PDA

View Full Version : Nieuwe post Wouter Bosch en Gert-Jan



Gert-Jan
1 juli 2004, 22:52
Hey rebels,

Wouter en ik hebben weer een joint venture gebrouwen. Dit keer in mijn stijl, wat rustiger, ik ben al op leeftijd.

0:00 tot 2:00 ben ik en daarna neemt de meester het over.


http://www.size-matters.nl/3213214.mp3


Ciao

Barret Wallace
1 juli 2004, 23:06
Wow kom net thuis check het forum en wat zie ik een post van GJ en BOSCH leuke thuiskomer :wink:

Dit nr is echt gaaf lekker mellow, mooie background voicings, veel beter dan jullie vorige track en weer top notch playing ! :D


Keep it up bro's,


The Shakmeister

jaywalker
2 juli 2004, 00:30
Uhm ik hoor niet 1 boventoon, maar meerdere boventonen :lol:

Klinkt wel grappig. Maar dan toch eigenlijk wel tot de 2 minuut (sorry bosch)

Predator
2 juli 2004, 02:06
:D Klinkt echt vet die backingtrack. De MP3 kwaliteit laat alleen te wensen over vind ik maar wat betreft de muziek, HEEL GOED THEMA Gert-Jan! Je fasering komt er mooi in naarvoren, echt een zuivere gitarist. Ook je wah-pedaal gevoel is heel mooi, dat is een van de dingen die ik nog echt wil leren, misschien dat ik ook maar een track moet opnemen met wah! Je geluid moet trouwens wel even wat duidelijker naarvoren komen hoor, maak het iets scheller ofsow. Je klinkt zo distant!

Waarom gebruik jij eigenlijk nooit een wah Bosch? WOW, die hoge uithaal man! Echt VET!!! Ook leuk hoe je met de wisselende akkoorden meespeelt, erg mooi gedaan. Het is echt een goede solo, weinig thema maar een STERKE solo is het zeker! Veel gevoel.

Het was misschien songwise net iets mooier geweest als het thema van Gert-Jan zou terug komen, jullie tegen elkaar inspelend. En vooral dat stuk van 1:43, hier zou je met 2 gitaristen is HEEL moois van kunnen maken denk ik zo.

Bosch
2 juli 2004, 09:46
Hey Thanx Boys 8-)

... en GJ; ik ben NIET de meester :evil: (ik ben de gedressuurde kikker in het groen met een Charvel :x ), zoals Pred aangeeft, jouw stuk is hier het goud waard!!! Echt leuk om naar te luisteren ook na 10 x 8)

Wellicht dat we ooit nog een keer een echt nr moeten opnemen!

Howdie,

Wouter

Predator
2 juli 2004, 11:06
Cudos hoor mensen.. Ik kan er echt naar blijven luisteren.

Maiden Michiel
2 juli 2004, 11:10
Goeie goden, Gert-Jan is exact Satriani, die sound, die tone!

Van Bosch vind ik vooral die dubbeltonen op het eind gaaf. Simpel maar doeltreffend.
Lekkere backing ook.

Brianmayrulezzz
2 juli 2004, 12:03
Hey GJ!
Iedere keer als ik iets van jouw hoor, moet ik denken aan satriani. Klinkt echt superlekker! 8-)

slayurrr
2 juli 2004, 12:33
Weer lekker om te luisteren, deze blijft wel ff op me PC. Je kunt hier iig goed het verschil horen tussen Bosch en GJ 8-) (niet in de zin van wie er beter is, maar gewoon het verschil op zich zelf... en wat je beter vindt, tja dat is net wat je smaak is).

Luc-O
2 juli 2004, 13:38
Te gek heren! 8-)

schaap
2 juli 2004, 14:03
Hmm, Gj heeft zeker de Satch vibe te pakken (die is ook populair de laatste tijd :o) Er zijn wel bepaalde stukken waar ik toch denk, het zou mooier zijn zonder wah, maar dan komt er weer net zo´n stuk achteraan waardoor het ineens allemaal weer fantastisch past en klinkt. Jij doet voor niemand onder 8-) Bosch zn toon vind ik een klein beetje jammer, verstoort net echt de rust die over me heen kwam, maar dat maakt ie helemaal goed. Vooral dat met de akkoorden mee klinkt erg mooi weer, goed gedaan. Heb je zelf de backing gemaakt of was het een bestaande ?

m^rton
2 juli 2004, 14:46
Wow!
Dit is echt te gek!
Heel GJ's stuk is gewoon prachtig, en dan dat loopje van Bosch van 2:05 tot 2:10. Heerlijk gewoon!

Edit: Dit is veel beter als jullie eerdere posts (naar mijn mening dan)

Gert-Jan
2 juli 2004, 15:36
Hey Manne,

Bedankt voor de leuke reacties. Ik wil ff kwijt dat het meest lastige deel van de backing aan het eind zit en om die reden ik mijn petje af neem voor Wouter. Je moet daar namelijk over twee accoorden (die nog nog eens gieren van de mollen en kruizen, dim, sus b9, b13 en weet ik veel wat voor shit ;-) ) heen spelen wat een grote mate van variatie in je solo vergt. Hij is daar prima in geslaagd. :cool:

Ok op naar de volgende.

Stratman70
3 juli 2004, 09:20
Klinkt goed. Inderdaad erg mellow, wat wel gaaf is. De melodie en toon van GJ zijn erg mooi. Sluit me aan bij de bovenstaande commentaren.

Wat Bosch betreft: ik heb het idee dat hij zichzelf wat inhoudt en dat is erg goed, want hierdoor is zijn solo passender voor dit nummer dan dat hij doorgaans soleert. Dat stukje op het laatst met die "zwevende"(opdruk) tonen is wel gaaf.

Al met al vind iok GJ's werk wel meer flow hebben (één geheel), maar beiden klinken erg goed!

Tymon
8 juli 2004, 17:38
Klinkt goed! Gert-Jan, je klinkt idd als Satch, lekker subtiel. Solo van Bosch is ook tof, alleen ietsje te overdreven vibrato naar mijn smaak.

Tymon

Bosch
10 juli 2004, 15:33
Thx!

Wat nog niet gezegd is, is dat GJ de gehele backing heeft gemaakt, dus ook het gave slagje op het einde is dus van hem. Ik had de eer om het laatste deel in te spelen en idd die viberato's zijn een beetje wild, wat ook bedoeld was, maar wellicht ook wat afbreuk doet aan wat daaraan vooraf ging. GJ is de man van deze mp3.

Wellicht binnenkort meer Gert-Jan+Bosch, ... als GJ ff aangeeft of ie mijn mp3 heeft ontvangen :evil: :-D

Howdie

~Bosch~

Gert-Jan
10 juli 2004, 16:58
HO HO HO HO

De backing is niet van mij. Slightly verbouwd maar not my credits.

Was toch leuk om te doen.

Hey Wout ik heb je mail al twee keer gereplied. Check je inbox maar.

nirvana
13 juli 2004, 20:55
JA DOEI http://www.gitaarnet.nl/forum/images/smiles/icon_dance.gif

Gert-Jan
13 juli 2004, 20:56
PLAGIAAT

Mithrandir
13 juli 2004, 21:40
Ja doei!!!!!!

schaap
14 juli 2004, 02:13
Lame :roll: