PDA

View Full Version : Nietzsches_Labyrinth.mp3



Bosch
22 juni 2004, 21:12
If it shred's good; it is good!

Nietzsches_Labyrinth.mp3

Save as:

http://home.hetnet.nl/~boschracing/Nietzsches_Labyrinth.mp3

RgrdZ,

~Bosch~

http://thenietzschechannel.fws1.com/1868b.jpg

Kramerman
22 juni 2004, 21:25
technisch zeer mooi allemaal maar..

excuse me for saying....ik vind er echt niet zoveel aan, en over de meeste van je andere stukjes was ik wel enthousiast

schaap
22 juni 2004, 22:05
Zo wat meer urban gericht ofzo :o
Helaas vind ik je gitaarsound niet passen bij de backing, en krijg toch meer echt het ik pingel wat gevoel, met af en toe maar echt wat gitaarlijnen erin. Wel weer apart, en wel veel leuke stukken, maar er zit iets teveel tja ik zou bijna zeggen standaard gepiel in. Ben onderhand anders van je gewend :P Het is meer een backing waar je dus af en toe je kop moet houden (wat je op veel stukken ook erg goed doet, van die goed getimede stukken, bijv. vanaf 1 minuut gaat ie goed, maar het snellere stuk gaat iets te lang door vind ik dan) Je shredsound past er niet altijd even super in, je andere effecten wel weer erg, maar ik gok dat die ook een beetje ervoor zijn gemaakt of aangepast :cool:

slayurrr
22 juni 2004, 22:33
I like it DeWddddd :-D Ik vind 'm echt wel cool!

Bosch
24 juni 2004, 21:05
@ Kramerman
Geeft niets, kan me wel voorstellen, dit nr wijkt wat af van veel van mijn andere nrs.

@ schaap
Zeker urban :)
thanx trouwens voor de uitgebreide analyse, ik kan me vinden in wat je zegt, ... binnenkort komen BW en ik met iets killers ... Chambers ...

@ slayurrr
COOL! Thx!!!

Howdie!

~Bosch~

lupoloco
24 juni 2004, 21:29
ik vind het zeer leuk klinken, al had ik die bas liever wat op de achtergrond gehoord :D

Bosch
10 juli 2004, 15:28
Hey lupoloco,

Thx! Die bass heb ik gelimit en gelimit, maar hij bleef op de voorgrond, twas niet anders :evil: ik werk nu aan een track met weer buitengewoon goede basssamples, die je dan juist weer wel op de voorgrond wil, dat doe ik dan weer met de dynamics processor :roll:

Adios