PDA

View Full Version : FL-studio frustraties



Br@mbo
28 juni 2004, 17:52
Ik heb een redelijk irritant probleem met FL studio ( ex fruityloops )
Na alle probeerseltjes wilde ik eens iets echt gaan doen met dit programma, heb een arrangement gemaakt: drumtracks, rhodes, piano, bas, bijgeluidjes enz., alles geprogrammeerd ( zo was ik echt al enkele uren bezig )

Ik sla em op al fl-studio-file, ga weg, uurtje later kom ik weer terug EN HIJ KAN VERDOMME MN FILE NIET OPENEN!!!!!!!!!!!!!!
op geen enkele manier open te krijgen, nu kom ik er ook achter dat ie 0 bytes is, wat betrekkelijk weinig is :p

het is niet eenmalig, kheb nog enkele keren geprobeerd ( testjes dan, niet weer alles geprogrammeerd :p ) en tis steeds hetzelfde : hij opent flstudio en dan krijg ik een error

kan iemand mij aub helpen, ik word er pissed van .. :'(


mith: als deze niet juist staat, sorry maar kweet neit waar ik em moet zetten

guhlenn
30 juni 2004, 11:03
legaal of illegaal?

Mithrandir
30 juni 2004, 11:13
Hij staat prima hier, ik zal straks even nadenken over je probleem ook.

bert k
30 juni 2004, 13:27
Ik lul ook maar wat, maar is het niet een demo-versie, waar je niet in kan saven?

Br@mbo
1 juli 2004, 14:44
tis opgelost , heb FL studio gedumpttttt ! :)

bert k
1 juli 2004, 15:08
Goeie aksieieieie.... Maar nou heb je nix meer :(

nirvana
3 juli 2004, 10:08
Ik had dit ook voor met die versie (is een soort demo versie, of je mist enkele sleutel bestandjes). Ik heb dan maar de nieuwe "gekocht" en dat liep perfect.

guhlenn
6 juli 2004, 15:05
soort demo versie. LOL is dat een eufemisme? (sp?)

Br@mbo
9 juli 2004, 21:32
een eufemisme is een verkleinwoord dat als functie heeft iets kleiner of nonchalanter voor te stellen dan het in werkelijkheid is


dusseuh ? (of bedoel je die 'bestandjes' ) ?

guhlenn
12 juli 2004, 09:57
Eh Br@mbo,

Als je iemand gaat corrigeren moet je wel heel zeker van je zaak zijn. Look it up. Je hebt gelijk alleen hoeft het niet een verkleinwoord te zijn. Dussuh ik bedoel; soort demo versie is een eufemisme voor keiharde crack van het net. If you want me to spell it out for ya.

Br@mbo
13 juli 2004, 09:51
eu·fe·mis·me (het ~, ~n)
1 verzachtende omschrijving van iets onaangenaams of aanstotelijks <=> dysfemisme


blijkt idd te kloppen, sorry,
tja, in de les nederlands ( zo'n kotssmilie nu) hadden we dat bij verkleinwoorden alleen gezien, op het examen vroeg die bitch een definitie van eufemisme en dat verkleinwoord klopte :p

twas idd soort demo ja ;)

Mithrandir
13 juli 2004, 09:54
Deze gaat op slot, probleem is opgelost.