PDA

View Full Version : Joe Perry's Boneyard Custom Shop Les Paul



Dirtypool
22 juni 2004, 16:54
ooohh, ik ben verliefd.
Heeft iemand m hier toevallig?

http://search.ebay.com/joe-perry-boneyard_W0QQsokeywordredirectZ1QQfromZR8

Waar liggen de verschillen trouwens tussen de Epi en de Gibby in dit geval?( behalve de prijs) Ik zag net een foto van Joe in de Epi fabriek met een heel mooi bodytje in zijn lange vingers en weet dat de Burstbuckers ook in de Epi gebruikt worden.

PeArLjAm
22 juni 2004, 17:03
ja klopt wat een vette gitaar!!!!!!!! :o

ik heb hem zien hangen bij nederlandmuziek in Almere, wat een ding he. Ik was ook gelijk verliefd. Hij is in het echt echt nog 10x mooier dan op een plaatje. Echt een mooi ding :roll:

gerrekat
22 juni 2004, 18:01
De epi's hebben een photofinish althans daar leek het sterk naar, ik heb er nu twee gezien en van dichtbij ziet het er niet echt mooi uit...

van verder af gaat het wel....vind het overigens best een mooie finish.

De Gibson heeft toch toonkamers in de body of niet?

De link die je postte iid eindelijk eens een LP met een mooie flametop!

soup
22 juni 2004, 18:06
die van epiphone vind ik spuuglelijk en zeker de headstock , maar deze gibson is echt hmmmmm

Joop M
22 juni 2004, 18:34
Hij heeft wel veel weg van de Gary Moore
Grz Joop

gerrekat
22 juni 2004, 18:48
die van epiphone vind ik spuuglelijk en zeker de headstock , maar deze gibson is echt hmmmmm

+1

soup
22 juni 2004, 22:58
bah wat een lelijke headstock , bah bah bah bah en nog 1000000000000000000keer bahhttp://elderly.com/images/new_instruments/30N/EJPBLP_headstock-front.jpg

deze epiphone is dan weer een redelijk dure gitaar en wat voor achterkant krijgen we
http://elderly.com/images/new_instruments/30N/EJPBLP_back.jpgdit lelijk stukje ZWART, ik vind de achterkant van de les paul goldtop nog mooier

en wat doet die lelijke oranje switch daar ,tsssssss
http://elderly.com/images/new_instruments/30N/EJPBLP_body-front.jpg




Sorry dat ik deze gitaar afkraak maar echt het uiterlijk is echt lelijk , eerst was ik vol van deze gitaar maar als je dan echte foto's enz gaat zien is het wel echt lelijk, hij zal wel heel goed spelen enz. maar een goed uiterlijk telt nu wel bij veel gitaren
Ik denk dat iedereen een gitaar zoekt die heel goed speelt en klinkt en mooi is

Michael AE
22 juni 2004, 23:06
Ik vind die overdreven tijgerstrepen eigenlijk nooit echt mooi. Geef mij maar iets dat een beetje subtieler is. Het is net een mooie vrouw met geblondeerd haar, ordinaire kleren en veel te veel make-up.



(Lees: Ik zou die gitaar(blondine) dolgraag hebben, maar heb liever een subtielere variant.)

PeArLjAm
22 juni 2004, 23:23
ja klopt wat een vette gitaar!!!!!!!! :o

ik heb hem zien hangen bij nederlandmuziek in Almere, wat een ding he. Ik was ook gelijk verliefd. Hij is in het echt echt nog 10x mooier dan op een plaatje. Echt een mooi ding :roll:

trouwens ik heb het hier over de gibson... De epi heb ik helaas nog nooit gezien maar die zal het bij lange na niet tippen aan de Gibson! Zoals alle epi's overigens.

soup
22 juni 2004, 23:38
weetik wel , ik wou die epiphone gewoon afkraken , bijna alle signatures lp's zijn lelijk dus dan hebben we de: joe perry lp boneyard
john connolly lp custom
lynyrd skynyrd les paul goldtop
bob marley les paul special die ik lelijk vind
Alleen de zakk en ace zijn mooi!!

shredneck
23 juni 2004, 00:35
Heej AE, Corvin hier!

De Joe Perry LP:
* in de middenstand staan de p-ups uit fase.
* de epiphone is NIET te vergelijken met de Gibson
* de Gibson is niet ge-aged door Tom Murphy, echter is ie wel lichtjes "behandeld" als in, lichtjes geschuurd etc, hij is dus mat.
De Slash LP heeft dezelfde behandeling gehad, doodzonde mijnsinsziens.

shredneck
23 juni 2004, 00:42
Saillant detail, hij is er ook met "gold hardware", met alu tailpiece uiteraard.

Het mooiste is toch wel de top, ook op de epiphone is de top mooi en nu eens geen foto of fineerlaagje, maar een echte mooie top.
Waar Gerrekat dan ook de wijsheid vandaan haalt dat er op epi's fotoflame wordt gebruikt is mij een raadsel.

Michael AE
23 juni 2004, 00:42
Yo Corvin! Ik heb hier ook maar even geregistreerd om op te scheppen en smilies te kunnen gebruiken zonder dat de elite het ziet! Whahaha!

fred dons
23 juni 2004, 07:47
dirk witte had/heeft de customshop versie en sorry maar die kleur en top is echt spuuglelijk, alle beweging is uit de vlam weg gestaind (waardoor het en op de epi en op de gibson op een fotoflame lijkt)
tis een vieze mosterd kleur met zwarte strepen die helemaal dood zijn
(normaal beweegt de vlam als je gitaar beweegt maar hier is dat effect
helemaal weg)

voor zo'n dure gitaar mag je toch wel iets mooiers verwachten

en oh ja de inlay's zijn die lelijke snotgroene die ook op een classic zitten (ook niet echt een pré)
:(

Monty
23 juni 2004, 08:41
ik vind de kleur van gibson superlelijk. prs heeft ook zo'n kleur (tiger eye) die vele malen mooier is.

gerrekat
23 juni 2004, 08:45
het is dan ook geen tigereye....

Monty
23 juni 2004, 08:49
Tiger green noemen ze het :-?

soup
23 juni 2004, 09:19
ik vind de kleur van gibson superlelijk. prs heeft ook zo'n kleur (tiger eye) die vele malen mooier is.
ik denk dat je prs niet moet gaan vergelijken met gibson , verschillen wel met elkaar en zeker in de kleuren kan je dat niet doen , prs is echt de meester in mooie kleuren

gerrekat
23 juni 2004, 10:01
Nou ik zie vaak flametops op PRS'en zitten die ik toch ook niet zooooo vind...

maar goed da's wat anders dan een "kleur"......

de top op die Epiphone kijk een op die foto, lijkt mij verdacht veel op een photofinish en daarom ook niet zo mooi die top op die Gibson is super, zeker voor Gibson begrippen...zou het zeker AAAA raten...
of je kleur mooi vind ja da's persoonlijk maar zo moest ie zijn, het is een signature model....Joe Perry vind dat waarschijnlijk heel geil!

john.3001
23 juni 2004, 12:53
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook begin te vermoeden dat het om een foto-flame gaat, zit weinig diepte in...

http://www.guitartrader.com/itm_img/EGEPAC-JPERRY-f.jpg

Monty
23 juni 2004, 13:32
op de iBay staat er nu gibbie die ik niet eens mooier vind dan de Epi hierboven.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=38086&item=3731087810&rd=1&ssPageName=WDVW

soup
23 juni 2004, 13:57
gatverdamme die inlays , bij de epiphone zijn ze nog mooier

Dirtypool
23 juni 2004, 18:15
Ik vind m dus heeel mooi, kindertjes en als het meezit, gaat ie er komen ook :-D