PDA

View Full Version : zelfbouw analoge delay aangeboden



Horus
27 juni 2004, 16:05
Ik heb een tijd geleden een zelfbouw delay gemaakt. Eigenlijk issie digitaal, maar hij klinkt ontzettend analoog, omdat de chip speciaal als echo chip is ontworpen. Ongeveer 500 ms max delaytijd. Delay time, Delay level en Repeat knoppen. True bypass (blue 3PDT switch), rode led, 9v plug en batterij plug. Enige reden dat ik hem niet veel gebruik: ik ben meer bassist. Daarom wil ik hem het liefst ruilen tegen een vet baspedaal. Distortion/overdrive/fuzz dingen hoef ik niet en een vette wah heb ik al. Als iemand in mijn delay geinteresseerd is, post ff wat je er tegen wil ruilen.

Diedo
27 juni 2004, 16:47
dit hoort hier niet thuis... daarvoor hebben we www.gitaarmarkt.nl

Horus
27 juni 2004, 16:49
Ik wil hem ruilen, daarom zet ik hem niet op gitaarmarkt.

Bluesbreaker
27 juni 2004, 19:57
ruilen kan ook via gitaarmarkt

Robbert
27 juni 2004, 20:12
Horus,

Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat hier wat extra reclame wordt gemaakt voor pedalen die te koop of te ruil zijn.
Er zijn echter wat forummers die dat wel hebben en gezien het feit dat er een gitaarmarkt beschikbaar is, hebben zij misschien een streepje voor.

Ik raad je aan om het pedaal gewoon in je sig te zetten. Op die manier kun je toch wat spammen maar krijgt het niet de overhand ;)

Horus
27 juni 2004, 20:12
waarom is het zo erg als ik hem hier aanbied om te zien over mensen wat willen ruilen waar ik in geinterreseerd ben? Gaat een stuk sneller dan via de mail.

Lucky
27 juni 2004, 20:43
Ik ben het ook met je eens Horus....maar je komt er niet doorheen.
Er is elke keer weer dit soort gezanik over wat hoort en niet hoort en waar dingen thuis horen.

idd. zet het in je sig en op gitaarmarkt. voor je het weet is dit weer een thread met vier pagina's over niets.

Horus
27 juni 2004, 21:00
das misschien een beter idee ja, doe ik :)

Ik heb al menig forum ten onder zien gaan door dit soort bureaucratische shit.

strattie
27 juni 2004, 21:22
Ik heb een tijd geleden een zelfbouw delay gemaakt. Eigenlijk issie digitaal, maar hij klinkt ontzettend analoog, omdat de chip speciaal als echo chip is ontworpen. Ongeveer 500 ms max delaytijd. Delay time, Delay level en Repeat knoppen. True bypass (blue 3PDT switch), rode led, 9v plug en batterij plug. Enige reden dat ik hem niet veel gebruik: ik ben meer bassist. Daarom wil ik hem het liefst ruilen tegen een vet baspedaal. Distortion/overdrive/fuzz dingen hoef ik niet en een vette wah heb ik al. Als iemand in mijn delay geinteresseerd is, post ff wat je er tegen wil ruilen.

gewoon betalen is geen optie?

jaywalker
27 juni 2004, 23:32
waarom is het zo erg als ik hem hier aanbied om te zien over mensen wat willen ruilen waar ik in geinterreseerd ben? Gaat een stuk sneller dan via de mail.

Ik heb er op zich ook niet zo'n probleem mee, maar stel je eens voor als iedereen dat doet. Dan heb je elke dag 10 van die nieuwe topics.

Trouwens leuk dat je zelf bezig bent met pedalen bouwen.....anders vertel je daar eens wat over

Horus
28 juni 2004, 10:54
deste meer traffic, en welk forum wil dat nou niet. Als zoiets zou gebeuren dan kan je er een speciaal forum voor aanmaken en voila, problem solved.

En ik wil hem liever ruilen, omdat ik dan zeker ben dat ik direkt wat terug heb.

Dirk_Hendrik
28 juni 2004, 11:22
deste meer traffic, en welk forum wil dat nou niet.

Misschien even vergeten dat dit forum twee maanden plat heeft gelegen omdat het de hoeveelheid traffic niet aankon???

Diedo
28 juni 2004, 12:45
daar komt nog eens bij dat er al een apart "forum voor is: gitaarmarkt.nl

als je iets wilt verkopen en het daarom in je sig zet, dan heeft niemand er problemen mee.

verder geen aanval ofzo, maar de volgende keer beter :)

Nocki
29 juni 2004, 09:47
Ik ben het er mee eens... geen ad's op het forum. als dat toegelaten zou worden zouden we het het nocki te koop forum kunnen noemen... :-)
en daarbij. in je sig helpt niet echt veel en topics ook niet. wat nog steeds het beste werkt dat is markplaats en gitaarmarkt... en ik kan het weten. ik heb het al op de meest slinkse maniertjes geprobeerd... :-)

Nocki

andy
29 juni 2004, 23:28
Helpt niet?? Ik heb niks in mijn sig staan, maar elke keer als ik in een topic zeg dat ik iets niet meer gebruik dan volgen er wel een paar PM"s. :wink:

Nielsje
30 juni 2004, 01:06
maar andor, iedereen weet dat jou rommel zo oud is dat elke antiqair wat bij jou kan vinden van waarde :P

Antal
30 juni 2004, 01:18
Ik ben het er ook niet mee eens dat het niet helpt hoor. Ik vind het wel een leuke manier om medeforumers er op te attenderen dat er iets te koop is. Dus ik zet het meestal ook in m'n sig. Maar een apart topic vind ik idd te ver gaan.

BramVersteeg
1 juli 2004, 20:40
Het word 1 grote rommelboel als iedereen hier ads gaat neerzetten. Daar is idd gitaarmarkt voor, of je sign.

Antal
2 juli 2004, 13:55
Ik geloof dat ik hem al op marktplaats langs heb zien komen, dus we kunnen er beter over ophouden nu.

Wat mij betreft: slotje (Oh nee shit, daar heb je een mod voor nodig... :roll: )