PDA

View Full Version : Amp kapot: HULP NODIG!!



Thom TK
28 juni 2004, 17:30
test

Thom TK
28 juni 2004, 17:34
Mijn Fender rock pro 700 is waarschijnlijk kapot:
Als ik een nieuwe gitaarkabel gebruik, dan geeft hij op gegeven moment geen geluid meer door.
Ik kocht laatst een Tasker kabel, maar die ging na ongeveer 2 weken kapot.
Toen kocht ik een Cordial, maar die begaf het na een week; toen ik een B-merk gitaarkabel gebruikte, begaf hij het na een kwartier (ik hoor via het distortion kanaal wel en zeer zwak distortion geluid, maar op het clean kanaal niks meer).
Ik dacht eerst dat het de pre-amp buis was, maar aangezien de kabels nu compleet onbruikbaar zijn geworden, lijkt me dit niet het geval.
Wie weet wat dit is????

ijff
28 juni 2004, 17:45
... dus je amp sloopt je kabels??
Geen flauw idee hoe dat zou kunnen.. maar ik weet wel dat ik m'n gitaar dan niet meer in die amp zou durven pluggen!!!

shredneck
28 juni 2004, 18:09
Mijn Fender rock pro 700 is waarschijnlijk kapot:
Als ik een nieuwe gitaarkabel gebruik, dan geeft hij op gegeven moment geen geluid meer door.
Ik kocht laatst een Tasker kabel, maar die ging na ongeveer 2 weken kapot.
Toen kocht ik een Cordial, maar die begaf het na een week; toen ik een B-merk gitaarkabel gebruikte, begaf hij het na een kwartier (ik hoor via het distortion kanaal wel en zeer zwak distortion geluid, maar op het clean kanaal niks meer).
Ik dacht eerst dat het de pre-amp buis was, maar aangezien de kabels nu compleet onbruikbaar zijn geworden, lijkt me dit niet het geval.
Wie weet wat dit is????

Dude.....wat doe jij in godsnaam met die kabels? Sleep je er auto's mee aan of zo?
Je amp is gewoon defect, simpelweg laten maken door een tech.

shredneck
28 juni 2004, 18:09
Mijn Fender rock pro 700 is waarschijnlijk kapot:
Als ik een nieuwe gitaarkabel gebruik, dan geeft hij op gegeven moment geen geluid meer door.
Ik kocht laatst een Tasker kabel, maar die ging na ongeveer 2 weken kapot.
Toen kocht ik een Cordial, maar die begaf het na een week; toen ik een B-merk gitaarkabel gebruikte, begaf hij het na een kwartier (ik hoor via het distortion kanaal wel en zeer zwak distortion geluid, maar op het clean kanaal niks meer).
Ik dacht eerst dat het de pre-amp buis was, maar aangezien de kabels nu compleet onbruikbaar zijn geworden, lijkt me dit niet het geval.
Wie weet wat dit is????

Dude.....wat doe jij in godsnaam met die kabels? Sleep je er auto's mee aan of zo?
Je amp is gewoon defect, simpelweg laten maken door een tech.

shredneck
28 juni 2004, 18:10
Mijn Fender rock pro 700 is waarschijnlijk kapot:
Als ik een nieuwe gitaarkabel gebruik, dan geeft hij op gegeven moment geen geluid meer door.
Ik kocht laatst een Tasker kabel, maar die ging na ongeveer 2 weken kapot.
Toen kocht ik een Cordial, maar die begaf het na een week; toen ik een B-merk gitaarkabel gebruikte, begaf hij het na een kwartier (ik hoor via het distortion kanaal wel en zeer zwak distortion geluid, maar op het clean kanaal niks meer).
Ik dacht eerst dat het de pre-amp buis was, maar aangezien de kabels nu compleet onbruikbaar zijn geworden, lijkt me dit niet het geval.
Wie weet wat dit is????

Dude.....wat doe jij in godsnaam met die kabels? Sleep je er auto's mee aan of zo?
Je amp is gewoon defect, simpelweg laten maken door een tech.

Bluesbreaker
28 juni 2004, 19:09
Dat is ook weer duidelijk, maar heb je die kabels later nog uitgeprobeerd op andere versterkers? Lijkt me stug dat door een kapotte versterker je kabels kapot gaan. Kapotte kabels kan trouwens ook toeval zijn hoor, ik heb ook wel eens verschillende kabels vlak na elkaar kapot gingen

Thom TK
28 juni 2004, 19:43
Dat is ook weer duidelijk, maar heb je die kabels later nog uitgeprobeerd op andere versterkers? Lijkt me stug dat door een kapotte versterker je kabels kapot gaan. Kapotte kabels kan trouwens ook toeval zijn hoor, ik heb ook wel eens verschillende kabels vlak na elkaar kapot gingen

Nou, ik heb er vandaag 2 gesloopt, dus dit is geen toeval denk ik.
Heeft niemand dit meegemaakt dan?

sickpunk
1 juli 2004, 11:27
een versterker sloopt geen kabels... knappe versterker!! nouja.breng hem langs een muziek zaak;)

Braindead
1 juli 2004, 12:25
Volgens mij is dit een zaakje voor Griet Tiulears "Wondere Wereld"

MIscchien moet je je kabels iets voorzichtiger behandelen, met vervoer enzo niet knopen of veel buigen.

Thom TK
1 juli 2004, 21:36
Ja, ik heb het al: een storing in de Boss GE 7.
Alleen die Tasker is echt kapot (teveel gebogen idd).
Beetje laat opgemerkt mischien, maar dit was echt wel vreemd.




























vond ik.

Bluesbreaker
1 juli 2004, 22:08
Ja, ik heb het al: een storing in de Boss GE 7.
Alleen die Tasker is echt kapot (teveel gebogen idd).
Beetje laat opgemerkt mischien, maar dit was echt wel vreemd.

vond ik.

hehe, misschien wel he

Baco
2 juli 2004, 08:22
Ben blij dat je probleem opgelost is. Nu heb je natuurlijk een heel gamma aan gitaarkabels :roll:

Diedo
2 juli 2004, 12:18
niks mis mee :)

Baco
2 juli 2004, 12:37
niks mis mee :)
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, een kabeltje extra komt altijd van pas :)

ieme
10 juli 2004, 07:28
Mijn Fender rock pro 700 is waarschijnlijk kapot:
Als ik een nieuwe gitaarkabel gebruik, dan geeft hij op gegeven moment geen geluid meer door.
Ik kocht laatst een Tasker kabel, maar die ging na ongeveer 2 weken kapot.
Toen kocht ik een Cordial, maar die begaf het na een week; toen ik een B-merk gitaarkabel gebruikte, begaf hij het na een kwartier (ik hoor via het distortion kanaal wel en zeer zwak distortion geluid, maar op het clean kanaal niks meer).
Ik dacht eerst dat het de pre-amp buis was, maar aangezien de kabels nu compleet onbruikbaar zijn geworden, lijkt me dit niet het geval.
Wie weet wat dit is????
Ik zou eens wireless proberen :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

Thom TK
11 juli 2004, 22:09
Mijn Tasker is echt kapot, maar ik heb nu een Cordial, die vind ik beter. :)

Robbert
11 juli 2004, 22:42
Alle twee de eindjes eraf en nieuwe stekkers erop zetten.

Geen zin in, stuur dan maar door :D