PDA

View Full Version : Vraag



NasDrovje
27 april 2002, 21:55
Heey, ik ben van Nas Drovje, een zaanse Ska/punk band, maar wij willen nu, na een aantal optredens buiten onze streek optreden, heeft iemand idee-en, of kan iemand wat voor ons regelen, of zit je zelf in een band en moet je optreden en zoek je nog bands? laat me het aub horen op j.izaks@chello.nl voor meer info op http://nasdrovje.cjb.net

B.v.d

FNaRK
27 april 2002, 23:02
wat dacht je van een demo rondsturen naar alle zalen die mogelijkerwijs jullie muziek zouden programeren, daar vervolgens regelmatig mee bellen / mailen...of een manager zoeken die tegen een % het werk voor jullie wil doen.
Meedoen met "band-wedstrijdjes", naamsbekendheid opbouwen etc etc.
Oftewel: hard werken voor een gig !
Succes.

Arma
15 december 2007, 13:52
Hard werken? Blech :P

Tho
15 december 2007, 14:16
is dit geen schaamteloze spam?

Luke-wannabe
15 december 2007, 14:21
Vervelend is dat. Van die gastjes die denkt dat iedereen op je zit te wachten en dat het komt aanwaaien.

Mr.Fingers
15 december 2007, 14:34
Vervelend is dat. Van die gastjes die denkt dat iedereen op je zit te wachten en dat het komt aanwaaien.

Ik heb zelf GEEN bandje (en mij hoor je niet klagen dat ik niet kan optredenWant ik suck gelijk de ballen)

Bins
15 december 2007, 14:49
Vervelend is dat. Van die gastjes die denkt dat iedereen op je zit te wachten en dat het komt aanwaaien.

Gast, nasdrovje is superdope. Ik vind het eigenlijk gek dat het bij hun niet komt aanwaaien.

@topicstarter: Mijn drummert heeft een boekingsbureau... pm me even voor details.

Edit: haha.. dit is uit 2002 :)

Tho
15 december 2007, 15:40
Jezus Bins je hebt gelijk. Daar ga je natuurlijk ook niet vanuit. Arma! Flikker! :sneaky:

Bins
15 december 2007, 16:47
Hoe komen die guys toch aan die ouwe topics? Van de week trapte ik er ook al in...

Tho
15 december 2007, 17:26
Hoe komen die guys toch aan die ouwe topics? Van de week trapte ik er ook al in...

syndroom van down?