PDA

View Full Version : Carl martin Boostkick



Nocki
1 juli 2004, 18:46
Hoi. ik heb interesse in een carl martin boostkick. heb m alleen nog niet gehoord maar het lijkt te zijn wat ik nodig heb. iemand ervaring met dit pedaal of carl martin pedalen in het algemeen?

ik verlies signaal in mn fxloop (7 fx pedals) en met een line mixertje wat er nu tussen zit kan ik dit signaal opkrikken waardoor de fx beter kgaan klinken en het signaal weer naar het normale volume wordt op gekrikt. ik hoop in plaats van de mixer een pedal te gaan gebruiken. vandaar de boost kick.

iemand??? alvast bedankt

Nocki

Mitch
1 juli 2004, 20:05
De boost kick zelf heb ik niet gebruikt, maar de Boost op de Hot Drive 'n Boosts wel. Zonder meer de meest neutrale clean boost die ik tot nu toe heb gehoord ! De EQ zal zeker niet beroerd zijn en laat je wat duidelijker kiezen of je wat extra hoog erin wil bijvoorbeeld.
Goede keus voor het doel dat je noemt.

Guinness
2 juli 2004, 00:27
Ze hebben ook tegenwoordig de Hydra Boost. Wie heeft deze en hoe bevalt die? Want ik ben ook geinterresseerd in een booster...

Antal
2 juli 2004, 13:47
Ik heb geen ervaring met die boostkick, wel met carl martin pedalen in het algemeen. Het is altijd erg goed spul. Misschien is voor het doel dat jij noemt ook wel interessant om een te kijken naar de Carl Martin 3 Band Parametric Pre-Amp (http://www.carlmartin.com/product_pre.htm). Deze kan nog net iets meer.


Ze hebben ook tegenwoordig de Hydra Boost. Wie heeft deze en hoe bevalt die? Want ik ben ook geinterresseerd in een booster...

De Hydra boost is volgens mij de boost van de HD&Boost, maar dan in een los kastje zonder de 'hot drive'. Ik ken hem alleen als onderdeel van de hd&boost, maar ik ben het volledig met SP eens. Het is een hele transparante boost. Hij beviel mij prima.