PDA

View Full Version : Justin Hawkins signature gitaar



THW
21 juni 2004, 19:43
zal allemaal wel[/url]

THW
21 juni 2004, 19:43
Er is een gerucht dat Justin Hawkins van The Darkness een signature gitaar krijgt en gaat er zoals deze gitaar uitzien:
[img]http://www.flamingpriest-usa.com/guitarone_JD3.jpg
die linker dan heh

Zelf denk ik dat het niet waar is maar ik vind het wel een groffe gitaar wat vinden julllie ervan?

MazeMouse
21 juni 2004, 19:44
Het heeft een ernstig hoog 'daisy-rock' gehalte....

Flatcat
21 juni 2004, 19:49
Het kan.

It would be a high-end, yes, aimed primarily at collectors. We're only talking about a run of 25-50. If Justin was into it, there might be a possibility of doing a scaled down version that could be mass produced. And at this point it would certainly sell.


Gaat wel over een zwarte met zilver aan de binnekant (silver sparkle dus)

Bron: Total Guitar van mei.

Bluesbreaker
21 juni 2004, 19:59
hm, die gitaar is beter dan zn muziek

schizo910
21 juni 2004, 20:01
Ik vindt hem wel cool. Vooral die inlay op de toets is te gek. Verder hou ik wel van over the top glitters enzo...

THW
21 juni 2004, 20:07
Ik denk wel dat die bigsy tremelo in de weg zit bij je volume en tone knoppen

kokteejl
21 juni 2004, 20:36
yeah want tijdens het spelen moet je die constant aanraken en zo

:)

soup
21 juni 2004, 20:49
yeah want tijdens het spelen moet je die constant aanraken en zo

:)
haha :D

THW
27 juni 2004, 15:42
Het kan.

It would be a high-end, yes, aimed primarily at collectors. We're only talking about a run of 25-50. If Justin was into it, there might be a possibility of doing a scaled down version that could be mass produced. And at this point it would certainly sell.


Gaat wel over een zwarte met zilver aan de binnekant (silver sparkle dus)

Bron: Total Guitar van mei.
zoiets dus;
http://darkness.maisbr.com/justin_009.jpg
http://darkness.maisbr.com/justin_011.jpg

Sliver
27 juni 2004, 16:33
best een foute gitaar eigenlijk

harrievandenberg
27 juni 2004, 16:55
ik heb welleens gezien dat hij een custom lp had die doorzichtig was, echt een cool ding! Sowieso hebben die gasten vette stuff, heeft welleens eens special over in de gitaar gestaan volgens mij.

Braindead
27 juni 2004, 17:06
Zal wel een dure plank worden met al die inlays in de toets. :D

Of ze gooien er voor 2 euro plastic in, dat kan ook.

SiNiSTRaL
27 juni 2004, 17:19
Zal wel een dure plank worden met al die inlays in de toets. :D

Of ze gooien er voor 2 euro plastic in, dat kan ook.
dat doen ze sowieso met 20 euro aan parelmoer bij gibson en vragen er 200 extra voor :D

Blijepanda
27 juni 2004, 18:04
:o LELIJK :o

Tom Morello
27 juni 2004, 18:06
Ik vind een Tremolo op een LP helemaal nix en die kleur staat me ook niet echt aan. Darkness zelf is wel cool btw

Annuh
27 juni 2004, 18:42
Die gitaar vind ik beter dan hem en z'n muziek...En ik vind hem en z'n muziek echt afschruuhuuuwelijk!

Dus dan komt die gitaar op...lelijk :wink:

Die inlay is cool maar voor de rest, ik vind dat glitter zo nep altijd :-?

andoni
27 juni 2004, 18:49
ik vind een Les Paul een van de meest mooie gitaarmodellen maar hier verneuken ze het toch compleet...

soup
2 juli 2004, 18:40
als je nu op de rock werchter live streaming kijkt zie je dat hij op die gitaar speelt , of dit is een andere deze is meer zwart met grijs dan in het midden.

BLOK182
2 juli 2004, 18:44
Nek is gaaf, maar die cheapass-kermis-glitter-troep-lak, bluuuuugh

Baco
2 juli 2004, 19:26
als je nu op de rock werchter live streaming kijkt zie je dat hij op die gitaar speelt , of dit is een andere deze is meer zwart met grijs dan in het midden.

Zou ook wel graag eens een SilverBurst Les Paul Custom op de kop kunnen tikken, maar die blinktoestanden is me toch wel wat over the top :o

ieme
2 juli 2004, 20:17
Ik denk dat dit als signature niet haalbaar is, zeker niet als gibson signature met zo'n inlay... dan worden er geen van verkocht!
Epiphone zou wel een optie zijn maar tsja, of er vraag naar is weet ik niet... ik denk persoonlijk van niet hoor

soup
2 juli 2004, 20:43
Ik denk dat dit als signature niet haalbaar is, zeker niet als gibson signature met zo'n inlay... dan worden er geen van verkocht!
Epiphone zou wel een optie zijn maar tsja, of er vraag naar is weet ik niet... ik denk persoonlijk van niet hoor
ik zou het echt niet kopen en als ze voor de nek(inlays) dan goed degelijk mooi materiaal gaan gebruiken en voor de rest ook wel dan gaat die epiphone mss wel 1200euro kosten