PDA

View Full Version : Behangen en Verbouwen en welke muziek



moretel
25 april 2002, 21:10
Zo vandaag weer behangen, dan stop ik lekker van die cd's op herhaal functie erin. Vandaag een paar maal Powertrip van Monster Magnet loeihard gedraaid met het verwijderen van het oude behang.
Heerlijke plaat, vorig jaar ok gedraaid met het verbouwen van mijn zolder, wel honderd keer, en nog steeds leuk om te draaien en te klussen,

wat luisteren jullie bij het klussen?

Kitaarhiero
26 april 2002, 13:17
als je iets moet afbreken is nirvana natuurlijk ideaal :razz:

Markie
26 april 2002, 17:07
Ik luister graag blues of rock classics bij het klussen.

Maar wat onze hero zegt over Nirvana bij het afbreken/slopen, ja dat is zo. Maar sinds kort heb ik een beter nummer gevonden voor bij sloopwerk. Het komt van dit forum, ga maar eens luisteren naar de link die Grandma Placenta bij 'sounds' heeft gezet (nummer van een vriend van me, heet het geloof ik)
Lekker raggen, zo van: ik moest behang afhalen bij een kennis maar heb de hele muur naar beneden gehaald.

pimmetje
26 april 2002, 18:42
Ik heb zo'n cd wisselaar waar je er 5 in kwijt kan.Die wordt dan zo nodig tijdelijk in de buurt van het klussen geplaatst. De shuffle-functie is dan wel fijn. Voor klussen betekent dit meestal:

- Pantera - The great southern trendkill
- Primus - Sailing the seas of cheese
- Megadeth - Countdown to extinction.
- Red Hot Chili Peppers - The uplift mofo party plan
- Frank Zappa - Live in New York CD1

Als ik blues of zo opzet terwijl ik echt wat moet doen, dan zit ik binnen de kortste keren met een gitaar op schoot. Dat werkt niet echt snel.

moretel
26 april 2002, 19:09
Ik ga dan ook altijd lekker mee brullen, child in time is zo'n favoriete meezinger.

Ditmar
26 april 2002, 20:38
Als je dingen wil slopen raad ik je Slipknot of Strapping Young Lad aan.

NetherNoiser
27 april 2002, 00:19
Bij slopen heb ik liever static-x(alhoewel ik ze niet echt goed vind) of de hardere nummers van moonspell zoals alma mater.
Of verder gewoon burzum ofzo
Is altijd wel lol

Ditmar
27 april 2002, 14:02
Sjezus, zat jij gisteravond gewoon thuis, wij vroegen ons in de Stairway nog af waarom jij er dus niet was.......

Dila
27 april 2002, 15:00
mijn moeder jat altijd mijn muse cd's als ze de muren weer eens gaat schilderen :razz: ze zijn op dit moment trouwens knal blauw, licht roze en donker rood, maar er is er nog 1 wit dus die zal binnenkort ook wel in de verf gezet worden op origin of symmetrie :grin:

Ic3gl0vE
30 juni 2002, 02:45
Op 2002-04-26 20:38, schreef Ditmar:
Als je dingen wil slopen raad ik je Slipknot of Strapping Young Lad aan.


Marduk - Panzer Division Marduk
dat album sloopt je kamer al wel :evil:

slipknot vind ik trouwens saai, iig dat IOWA album

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2002-06-30 02:45 ]</font>

basswasp
30 juni 2002, 22:26
Op 2002-04-26 18:42, schreef pimmetje:

(blablabla)

- Red Hot Chili Peppers - The uplift mofo party plan

(blablabla)



:grin: :grin: :grin: Super!! 'Skinny Sweaty Man In A Green Suit!!' :grin: :grin: :grin:

stinkhippie
4 juli 2002, 21:48
AC/DC!!!!!!!!!

jensie
5 augustus 2002, 10:47
als ik mijn kamer moet opruime zet ik meestal offspring-smash goed hard op
den gaat da oek al wa rapper

BLOK182
5 augustus 2002, 11:10
So What van Metallica, daarmee heb ik laatst de tegelvloer uitgehakt, enne, in no time was ik klaar.

MetalliCat
5 augustus 2002, 16:28
SO FUCKING WHAT :grin:
Dan ben je idd snel klaar..:smile:

sash
6 augustus 2002, 22:14
Doe mij maar lekkere wilde nummers van hendrix of clapton (sunshine of your love etc.).

Neals
1 september 2002, 13:38
Hiero bij mij isser een muur naar beneden gegaan en erin gezet op....


Slayer - Reign In Blood
Iced Earth - Iced Earth

Matje
1 september 2002, 17:01
Op 2002-07-04 21:48, schreef stinkhippie:
AC/DC!!!!!!!!!


precies AC/DC voor al uw huis, tuin en keuken activiteiten