zijn, als ik wat info kan vinden kan ik er miss een laten maken bij een kennis ofzo..

Jesse//

Harry
3 juli 2004, 16:48
leuk prijsje......

kun je er niet gewoon een universele adapter voor gebruiken?

Lutz
3 juli 2004, 16:57
Hallo allemaal,

ik heb vandaag een EHX Small Clone gescoord voor 49 euro (2e hands)..

erg leuk ding.. hopelijk veel plezier van..

http://www2.hku.nl/~jesse/lp/ehxsmallclone.jpg

Weet er iemand informatie te vinden over de adapters van die dingen, want die schijnen erg duur te zijn, als ik wat info kan vinden kan ik er miss een laten maken bij een kennis ofzo..

Jesse//

die adapters kosten €16 bij keymusc

phx
3 juli 2004, 19:05
ik heb er zelf (door Jaywalker) een dc bus adapter in geplaatst (ehx small clone reissue) zodat hij nu gevoed kan worden door de bekende boss adapter. Let wel op de plus en de min, die worden bij deze transformatie omgedraaid.

PHX

robzilla
3 juli 2004, 20:15
En? Wat vind je ervan?

Fluffy
4 juli 2004, 12:11
mooie prijs dude, die adapters zijn gewoon in de winkel te koop hoor, de geluid/licht zaken, gewoon standaard 9 volt dacht ik, anders neem je hem ff mee en zie of die daar werkt

phx
4 juli 2004, 12:53
En? Wat vind je ervan?

ik neem aan dat je op mijn post doelt? Ja, het is super. Hoef nu geen andere adapter meer te gebruiken.

PHX

IndiepoprockJesse
4 juli 2004, 13:04
Ik vind hem lekker,

hij kan lekker warme tonen geven en er zit ook wel een spacende kant aan.. als je de rate flink omhoog draait heb je een bijna tremolo achtig effect.. hij gaat lekker op in de distortion en geeft de dist een vettig geluid..

hij is wel wat ruizig, maar dat wist ik toen ik hem kocht..

Jesse//