PDA

View Full Version : Epiphone wordt echte Gibson!!



Feelin'Blue
27 juni 2004, 12:54
Mooie kop hierboven, niet? Eens kijken wie ik hiermee weer op de kast krijg. Ik heb een Epiphone Les Paul Standard laten verbouwen door een echte Gibson/Epiphone dealer in Noordwijk.ALLE(!) hardware vervangen met genuine Gibson spul en een bone nut. M A...in heeft voor deze verbouwing een officieel certificaat afgegeven.Alles in gold. Burstbuckers Pro pickups. Heb ik een half jaar op moeten wachten.Het is een plaatje geworden.

En nu willen jullie allemaal weten, hoe die klinkt. OK, eerst alle Gibson Les Paul eigenaren door klikken naar een volgend onderwerp. Dit kunnen jullie niet aan.Niet verder lezen. En voor alle Epiphone LP eigenaren: leg er zo'n 700euro bij en je hebt een Gibson. Het is ongelofelijk maar het geluid is niet van een NIEUWE Gibson Standard te onderscheiden en speelt net zo lekker. Je kan het ook niet geloven en toch verder sparen voor het orgineel.Prima,Gibson moet ook verkocht worden.
Met deze wetenschap ga ik nu beginnen met volgende project: een imitatie PRS met orginele PRS-Santana elementen er op. Kijken of dit hetzelfde oplevert. En mijn Sheraton gaan we ook aanpakken:57 classics en een varitone. 8-) Als je een fotootje wilt,stuur maar een mailtje