PDA

View Full Version : is dit wat ?



zenabi
1 juli 2004, 07:56
Behringer BG412H 4x12 luidsprekerkast, Slanted
Hughes & Kettner Vortex gitaartop, incl. footswitch

ik kan dit voor schappelijke prijs aanschaffen , is dit wat voor onze muziek : Greenday - Offspring - Pennywise enz. enz.

Nocki
1 juli 2004, 11:11
Hoi.

als je echt een leuke prijs ervoor betaalt heb je iets leuks. het is daarintegen niet super maar voor wat je wilt spelen zeker voldoende.

gefeliciteerd!

NOcki

skabouter
1 juli 2004, 12:09
noem je prjis eens ? die vortex is zo slecht nog niet, en als je de behringer met Jensen speakers hebt zit je ook niet verkeerd. voor de juiste prijs is dit een heel prettig setupje. maarja, zoals altijd: there is always a bigger fish

zenabi
1 juli 2004, 12:47
noem je prjis eens ? die vortex is zo slecht nog niet, en als je de behringer met Jensen speakers hebt zit je ook niet verkeerd. voor de juiste prijs is dit een heel prettig setupje. maarja, zoals altijd: there is always a bigger fish

Behringer BG412F 4x12 luidsprekerkast, Straight € 150,=
Behringer BG412H 4x12 luidsprekerkast, Slanted € 150
vortex € 350,- (volgens de verkoper wel Jensen speakers id.

wat is trouwens het verschil in straight & slanted :???:

andy
1 juli 2004, 12:48
Zeikstralen........ :razz:

Volgens mij is menigeen jaloers als je zo'n set up hebt.
Maar wat betaal je ervoor? Wat dat cab is bv niet zo duur.

@Edit. DOEN.
Dat staat voor platte en buikkast.

skabouter
1 juli 2004, 12:53
ja joh, das geen geld !! erg mooie deal, ik zou er eens goed naar luisteren, en als het lekker klinkt voor je, gewoon nemen :)

Bigfoot414
1 juli 2004, 12:54
Veel mensen zitten idd wel te zaniken dat buizenversterkers een must zijn en zo. Maar als jij het geluid goed vind, dan hoeft niemand jou toch tegen te spreken?

amon
1 juli 2004, 13:54
aangezien je nog mag kiezen tussen buik en plat, is dit uit een winkel?

of had die vent gewoon een fullstack?

skabouter
1 juli 2004, 15:45
Veel mensen zitten idd wel te zaniken dat buizenversterkers een must zijn en zo. Maar als jij het geluid goed vind, dan hoeft niemand jou toch tegen te spreken?

dat is onzin, zo is het niet. waar het om gaat, is dat de beste versterkers altijd buizenamps zijn. en de duurste vaak ook. transistor is gewoon voor een wat lager budget, opzich. (hoewel je ook zat low-budget buizen amps hebt)

kan met niet voorstellen dat een winkel 150 per cab rekent, amon. anders zou ik wel eens willen weten waar :D

Diedo
1 juli 2004, 20:27
Veel mensen zitten idd wel te zaniken dat buizenversterkers een must zijn en zo. Maar als jij het geluid goed vind, dan hoeft niemand jou toch tegen te spreken?

dat is onzin, zo is het niet. waar het om gaat, is dat de beste versterkers altijd buizenamps zijn. en de duurste vaak ook. transistor is gewoon voor een wat lager budget, opzich. (hoewel je ook zat low-budget buizen amps hebt)

kan met niet voorstellen dat een winkel 150 per cab rekent, amon. anders zou ik wel eens willen weten waar :D

ik ben het hier absoluut niet mee eens... waarom zou een buizenversterker een must zijn!? de vetste jazzamps zijn gewoon transistor (polytone, jazzchorus) daarbuiten zijn ook de modelingamps nu een enorme inhaalslag aan het maken... ik heb veel liever een Vetta of iets dergelijks dan een buizentop...
het is heel persoonlijk, dus als het voor iemand perfect is, kan een anders het schijt vinden, maar dat doet er niet toe.

zenabi
12 juli 2004, 07:44
Ik wil toch nog even berichten dat ik zterdag 10-7-04 toch de versterker heb gekocht , ik stond echt te twijfelen maar ik vind dit toch wel een leuke beginnerset voor in de oefenruimte ( heb zondag avond trouwens gelijk al klachten gehad over geluidsoverlast- nieuw probleem dus :evil: )



kan met niet voorstellen dat een winkel 150 per cab rekent, amon. anders zou ik wel eens willen weten waar :D

ja het komt wel uit een winkel :-D

kokeleko
12 juli 2004, 10:17
Zo ist , uut de winkel.

http://www.sound-house.nl/occasions.htm#Gitaar-,%20bas%20&%20keyboardversterkers

Bins
12 juli 2004, 10:25
Ah joh gast, je had mijn shit voor veel minder kunnen kopen. Tour reverb > Vortex :P

Die Vortex is wel ok trouwens.. Ik vind die zwarte editie wel iets beter dan de blauwe. Welke heb je?

zenabi
12 juli 2004, 10:46
Ah joh gast, je had mijn shit voor veel minder kunnen kopen. Tour reverb > Vortex :P

Die Vortex is wel ok trouwens.. Ik vind die zwarte editie wel iets beter dan de blauwe. Welke heb je?

die zwarte editie .
Ik wist zaterdag pas dat ik voor deze set ging (twijfelde nog best wel )
Maar als ik eenmaal een besluit heb genomen (toestemming van de vrouw :oops: )wil ik ook geen dag meer wachten
en Den Haag is niet in de buurt (ik wist het ook niet )

Bins
12 juli 2004, 10:55
Ach, je hebt sowiso wel een goeie koop gedaan. Ik baal alleen dat niemand mijn versterker wil kopen, ik heb GAS :D