PDA

View Full Version : mijn site (world of sickpunk)



sickpunk
27 april 2002, 19:43
http://www.freewebz.com/sick_punk
is mijm site. wat vinden jullie er van??.
mocht je nog coole gitaren hebben stuur ff fototje. k moe mijne nog ff online zetten(maar heb sinds gister digitale camera)

Dila
27 april 2002, 20:38
coole site hoor

sickpunk
27 april 2002, 22:36
thanx.
:grin:

sickpunk
28 april 2002, 12:38
1 van mijn gitaren staat nu online (de accoustische) de electrische heb k net verneukt(de foto dan) dus die moe zo ffies opnieuw gemaakt worden

alhambra
29 april 2002, 10:50
Sorry dat ik het zeggen moet maar dit is dus echt een prut site, zit er niet echt uit en heeft verder ook niks te vertellen.

Ditmar
29 april 2002, 14:35
Es kijke, twee van die gitaren heb ik al, en twee wil ik er nog, dus ik ben aardig op weg.

Maar je hebt wel de enige echte Iron Maiden Strat erbij gezet, en zo hoort het !!!!!

sickpunk
30 april 2002, 15:07
Op 2002-04-29 09:50, schreef alhambra:
Sorry dat ik het zeggen moet maar dit is dus echt een prut site, zit er niet echt uit en heeft verder ook niks te vertellen.

nix te vertellen?? heb je wel is onder bands gekeken??? meer dan 20 (geloof 23-24) punk en ska bands, das toch aardig wat lijkt mij zo(punk.pagina.nl heeft meer maar k schiet toch ook aardig op) maar wat is er verder nie goe dan(als je commentaar levert wil k ook weten op wat, kan k dan eventueel veranderen) het doel van deze site was ook om punk en ska bands online te zetten(dus bios en shit) en nie om gitaren online te zetten, maar op verzoek van anderen heb k dat toch maar gedaan, dus........... verder nog iemand??

alhambra
3 mei 2002, 09:55
Okee Skicko hier komt ie dan ik zal niks zeggen over hoe het eruit ziet want smaken verschillen nu 1 maal:
1. Erg traag
2. Er staat een fout in "illegal url redirect" en ook nog ergens undefined als tekst.
3. rommelig
4. forum en chat op een pagina die nauwelijks bezocht wordt!!
5. van die fijne popups (maar dit komt waarschijnlijk door je hosting).

Okkehel
14 mei 2002, 15:29
ach..Ik vind em wel cool..die site Best wel leuk gemaakt anders..