PDA

View Full Version : Graspop topic!!!



Lahoeda
25 juni 2004, 22:45
Morgen is het weer zover.
De hardcore-liefhebber (o.a. ik dus) kan zijn hart op.
Wel kut dat Nederland in de kwart-finale zit en daarom wil ik vroeg naar huis. Klote dat ik dus Agnostic Front (of niet), Terror en Slipknot mis.

Ben erg benieuwd naar Do or die, volgens mij met 1 zanger nu.
Verder Blood For Blood; maken ze het waar op een festival of zuipt Buddha zich weer van de kaart en is het wederom een tegenvaller.
Motorhead Hell Yeah!!!

Swan
25 juni 2004, 23:03
laat dat achterlijke voetbal gewoon....dat neem je op en kijk je later nog n keer, die bands en dat festival staan maar 1 keer voor je neus

andy
26 juni 2004, 01:28
Motorhead Hell Yeah!!!

Wie is nou GOD, Lemmy of het Nederland elftal??? En daarbij, als ze slim zijn staat er ergens wel een groot scherm om de wedstrijd te volgen.

Lahoeda
27 juni 2004, 13:29
laat dat achterlijke voetbal gewoon....dat neem je op en kijk je later nog n keer, die bands en dat festival staan maar 1 keer voor je neus

Ik weet niet in welke grot jij de laatste 10 jaar heb gezetten maar de meeste bands op Graspop heb ik al gezien.

Ik vond Terror nog het bruutste, damn! want is die band hard zeg.
Na 4 nummers Motorhead toch naar de kroeg om Nederland te kijken, en het was niet voor niets.
We leven nog!

Swan
27 juni 2004, 13:54
ik weet niet in welke grot jij hebt geleefd maar t was n kutwedstrijd

Lahoeda
28 juni 2004, 00:45
Ohh je wilt het over voetbal hebben!
Inderdaad het was niet best, maar we zijn door.
Oranje speelt al 10 jaar kut maar met kut voetbal ken je ook Europameister worden.

gerrekat
28 juni 2004, 11:32
Priest was geweldig!

testament (Yeah the twin DEAN TC V attack!) en destruction, death angel en Saxon waren ook super!

soup
28 juni 2004, 14:15
ik vind het jammer dat ik dit jaar niet geweest ben , volgend jaar zeker weer!!!

Baco
2 juli 2004, 21:11
ik vind het jammer dat ik dit jaar niet geweest ben , volgend jaar zeker weer!!!

Ditto :-( Volgend jaar ben ik ook terug van de partij :D

soup
2 juli 2004, 22:14
wie zouden ze volgend jaar vragen dus als hoofd-act of andere acts, ik hoop niet weer alice cooper en anthrax ,
anthrax waarom zijn die daar elk jaar , touren die jarenlang of hoe zit het met hun , kan het me niet voorstellen dat ze zo vlug een nieuw album hebben (ja als je tijdens de tour al opneemt en liedjes maakt dan is het ook wel vlug gebeurt)

lupoloco
2 juli 2004, 23:32
ben dit jaar ook niet kunnen gaan, volgend jaar ga ik heel zeker (tenminste als m'n examenregeling beter uitkomt :-( )

lupoloco
2 juli 2004, 23:34
wie zouden ze volgend jaar vragen dus als hoofd-act of andere acts, ik hoop niet weer alice cooper en anthrax ,
anthrax waarom zijn die daar elk jaar , touren die jarenlang of hoe zit het met hun , kan het me niet voorstellen dat ze zo vlug een nieuw album hebben (ja als je tijdens de tour al opneemt en liedjes maakt dan is het ook wel vlug gebeurt)

anthrax mag van mij ieder jaar komen! superveel respect voor die band 8-)

Baco
2 juli 2004, 23:40
ben dit jaar ook niet kunnen gaan, volgend jaar ga ik heel zeker (tenminste als m'n examenregeling beter uitkomt :-( )
Hehe, ben "in mijne jonge tijd" de dag na Graspop nog om mijn uitslag geweest. Het viel mij op dat er toen nog waren die nog niet goed wakker waren :wink:

Lahoeda
5 juli 2004, 00:12
Ik zeg:

AC/DC
Iron Maiden (weer, ja weer!)
Manowar

gerrekat
6 juli 2004, 11:07
AC/DC trekt alleen zoveel mensen als dat hele Graspop, denk dat het festival gelijk failliet is als ze zo'n band contracteren, waarom denk je dat ze nooit op festivals spelen!

Lahoeda
6 juli 2004, 21:47
2 jaar terug stonden ze in de Ijshalle (geloof ik).
Ik denk dat het niet veel uit maakt of je een Iron Maiden of een Ac/Dc boekt.

doncker
14 juli 2004, 14:57
Normaal speelde AC/Dc dit jaar al op graspop , maar omdat ze dan plaatsproblemen hadden hebben ze dat een jaar uitgesteld.

Normaal gezien speelt ac/dc volgend jaar om de verjaardag van graspop te vieren. Daardoor zal de camping naar de overkant van de straat gekegeld worden en zal de festivalweide groter gemaakt worden.
DIt heb ik uit goede bron vernomen

Lahoeda
15 juli 2004, 11:52
vet!, dan ben ik er zeker bij.

Bonjour
20 juli 2004, 12:35
nu, ik heb gehoord dat iron maiden 30 jaar tour gaat doen en ze zeiden op IM forum dat ze op graspop zouden spelen dus volgend jaar kom ik!