PDA

View Full Version : nieuw: Trailer van ons album. ( 6. min).



Super Slinky
25 juni 2004, 19:01
Hoi,

We hadden al wat sampletjes op de site , maar we hebben nu een volledige TRAILER met 10 fragmenten (totaal 6 minuten) om te downloaden.

Luister eens! www.silentagreement.nl Bij voorbaat onze hartelijke dank.

Gr. Wouter

m^rton
26 juni 2004, 09:47
Heb jij er een heel orkest bij? :o

Stratman70
26 juni 2004, 10:02
Klinkt veelbelovend. De productie spreekt mij persoonlijk iets minder aan, terwijl de muziek erg goed is, beoordelend op wat ik zo hoor.

Eén klein minpuntje: de sologitaar gelijk na het introotje klinkt wat valsig, vooral het opdrukken. Voor de rest klinkt het erg professioneel.

(Mijn vriendin vraagt nu wat ik heb opstaan en roept vanuit de badkamer of dat ik het harder wil zetten.)

Super Slinky
26 juni 2004, 10:24
Heb jij er een heel orkest bij? :o

:D Nee hoor, alle strings die je hoort komen uit een Roland synth.
En verder is er bij het eerste fragment een fluit ingespeeld.


Klinkt veelbelovend. De productie spreekt mij persoonlijk iets minder aan, terwijl de muziek erg goed is, beoordelend op wat ik zo hoor.

Eén klein minpuntje: de sologitaar gelijk na het introotje klinkt wat valsig, vooral het opdrukken. Voor de rest klinkt het erg professioneel.

(Mijn vriendin vraagt nu wat ik heb opstaan en roept vanuit de badkamer of dat ik het harder wil zetten.)

Je vriendin kan kennelijk goede muziek vanaf een afstand al herkennen. :)

Wat betreft die ene opdruktoon na het intro, dat gevoel had ik zelf ook steeds. Maar dan luister ik weer en denk: nee hij zit toch wel goed. Komt omdat hij naar de noot wordt toegrukt, denk ik.

Verder, mijn dank voor het luisteren!

Mithrandir
26 juni 2004, 10:31
aaaargh...allemaal te korte stukjes :x :P

Tis een concept-album he, dus ben erg benieuwd naar het grote geheel! Ik vind er een paar veelbelovende stukken tussen zitten.

edit: Hoor ik een kinderkoor??......

Super Slinky
26 juni 2004, 10:48
edit: Hoor ik een kinderkoor??......

Ja, heel goed gehoord. Het is kinderhoor Hikko uit Zwartebroek.
Het centrale thema in het concept is "The bridge is falling down" (over dat hetgene dat mensen met elkaar verbind nu wegvalt). Het komt van het kinderliedje London Bridge is falling down. Vandaar dat we kinderen dit stukje hebben laten meeblèren.