PDA

View Full Version : Wandeling op Donderdag



basswasp
21 juni 2004, 17:20
Mijn inzending voor de bascontest:
http://members.home.nl/de.baat/Wandeling%20Op%20Donderdag%20-%20MM%20Versie.mp3

Vanwege 't tijdslimiet van 3 minuten is hier de 'extended versie' die nog een stukje doorloopt:

http://members.home.nl/de.baat/Wandeling%20Op%20Donderdag.mp3


Alles is opgenomen met m'n 4-snarige Yamaha :)

Indiana Joost
21 juni 2004, 17:46
Mooi hoor! Relaxed sfeertje met die effecten enzo.. Op 1:35 valt Marcus ook in, lol. De hoge tonen zijn bij mij thuis wel wat overstuurd, of er beginnen dingen mee te trillen ofzo.
Heb je nog een uitleg bij je titel?

Br@mbo
21 juni 2004, 21:01
tijdslimit van 3 minuten ? man wat lul ik soms, wist ek niet dat die limit er was :p

maar de inzendingen zijn weg naar de juryleden , al 1 uitslag op 4 binnen en je bent niet slecht bezig :)

basswasp
21 juni 2004, 22:55
Mooi hoor! Relaxed sfeertje met die effecten enzo.. Op 1:35 valt Marcus ook in, lol. De hoge tonen zijn bij mij thuis wel wat overstuurd, of er beginnen dingen mee te trillen ofzo.
Heb je nog een uitleg bij je titel?
Dankjewel, die slapsolo is inderdaad erg Miller en dat was de bedoeling ook :)
Als er iets overstuurt dan ligt dat waarschijnlijk aan jou. In CoolEdit blijft alles uit het rode gebied.


tijdslimit van 3 minuten ? man wat lul ik soms, wist ek niet dat die limit er was :p

maar de inzendingen zijn weg naar de juryleden , al 1 uitslag op 4 binnen en je bent niet slecht bezig :)
In het bascontesttopic zeg je toch echt dat er een tijdslimiet van 3 minuten is. Lekker handig, want ik heb er wel rekening mee moeten houden. Je bent zo over de 3 minuten heen met dit soort muziek.

Maar goed, de mensen die 'm helemaal willen horen kunnen hier terecht. Laten we verder de uitslag maar afwachten...

Indiana Joost
21 juni 2004, 23:25
Als er iets overstuurt dan ligt dat waarschijnlijk aan jou. In CoolEdit blijft alles uit het rode gebied.
Dat dacht ik al ja. Met dat meetrillen bedoelde ik dan ook de spullen bij mij thuis. En m'n boxjes sporen gewoon niet helemaal meer. :D

m^rton
21 juni 2004, 23:44
Lekker slaapmuziekje!

Dimster
21 juni 2004, 23:44
lekker layback

Barret Wallace
22 juni 2004, 00:32
Yo, ik heb geen last van trillingen hiero de kwaliteit is best gut 8-)

Anyway érg gave opname dude.. keep groovin' 8-) 8-) 8-)

Swan
22 juni 2004, 16:45
wat is dit met die titels :o

Bosch
24 juni 2004, 20:55
Een nr dat je naam eer aan doet.

Echt heerlijk om te luisteren!

Ik zou er wel over heen willen soleren, maar ik zal het niet verpesten :D .

Gd"luck!

~Bosch~

basswasp
27 juni 2004, 17:18
Bedankt voor de reacties :)

Achter de titel zit nogal een verhaal, maar de basis is een natuurkunde uitje naar Zwitserland waar ik met wat lui van een andere school een middagje heb rondgelopen in Genève.

jaywalker
30 juni 2004, 23:59
ik vind het weer een goed nummer!. Ik wist eigenlijk niet dat je zo veel met bass kan doen als je er een paar effecten bij hebt.

slayurrr
1 juli 2004, 20:17
:o klinkt lekker man.... relaxt sfeertje