PDA

View Full Version : Mesa/boogie formula preamp



Nocki
27 april 2002, 19:39
hoera ik heb eindelijk mijn mesa/boogie formula preamp.
ik ben nu haast compleet.
de 20/20 en 2 evm loade mesa boxen heb ik ook al.
nu nog de g0major van tc en een leuke draadloos set en ik kan sparen voor stomme dingen waar ik niks aan heb zoals wasmachines....

ik zou het gewoon kwijt.

wie heeft er nog meer een mesa amp???

Nocki

noizzgate
28 april 2002, 15:52
Ja,ja,ja, je hebt dus bijna dezelfde set als ik. Alleen heb ik de gmajor dus al. En je moet 'm inderdaad kopen, de combi met de mesa formula en 20/20 is super! Ik speel nu zo'n half jaartje op deze set, en ben nog steeds supertevreden erover. Ik dacht alleen ook; nu ben ik er wel zo'n beetje, maar ja je verzint altijd weer wat, dus nu ga ik voor de line6 filterbak (19inch), lijkt me erg mooi samen met de Gmajor!
Succes en have fun met je stuff!

De Klaas
15 mei 2002, 16:51
Persoonlijk ben ik niet zo kapot van 19" spul maar zo'n G-Major wil ik zelf ook nog hebben.
Ja, ook ik speel over Mesa Boogie, een Dual Rectifier, sinds ik die heb, hoef ik eigenlijk geen ander merk meer :smile:

habberdoedas
15 mei 2002, 23:05
Ik bezit ook een mesa boogie formula préamp en als eindversterker de mesa boogie 50/50. Ik heb 2 marshall 2 x 12" speakers waarvan ik de achter kanten deels open heb gemaakt. Gesloten kasten vond ik te bonkerig klinken.
Voorts ga ik, als m'n vak.geld binnen is, een G-major aanschaffen plus een goede midi foot controller. Welke weet ik nog niet. Voor de rest ben ik zeer tevreden met het 19" rackje wat ik nu heb. Klinkt als een dijk
Zowel met een Fender Strat, Gibson Les Paul, Gibson Explorer en zelf een semi acc. Tacamine welke ik bezit

Ibanez RuleZ
23 mei 2002, 15:12
Ik ook, I heb een Mesa Quad pre speel ik door de return van mijn ander buizenamp, dus dat kan beter, maar er gaat binnen afzienbare tijd een aardige eindtrap bij komen. het geluid staat nu al aardig, en masa rox!

harrald

Echoes
24 mei 2002, 12:07
ik heb een Mesa/Boogie Mark III geleend...leuk ding maar gaat veels te hard voor thuis gebruik :sad:

Plectrum
18 februari 2003, 17:49
Ik speel met een formula i.c.m. een 2/90. Echt super. Maar euh...wat is dat voor ding? een Gmajor???

Nocki
18 februari 2003, 18:16
een gmajor is een effect apparaat van tc electronic het is een van de betere schijnbaar.

nocki