PDA

View Full Version : G3 line-up



Luc-O
23 juni 2004, 13:10
Ok, dat Robert Fripp totaal niet op zijn plaats is in de huidige G3 line-up is wel duidelijk, maar wie zouden jullie graag zien als 'derde man'?

Mijn voorkeur gaat uit naar Vinnie Moore of Marty Friedman.

Mithrandir
23 juni 2004, 13:12
- Robert Fripp
- Steve Howe
- David Gilmour

dat lijkt mij op zich wel een interessante G3

Luc-O
23 juni 2004, 13:20
Ja, Vai en Satriani gewoon helemaal skippen is ook wel een goeie, die kennen we nu wel. Een line-up van gasten die nooit in Nederland te zien zijn zou wel tof zijn, bv:

-Greg Howe
-Richie Kotzen
-Nuno Bettencourt

óf... PAUL GILBERT

schaap
23 juni 2004, 15:21
J
óf... PAUL GILBERT
Daar wacht ik al een tijd op 8-)
Vond Fripp toch wel leuk te zien, maar Gilberto( :-D ) blijft een leuke derde lijkt me. Friedman zou er op zich wel tussenpassen. Wat me ook wel vet lijkt is dat Fripp dan zn ding doet, en Friedman of anderen daar doorheen spelen. Dan ben ik helemaal blij, want dan zie ik Fripp weer zn ding doen en ook nog wat leuk gitaarwerk van Friedman 8-)

Toffe gozer
23 juni 2004, 17:55
Eddie van halen erbij lijkt mij wel wat, al zal dat nooit gebeuren want Eddie treed alleen maar op met zijn eigen bandje.Volgens mij heeft Satriani wel een een keer gevraagd of ie ook een keer mee wou doen maar daar is Eddie helaas niet op in gegaan, zonde hoor

Maiden Michiel
23 juni 2004, 18:48
Michael Angelo!!!!

Mark S
23 juni 2004, 19:38
Michael Angelo!!!!

Bob Ross!!!!

Mithrandir
23 juni 2004, 20:01
:lol:

wietse
23 juni 2004, 20:05
stevie ray vaughan , rory gallagher en jimi hendrix dat zou mijn ideale G3 zijn helaas is dat niet meer mogelijk.
de huidige gitaristen die in de G3 hebben gespeeld vind ik leuk maar ook niet meer dan dat.
ze raken geen gevoelige snaar bij mij met hun spel.

Maiden Michiel
24 juni 2004, 09:07
Michael Angelo!!!!

Bob Ross!!!!

Bob Ross heerst minstens even hard!!

IndiepoprockJesse
24 juni 2004, 10:24
Michael Angelo!!!!

Bob Ross!!!!

Bob Ross heerst minstens even hard!!

jammer dat ze dood zijn.. anders hadden ze een potje kunnen rocken..

Jesse//

Maiden Michiel
24 juni 2004, 10:43
:???: :???: :???:

Mark S
24 juni 2004, 12:42
jammer dat ze dood zijn.. anders hadden ze een potje kunnen rocken..

inderdaad!

http://www.weberart.com/img_prod/bob/br0_sm.jpg http://www.zhongguoyueqi.com.cn/magzine_file/2003-07/pic/quick3.jpg

The_RockeR13
25 juni 2004, 12:29
Joe Satriani, Steve Vai en Steve Morse

DAt lijk me echt tof 8-)

Enn ik heb een dvd van g3 met steve, joe, en yngwie, die yngwie begint je echt te vervelen, "ja nou weet ik wel dat je snel kan spelen" denk ik dan :razz:

The_RockeR13
25 juni 2004, 12:29
Joe Satriani, Steve Vai en Steve Morse

DAt lijk me echt tof 8-)

Enn ik heb een dvd van g3 met steve, joe, en yngwie, die yngwie begint je echt te vervelen, "ja nou weet ik wel dat je snel kan spelen" denk ik dan :razz:

Luc-O
25 juni 2004, 12:38
Ja dat heb ik nou ook met Yngwie, het gaaaaat maar door. Hoewel ik wel vind dat je die man tenminste een keer live aan het werk moet hebben gezien, want het is op zich wel fucking impressive. Maar de meeste van die shows duren gewoon te lang: Dream Theater, Vai, Satch, heb ik allemaal gezien, maar zelfs een die-hard fan als ik heb het na 2,5 uur echt wel helemaal gehad :satisfie:

Maar Steve Morse is zeker een goeie keus (moet-ie wel veel van 'Coast to coast' doen... :wink: )

Luc-O
25 juni 2004, 12:39
Ja dat heb ik nou ook met Yngwie, het gaaaaat maar door. Hoewel ik wel vind dat je die man tenminste een keer live aan het werk moet hebben gezien, want het is op zich wel fucking impressive. Maar de meeste van die shows duren gewoon te lang: Dream Theater, Vai, Satch, heb ik allemaal gezien, maar zelfs een die-hard fan als ik heb het na 2,5 uur echt wel helemaal gehad :satisfie:

Maar Steve Morse is zeker een goeie keus (moet-ie wel veel van 'Coast to coast' doen... :wink: )

Luc-O
25 juni 2004, 12:48
Ja dat heb ik nou ook met Yngwie, het gaaaat maar door. Hoewel ik wel vind dat je die man tenminste één keer live aan het werk moet hebben gezien, want dat is wel fucking impressive. Maar de meeste van die shows duren gewoon te lang; Dream Theater, Vai, Satch heb ik allemaal gezien, maar zelfs een die-hard fan als ik heb het na 2,5 uur echt wel helemaal gehad... :satisfie:

Maar Steve Morse is een hele goeie keus (moet-ie wel veel van 'Coast to Coast' doen... :wink: )

Luc-O
25 juni 2004, 12:50
Ja dat heb ik nou ook met Yngwie, het gaaaat maar door. Hoewel ik wel vind dat je die man tenminste één keer live aan het werk moet hebben gezien, want dat is wel fucking impressive. Maar de meeste van die shows duren gewoon te lang; Dream Theater, Vai, Satch heb ik allemaal gezien, maar zelfs een die-hard fan als ik heb het na 2,5 uur echt wel helemaal gehad... :satisfie:

Maar Steve Morse is een hele goeie keus (moet-ie wel veel van 'Coast to Coast' doen... :wink: )

Fuhgawz
25 juni 2004, 13:51
Steve Vai
Joe Satriani
Tom Morello
:razz:

NielDxe
27 juni 2004, 16:39
Niemand die die hele G3 een beetje onzin vind??
Ik bedoel.. zoiets is toch onmogelijk te bepalen???
Netzo als mensen die Santana helemaal de bomb vinden... ik bedoel, allemaal leuk en aardig maar ik vind daar niets aan....
of zeg ik nou foute dingen??

Luc-O
27 juni 2004, 18:16
Nee dan zeg je hele goeie dingen. Tuurlijk, over smaak valt niet te twisten en met alle respect voor de mensen die hem goed vinden, maar Santana is - samen met Clapton- wat mij betreft een van de meest overschatte gitaristen die er zijn. Lelijke solo's, lelijk geluid, onzuivere bends, kortom gewoon geluk gehad die kerel. :D

Sjakie
30 juni 2004, 12:39
Met Vinnie Moore erbij moet ook wel leuk zijn.

Fuhgawz
30 juni 2004, 12:59
:-? Laat maar...

Bigfoot414
30 juni 2004, 13:40
Steve Vai
Joe Satriani
Tom Morello
:razz:
Begrijp me niet veerkeerd, Morello staat ook in mijn top 5, maar in de G3? Hij hoort gewoon te spelen met zn maten van RATM, en niet met de begeleidingsband van Vai of Satch.

Wicked Willy
30 juni 2004, 16:50
Een paar aparte combinaties (die weleens leuk zouden kunnen uitpakken, mist er een goede begeleidingsband, bas en drum lijkt me voldoende, bij zit:

-Tom Morrello
-Steve Morse
-Bryan Setzer

of

-Eddie van Halen
-Alvin Lee (Ten Years After)
-Jeff Beck

of

-Stochello Roseberg
-Prince
-John Scofield

Vexx
30 juni 2004, 17:10
Satch, Vai en Gilbert zou mijn eerste keuze zijn... damn Gilbert is zooo vet!

en wat denken jullie van Satriani, Vai en Slash? Loopt qua genre wat uit elkaar, maar dat hoeft niet uit te maken..

Ps. Voor de mensen die Paul Gilbert niet kennen. Ten eerste: GA JE SCHAMEN!, ten tweede: luister eens naar Street Lethal, van Racer X... je begrijpt dan wat ik bedoel..

Fuhgawz
30 juni 2004, 18:21
Steve Vai
Joe Satriani
Tom Morello
:razz:
Begrijp me niet veerkeerd, Morello staat ook in mijn top 5, maar in de G3? Hij hoort gewoon te spelen met zn maten van RATM, en niet met de begeleidingsband van Vai of Satch.
Vandaar dat er een -> :razz: onder staat!

Maiden Michiel
1 juli 2004, 08:59
Slash vind ik geen man voor G3

Barret Wallace
1 juli 2004, 16:33
Marty Friedman
Paul Gilbert
Vinnie Moore


Exotic
Rock
Fancy

8-) 8-) 8-)