PDA

View Full Version : Squier Stratocaster 20th Anniversairy



Strat uber alles
28 juni 2004, 20:03
He gasten,

Ik heb nu een anderhalf jaar een Squier Stratocaster 20th Anniversairy en ben er zeeer blij mee, nu valt het op de forums wel mee dat mensen erg negatief doen over een Squier, maar ik vind het vet relaxe gitaren, en begrijp ook niet waarom sommigen mensen er zo negatief over doen, mijne speelt zeer soepel, en heb in die anderhalf jaar maar 1 keer de action bij moeten laten stellen,

kortom ik begrijp niet waarom veel mensen negatief over een Squier doen....hehe bedankt voor de reacties

bazzieman
5 januari 2005, 16:53
ey dikkerd probeer er maar eens mee te scheuren hehe

BartL
5 januari 2005, 16:58
Het ligt eraan...een vriend van me heeft een oude squier (gelakte hals met s serienummer (??)) en die speelt superlekker. Die dingen die nu gemaakt worden vind ik persoonlijk niet lekker spelen. Maarja, als een gitaar geen gelakte hals heeft, hoef ik hem al niet :-?

Michael AE
5 januari 2005, 17:48
Nou, die LC heeft een gelakte hals hoor, BartL.

AART
5 januari 2005, 19:46
ik heb een keer op een squier jimi hendrix strat of iets dergelijks gespeeld en dat ding was heel fijn en heel mooi, maar ik heb laatst een keer een glodnieuwe affinity strat ofzo gespeeld en dat ding was gewoon onbespeelbaar, frettbuzz als de tyfus, zeer matige elementen, speelde over het algemeen ook slecht.

Strat uber alles
5 januari 2005, 20:31
hahaha kwist niet dat mensen nog zouden reageren
heb het een half jaar terug gepost :-D

en bazzieman moet zun bek houwen want die heeft zun jcm 2000 bij de ampdoktor staan :razz:

Mr.Bluesbreaker
5 januari 2005, 22:52
Het is zijn. Niet zun.
En dan had ie maar geen bazzieman moeten wordun.

bazzieman
6 januari 2005, 20:07
ik vind dat hier niet zo moeilijk moet worden gedaan over het schrijven
van een woord. Het is hier verdorie geen SCHOOL!!