PDA

View Full Version : Ernstig pickup-upgrade voorval...



Wickeh
26 juni 2004, 15:20
...

Wickeh
26 juni 2004, 15:20
Hey dudes

Kben nieuw hier maar kzal wel redelijk wat gaan posten denk ik :D. Kheb een Ibanez Noodles op een Marshall MG50 DFX. Nou heb ik net wat geld bij elkaar gesprokkeld voor een leuke pickup-upgrade...

Maar wat? Ik speel vooral punk, rock en ietwat metal. De sound die ik zoek met stevig zijn, niet modderig en lekker duidelijk, maar ook clean netjes zijn of course -> er flink in hakken dus. Moet powerchords lekker kunnen raggen maar ook loopjes en lekker scheurend solo'en. Dussss ik heb jullie (subjectieve :P) standpunt nodig.

Kheb veel gehoord over DiMarzio SuperDistortions, ToneZones en Seymour Duncan Customs. Nou weet ik dat Noodles van The Offspring (daar is deze Ibanez een signature van) erg veel op SD Customs en DiMarzio ToneZones speelt, tis wel een lekkere sound die daarin zit. Wat is jullie mening over deze pickup-ideas. Meningen en dergelijken zeer welkom, moet immers toch een keuze gaan maken :D.

Groeten, Geert

Wickeh
26 juni 2004, 23:43
*Bump* Je mag je mening geven hoor :D *Bump*

Maiden Michiel
27 juni 2004, 09:42
Heb je de zoekfunctie al geprobeerd?
Hier zijn al zo ongelooflijk veel topics over geopend.

Wickeh
27 juni 2004, 10:25
Heb je de zoekfunctie al geprobeerd?
Hier zijn al zo ongelooflijk veel topics over geopend.

Ja, maar kwam deze namen niet echt tegen... Ook heb ik een gitaar die niet zoveel voor komt (Ibanez Noodles) en heeft basswood body en maar een kleine laklaag, dus zal het veel uitmaken welke pickups ik kies...

Barret Wallace
27 juni 2004, 10:45
ZOEKFUNCTIE

Wickeh
27 juni 2004, 10:57
ZOEKFUNCTIE

Goddammit dat heb ik al gedaan ja? Ik kom bij topics uit waar alle gevallen worden aangeraden. Ik kom er op die manier dus absoluut niet uit! En het geval is dat de Noodles een dunne laklaag heeft en van basswood is en dus een heel ander geluid zal geven dan een LP ofzo.

soup
27 juni 2004, 10:59
hier een foto van de noodles, mss mensen die er dan iets meer willen over zeggen ,dus wel pickups hij zou moeten proberen of zoiets?? :-?

http://www.roadhousemusic.co.uk/ibanez1_noodles.jpg

Rubenios
27 juni 2004, 11:06
dimarzio superdistortions is wel interessant voor je

of emg's ofcours

Barret Wallace
27 juni 2004, 11:10
'' Ibanez '' daar begon de fout al. Maakt niet uit welke pickup je erin flikkert hij blijft toch wel kut klinken, want er staat ibanez op.

ben???
27 juni 2004, 11:15
goh barret, wat een slimme opmerking :o

Rubenios
27 juni 2004, 11:16
'' Ibanez '' daar begon de fout al. Maakt niet uit welke pickup je erin flikkert hij blijft toch wel kut klinken, want er staat ibanez op.

als je er geen verstand van hebt moet je er ook nie over zeiken toch...
waarom spelen zoveel grootmeesters ibanez dan?

Anders Destium
27 juni 2004, 11:25
Die mensen weten niet beter :roll:

Koop Evo's van Dimarzio en je bent klaar!

Wickeh
27 juni 2004, 11:52
Steve Vai powa :D.

Bedankt voor jullie reacties! Hier kan ik iig wat mee. Ik zal 's kijken naar de DiMarzio Evolution.

AART
27 juni 2004, 12:39
BARRET, ALS JE GOTVERREDOMME NIET VAN IBANEZ HOUDT EN ER NIKS VAN MOET HEBBEN, WAAROMN BESPAAR JE JEZELF DE MOEITE DAN NIET EN POST GEWOON NIKS JA!!!!!!!!!!!! :evil: