PDA

View Full Version : Snaar minder...



JaZ86
29 juni 2004, 18:48
test

JaZ86
29 juni 2004, 18:48
Zo, vandaag maar weer es de bas gepakt om wat nieuwe nummertjes mee te spelen. Khad niet echt zin in moeilijke dingen maar gewoon lekker simpel beuken is ook lekker :)

na wat slipknot, spineshank en soulfly (van toepassing dus :dance: ) maar ff overgestapt op StoneSour, en wel Orchids. Voor het eerst dat ik 'm speelde maar het ging toch best lekker. (niet moeilijk ook, dus das ook wel logisch :D ) Maargoed, uiteindelijk blijkbaar iets te enthousiast staan beuken want m'n laagste snaar is naar de tyfus :o Ik speel zelf nog niet zo lang (paar maandjes ondertussen) dus dit is een beetje nieuw voor me. Ik heb een DeanPlaymateEdge09 (lowbudget dus :)) en ik heb geen idee wat voor snaren erop zitten. Kan ik nu een apparte snaar kopen, of kan ik beter voor een compleet setje gaan? En belangrijker nog: ik ga volgende week op vakantie en zie geen kans om voor die tijd een nieuw setje te halen... krijg ik geen problemen met de hals ivm minder spanning ofzo? (de overige 3 snaren zitten er natuurlijk nog wel op, dus volgens mij zal dat wel meevallen) dus met andere woorden, kan ik hier een maandje mee wachten??
En als we toch bezig zijn, welk setje is aan te raden? (muzieksmaak, zie signature :P)

Wel ff een schrikmomentje in ieder geval.. ben je eindelijk weer es lekker aan het spelen en dan gebeurd dit :evil:

Lazy B.
30 juni 2004, 08:38
In de tijd dat je deze draad postte had je een nieuw setje snaren kunnen halen :wink:

MazeMouse
30 juni 2004, 17:58
Ik speel zelf op Power Slinkies op allebei mijn bassen :)

AntY
30 juni 2004, 18:02
ik raak nooit meer iets anders dan elixirs aan, t voelt zo lekker :)

frenske
1 juli 2004, 10:51
Idem dito, maar dan met Richard Cocco's! En ik bedoel de snaren en niet de persoon. :D

Lazy B.
1 juli 2004, 10:53
ik raak nooit meer iets anders dan elixirs aan, t voelt zo lekker :)

Die dingen zijn volgens mij wel schreeuwend duur, niet?

AntY
1 juli 2004, 11:19
ja maar ze gaan wel langer mee tenzij je veel slapt of met plectrum speelt