PDA

View Full Version : LTD F-255, iemand ervaring mee?



robertvantil
23 juni 2004, 23:03
goedendag mensen,

ik ben beetje op zoek naar een leuke bas om mijn bas-verzameling uit te breiden en ik kwam op internet de LTD F-255 tegen. ik vind deze bas echt super, maar ja..... bijna geen 1 zaak in nederland heeft deze in de winkel staan. dus mijn vraag... is dit een beetje goede bas en is hij het geld beetje waard?

alvast bedankt

robertvantil
29 juni 2004, 15:19
heeft er iemand uberhaupt wel ervaring met een esp of ltd bas, ik weet dat er weinig in nederland zijn, maar er zal toch vast wel iemand zijn....... :???:

Soulflyhigh
13 juli 2004, 11:43
Hey ik heb alleen ervaring met de F 205. Dit is de voorloper van de F 255. Ik ben zelf een gitarist dus ik kan er niet echt een heel goed oordeel over doen maar ik vond hem lekker klinken. Er is echter een heel belangrijk verschil dat is het hout van de body. Die F 205 is van basswood geloof ik of mahonie ik weet het niet zeker en ik ben ook niet deskundig om hier over te oordelen. Die F 255 is van Agathis een mindere variant van mahoniehout. Wat ik wel weet is dat de bassen mooi zijn afgewerkt en goed spelen. succes

MazeMouse
13 juli 2004, 12:07
Ja, maar mijn Samick is ook van Aghatis dus of dat dan een positief teken is :D

ESP levert over het algemeen wel prima werk. Dus mocht je hem eens ergens tegenkomen: zeker testen

AntY
13 juli 2004, 13:12
agathis is een duur woord voor multiplex, niet fijn dus.