PDA

View Full Version : Suggesties voor mijn band?



m^rton
26 juni 2004, 09:16
Edit

IndiepoprockJesse
26 juni 2004, 13:30
schrijf zelf!! :D

m^rton
26 juni 2004, 13:38
Is ook de bedoeling, maar eerst ff paar weken wat andere nummers oefenen om op elkaar in te spelen.

Bluesbreaker
26 juni 2004, 13:59
dat kun je zelf toch wel bedenken, er zijn toch wel nummers die iedereen van jullie leuk vind

Chroxy
26 juni 2004, 14:11
misschien iets van coldplay.. het enige probleem is dat die maar 1 gitarist hebben maar daar valt met wat improvisatie best wel wat aan te doen..

Bassbitch
26 juni 2004, 14:54
er is hier ook nog wel ergens een topic over toch?

m^rton
26 juni 2004, 15:54
Edit

alhambra
26 juni 2004, 16:51
Er is hier toch wel iemand die in een bandje met deze bezetting speelt en die eens wat nummertjes heeft gecover(t/d)??

sinds wanneer hangen de covers van de bezetting af, wat een onzin.

pimmetje
26 juni 2004, 17:16
Gaat je straks ook vragen wat je goed moeten vinden?

Kolere zeg... je hebt toch allemaal je instrument ooit opgepakt omdat je iets hoorde wat je gaaf vond en je bent erop blijven pielen omdat er muzikale dingen je stinkende kut-leventje in kwamen rollen die je ook gaaf vond?????

Ik ga er ook voor 't gemak maar vanuit dat jullie bij elkaar in een band zitten omdat jullie muzikale ideeën een klein beetje delen. Of zijn jullie dat restje typhus-muzikanten dat overblijft en nergens anders bij kan?

Gewoon ieder bandlid een vijftal nummers laten roepen die hij/zij super vindt en graag zou willen spelen en dan zie je wel welke nummers iedereen wil proberen...

soup
26 juni 2004, 18:02
iets van the dandy warhols??

m^rton
26 juni 2004, 18:59
Aardige replys allemaal.

Maar eigenlijk kwam die pianist er voor mij onverwachts bij en ik hoor eigenlijk niet zo veel bands met piano erbij.

THW
26 juni 2004, 21:39
Ik speel in een band en we hebben 2 gitaren, bas, piano (electrisch misschien binnekort), drums en een zanger.
We willen niet al te harde muziek maken (we spelen nu oa Hangin' Around van de Counting Crows).

Wie weet er nog gave nummers om te spelen?
The Black Crowes-liedjes
Oasis-liedjes zijn ook wel goed te doen

pimmetje
27 juni 2004, 15:19
@pimmetje: nee, daarom ben ik nie begonnen, ik ben begonnen omdat ik 8 jaar was en me verveelde.

Mag ik dan ook aannemen dat je 't sinds je 8e hebt volgehouden omdat je je maar bleef vervelen?... en je bandleden hebben een even inspiratievolle start gehad en hebben verder ook nooit naar muziek geluisterd omdat ze er toevallig van hielden?
Kom op, man... dit zijn dingen die je niet alleen zelf KAN verzinnen, maar juist als band zelf zult MOETEN beetpakken.

NielDxe
27 juni 2004, 16:51
Wat pimmeke zegt.. Het is iets van opbouwen.. Je wilt harder spelen? Ram er dan eens lekker doorheen met zun allen, misishcne komt er een vette riff uit, dan krijgt de drummer daar inspiratie uit, en daaruit de bassist en daaruit de zanger enz.. (ofzo)
Jammen doet meer dan je doorhebt, maar je moet wel voor de full-monty gaan.