PDA

View Full Version : fluiten en feedback



Nocki
27 juni 2004, 23:09
Hoi.

vandaag kwam ik terug van mn honeymoon en gelijk de amp weer eens open gegooid. maar op het highgain kanaal ging het allemaal gelijk piepen en fluiten. heb even tegen alle buizen getikt met een pen maar alles leek nog goed te zijn. toch vertrouw ik het niet.

waar zou ik eens moeten gaan zoeken? eind buizen of voor buizen?

Nocki

lespaul57
28 juni 2004, 08:01
Hoi Nocki,

Proficiat met je bruiloft. Beetje goede tijd gehad? Je zou eens kunnen proberen je versterker even op standby aan te laten staan. Misschien elco's ver leeg. Ik weet het ook verder niet precies maar een beetje kennis wat ik er van heb zou ik dat als eerst een proberen.

@iro
28 juni 2004, 17:17
Hoi.

vandaag kwam ik terug van mn honeymoon en gelijk de amp weer eens open gegooid. maar op het highgain kanaal ging het allemaal gelijk piepen en fluiten. heb even tegen alle buizen getikt met een pen maar alles leek nog goed te zijn. toch vertrouw ik het niet.

waar zou ik eens moeten gaan zoeken? eind buizen of voor buizen?

Nocki

je had toch je amp niet volledig open ofzo terwijl je er op een halve meter vanaf stond :D

Nocki
29 juni 2004, 16:00
hee bedankt voor je medeleven...! ik ben er al achter. ik had om even gauw te spelen een speaker kabeltje gebruikt om te spelen. en toen ik die kabel had vervangen voor een normale kabel was het gefluit weg.

bedankt iig voor de hulp... stom he. de wet blijft toch altijd eerst het goedkoopste en het simpelste proberen. dan pas je mede forummers lastig vallen...

Nocki

Bigfoot414
29 juni 2004, 16:10
Ach joh, dat is alleen maar goed voor je postcount :D :D Gefeliciteerd, ik hoop dat je een gelukkige tijd tegemoet gaat.

EmgMaster
2 juli 2004, 08:37
Ja Nocki, veel geluk toegewenst idd, maar dat gaat hopelijk toch wel lukken??? Anders trouw je niet neem ik aan :-D
of is het voor het geld?? :-D :-D