PDA

View Full Version : Laten betalen die handelaren!



munkie
27 juni 2004, 12:36
Ik kreeg vandaag een meeltje van Hifi.nl met de mededeling dat mensen die meer dan 7 artikelen tegelijk aanbieden op de 2dehands site voortaan worden gezien als prof handelaren en gewoon moeten betalen voor een ad in de prof sectie oftewel de winkels. Misschien ook een idee voor gitaarmarkt.nl en andere NL sites, ik erger me rot aan die handelaartjes die telkens weer dezelfde overpriced sh*t adverteren. U kent ze wel die meneer uit Uden en hier in FRL (Leeuwarden) zit ook zoŽn man.

MVG Freek

http://markt.hifi.nl/cgi-bin/suite/classifieds/classifieds.cgi?request=terms

soup
27 juni 2004, 12:40
helemaal gelijk in , want ik zie vaak een persoon ' jp stingray' ofzo die elke keer gitaren probeert te verkopen fender jaguar , fender telecasters, fender stratocasters enz enz enz.

SiNiSTRaL
27 juni 2004, 12:45
Backandforth uit rijswijk doet dat ook altijd op marktplaats

Javaca
27 juni 2004, 12:56
Backandforth is alleen niet echt overpriced.

The Thumb
27 juni 2004, 15:57
die uit uden is een hele relaxte vent, niet echt een handelaar maar een man met een ongelofelijke liefde voor gitaren en amps, en daarom koopt, ruilt en verkoopt hij veel. Daardoor wekt hij wel de indruk handelaar te zijn. hij heeft bovendien vaak een voorkeur voor ruil, wat hem in mijn definitie geen handelaar maakt.

wat de rest betreft, jp stingray (haalt zijn waar van ebay), wiko, backandforth, hank uit rijswijk (of shadows of zoiets) en al die andere jongens met echte strats voor 140 euro en zo, die in hun advertenties zetten GEEN INRUIL/RUIL OF ANDER SOORT GEZEUR (etc) hebben niets op die sites te zoeken, of ze nu betalen of niet. marktplaats is een particuliere site, met de A1 site als zakenlijke tegenhanger. muziek.2dehands adverteert als grootste particuliere 2dehands site.

ik erger mij hier echt mateloos aan.

AntY
27 juni 2004, 16:54
en siep uit augustinsga met zn brakkige spelling en capslock

SiNiSTRaL
27 juni 2004, 17:18
en siep uit augustinsga met zn brakkige spelling en capslock
hehehe, van hem heb ik mn Aria jazzbass gekocht, aardige gozer hoor, heeft zelfs na zeuren van mijn kant de verzendkosten betaald :D

Javaca
27 juni 2004, 17:22
Ik heb er ook twee singlecoils en een humbuckertje gekocht.
Aardig figuur.

wietse
27 juni 2004, 17:39
daar heb ik al eens een leuk versterkertje weggehaald voor erg weinig, zat een klein mankementje aan ,potmetertje en eindtrap vervangen en werkte weer prima bijna 50 euro op verdiend.
inderdaad een erg geschikte kerel.

AntY
27 juni 2004, 17:54
hij bied regelmatig mooie spullen aan das waar

shredneck
27 juni 2004, 19:34
op gitaarmarkt hebben we MrGitaar.....die handelt continue in goedkope gitaren...of Paulus Potter...maar wellicht is dat dezelfde.

The Thumb
27 juni 2004, 19:36
mr gitaar doet ook altijd van die kansloze biedingen op marktplaats, net als de redactie, biedenmaar, ... bijv fulltone Ž69 te koop, vraagprijs 150,: kom, laat ik eens 70 bieden :???:

wietse
27 juni 2004, 19:47
zulke lui negeer ik of verwijder zelfs hun bod.

Barret Wallace
27 juni 2004, 21:39
op gitaarmarkt hebben we MrGitaar.....die handelt continue in goedkope gitaren...of Paulus Potter...maar wellicht is dat dezelfde.

haha Paulus potter hij had geloof ik ooit es de RR van Swan over gekocht

shredneck
27 juni 2004, 22:23
nu staat er weer een hoop richwood meuk van hem op.....tjonge jonge...