PDA

View Full Version : Ervaring met 'Jack Benner' gitaren?



carpcrack
2 juli 2004, 15:20
Kan iemand mij iets vertellen over het merk Jack Benner? Volgens mij komt het uit china, maar kan er verder niets geen info over vinden..

Ik heb nml. een aantal leuke JB-gitaartjes zien staan, ik weet alleen niet of het iets is. Heb er zelf niet eerder van gehoord...

carpcrack
5 juli 2004, 19:27
:o nix geen reacties?? Wil niemand reageren of heeft nog niemand hiervan gehoord??? (Zou een 'huismerk' kunnen zijn? :???: )

Kjiratsiekoedel
5 juli 2004, 19:46
ik kan er eigenlijk niets over vinden, misschien zoeken op JB

alleen wat over gevonden in die advertentie op marktplaats van de muziekwinkel die failliet gaat, die claimen JB gitaren te hebben, misschien kan je daar info inwinnen

carpcrack
5 juli 2004, 19:53
ik kan er eigenlijk niets over vinden, misschien zoeken op JB

alleen wat over gevonden in die advertentie op marktplaats van de muziekwinkel die failliet gaat, die claimen JB gitaren te hebben, misschien kan je daar info inwinnen

lol, je bedoelt ODEON in Doetinchem? Daar had ik ze gezien! hmm, ik kan er verder ook NIETS over vinden op inet...

Swampash
5 juli 2004, 21:16
Greg bennet is naar mijn weten een schuil naam van Samick.
:wink:

green_day
5 juli 2004, 21:55
Greg bennet is naar mijn weten een schuil naam van Samick.
:wink:

ik meende toch echt dat er jack benner stond..

Dirk_Hendrik
6 juli 2004, 11:10
Ik heb het gevoel dat de markt op dit moment overspoeld wordt met allemaal instrumenten waar weer effe een marketing technisch lekker klinkend naampje opgeflikkerd wordt.

RoelTM
28 februari 2009, 19:52
Ondertussen iemand ooit eigenlijk al gehoord van Jack Benner?
Mijn eerste gitaar is een JB. (zwarte stratachtige met mintgroene slagplaat)
Ik zou wel eens wat meer van die gitaar willen weten, de afkomst en welke houtsoorten zijn gebruikt enzo. (hoewel ik zeer betwijfel of dat ding van hout is gemaakt, aan het gewicht te voelen is ie van piepschuim) :satisfie:

Daan_B
28 februari 2009, 20:07
Is die dude niet gewoon high en haalt ie Jack n Danny en Greg Bennet door elkaar?

RoelTM
28 februari 2009, 22:26
Is die dude niet gewoon high en haalt ie Jack n Danny en Greg Bennet door elkaar?

Ik heb er zelf een, en nee, ik ben niet high. :satisfie:
En ja, er staat echt Jack Benner op de headsock.

VanBiLL.com
1 maart 2009, 00:28
VanGorp in Roosendaal heeft een redelijk assortiment Jack Brenner's in de showroom dacht ik. Ik heb er ook eens met een JB ES-335 achtige in mijn handen gestaan en die zag en voelde redelijk aan. Vlgs mij is het wel net als Greg Bennet een Samick product. Geen top of the line, 't is maar wat je er mee wilt doen hé...