PDA

View Full Version : wie weet welk type samick dit is????



jeroenb
1 juli 2004, 23:51
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/basgitaren/8305.jpg

jeroenb
1 juli 2004, 23:53
graag mail me!!!!

sickpunk
2 juli 2004, 13:06
geen idee, het mooie type? niet mijn stijl bass, maar die neck thru is wel uber stoer!!

The Mule
2 juli 2004, 14:40
Geen idee, maar wel aardig ding, hoewel het electronisch en qua hardware niet zal overhouden.
Zijn absoluut betere te vinden voor je geld (kostat?)

jeroenb
3 juli 2004, 12:40
niemand die het weet???
zal toch wel :( :(

bj
5 juli 2004, 12:47
Wat ik zou doen is gewoon een mailtje sturen naar Samick. Heb ik laatst ook gedaan met een vraag over het hout dat in mijn bas werd gebruikt. Ik kreeg vrij snel reactie. Dus als je de foto's mailt en eventueel het serienummer erbij zet dan heb je goede kans op een antwoord. E-mail adres van de Samick Guitar Division is smi23@samick.co.kr
Succes,
Ben

jeroenb
5 juli 2004, 20:10
Wat ik zou doen is gewoon een mailtje sturen naar Samick. Heb ik laatst ook gedaan met een vraag over het hout dat in mijn bas werd gebruikt. Ik kreeg vrij snel reactie. Dus als je de foto's mailt en eventueel het serienummer erbij zet dan heb je goede kans op een antwoord. E-mail adres van de Samick Guitar Division is smi23@samick.co.kr
Succes,
Benhe thanx
ik porbeer het effe

buuck
5 juli 2004, 21:15
het is een van de duurdere samicks
artist series geloof ik. best goede dingen voor dat geld.. vergelijkbaar met dean zeg maar of de iets duurdere peaveys

www.vanafvandaag.tk
9 juli 2004, 13:09
Grappig, heb afgelopen zaterdag op zo een gespeeld bij de MusykFabryk in Heerenveen. Die heeft hem staan voor 225 euro volgens mij (occ.) Ik kan maar niet aan die vijf snaren wennen, daarom maar laten liggen. Maar voor dat geld kun je hem eigenlijk maar beter gewoon meenemen.. misschien morgen toch maar weer eens kijken daar :-D

jeroenb
23 juli 2004, 07:37
toch wel vreemd dat niemand deze bas kent
:???: :???:

jeroenb
8 augustus 2004, 23:16
toch erg raar
dat niemand deze kent
:???: :???:

AntY
8 augustus 2004, 23:51
niks van samick gehoord?

probeer talkbass.com ook ff