PDA

View Full Version : Ibanez Weeping Demon wah



Lutz
30 juni 2004, 11:51
Heeft er iemand ervaring met deze wah ?

Momenteel heb ik een jim dunlop crybaby en deze bevalt me echt niet meer, kben dan nu ook opzoek naar een nieuwe wah,

heeft iemand voorstellen ? Liefst waar hij zelf ervaring mee heeft.

En liefst ook de richtprijs erbij als je een voorstel hebt

Thx in advance

Lutz.

Antal
30 juni 2004, 12:42
Het ligt er aan hoeveel je te besteden hebt. Ik zou in ieder geval een Vox wah proberen. Hier heb ik zelf goede ervaringen mee, en van anderen hoor je er ook altijd veel goede dingen over. Deze moeten voor rond de 100 euro 2dehands wel te krijgen zijn.

Heb je iets meer te besteden dan zou je kunnen gaan kijken naar een Teese RMC. Hier heb ik geen ervaring mee, maar als ik de verhalen moet geloven zijn deze echt goed! En er lopen genoeg RMC spelers op dit forum die dat kunnen bevestigen.

ReinoutV
16 oktober 2004, 19:50
Even een bump: worden deze dingen al vaker gebruikt? Ik gebruik zelf ook een Crybaby, maar deze zuigt je volume en je laag helemaal weg als ie aanstaat. Hij is wel redelijk geprijsd, voor de mogelijkheden, maar klinkt ie ook?

Swan
16 oktober 2004, 19:54
hij staat op de site van Feedback.....maar ze hebben hem niet :evil:

Mr.Bluesbreaker
16 oktober 2004, 22:37
Heb je iets meer te besteden dan zou je kunnen gaan kijken naar een Teese RMC. Hier heb ik geen ervaring mee, maar als ik de verhalen moet geloven zijn deze echt goed! En er lopen genoeg RMC spelers op dit forum die dat kunnen bevestigen.

Hier meld zich 1!
Helaas zul je niets hebben aan mijn ongepolijste en uiterst subjectieve mening dat de RMC's gewoon de shizzle zijn op wahgebied. En de Vox mag er ook zijn. Als je budget het toestaat: neem 1 van deze 2! Test ze in ieder geval, dan weet je wat je eventuuel zou missen. :P
Als je het klassieke wah geluid zoekt, zou misschien de picture-wah van Teese je ook kunnen aanspreken, maar deze is dacht ik wat duurder, en moeilijker te vinden. Niet dat de RMC's dit niet in zich hebben, maar de picture is net weer ff anders.

StereoX
17 oktober 2004, 10:59
ik heb een bad horsie. bevalt mij enorm goed. vervormd het geluid niet zo enorm en gaat automatisch aan als je hem intrapt.