PDA

View Full Version : Bandsite tekoop



adibas
21 juni 2004, 15:56
Helaas is onze band vorig jaar gestopt. We hadden een erg mooie website die altijd erg up-to-date was etc. Website is gemaakt door ervaren webdesigner. Ik weet dat er niet geadverteerd mag worden hier maar aangezien veel bands slechte band sites hebben en een voorstel als deze niet vaak voorkomt, wou ik onze oude website toch hier tekoop aanbieden. Ik heb de website online gezet op:

http://www.adibas.nl/websites/typhoon/

Voor verder info graag even mailen naar info@adibas.nl

FNaRK
21 juni 2004, 17:19
wat kost 'ie

en krijg je de orginele fla's erbij ?

Barret Wallace
21 juni 2004, 18:13
KAN JE NIET LEZEN???

Voor verder info graag even mailen naar s.boerman1@chello.nl

Mithrandir
21 juni 2004, 19:15
Als hij het hier neer zet hoeft ie het ook niet te mailen en dat scheelt......verder moet jij maar weer gewoon je ritalin nemen randfiguur.

FNaRK
21 juni 2004, 21:44
ik vind 25 euro een leuke prijs,
op Internet vind je sjablonen die gratis zijn....

dus laat maar horen wat je zelf in gedachten had.

adibas
21 juni 2004, 21:58
ga dan maar een sjabloon van internet halen. 25 euro is geen serieus bod...

PS bij verkoop krijg je inderdaad alles (fla etc)

Maiden Michiel
22 juni 2004, 09:13
Ik heb er zelf niet zoveel verstand van hoor maar: wat heb je aan de website van iemand anders?
Of heeft dat ook met de structuur van de site te maken?

FNaRK
22 juni 2004, 09:42
je zou de site kunnen "verbouwen" en je eigen info / texten / foto's in kunnen zetten....
Maar als je ook maar iets anders wilt qua lay-out moet je gaan flashen, en als je dat toch al kan kun je net zo goed zelf een flash-site maken.

T'is trouwens wel een mooie site, dus ik wil hem best overnemen :wink:

Guitarfreak
22 juni 2004, 10:37
Hey Roadkill, ik ben een ervaren webdesigner. Ik zit ook bij verschillende webdesigners... Ik wil ook wel een flashsite voor u maken... Np! Kheb deze vakantie toch niet veel te doen :)

Guitarfreak
22 juni 2004, 10:41
ga dan maar een sjabloon van internet halen. 25 euro is geen serieus bod...

PS bij verkoop krijg je inderdaad alles (fla etc)
Ik vind die site dus echt niet meer waard dan 25 euro!

Mithrandir
22 juni 2004, 10:44
Nou, dat is niet helemaal waar, ik vind hem mooier dan jouw site eerlijk gezegd. Hij is niet heel bijzonder, maar zit wel goed in elkaar en is duidelijk.

Alleen wat kun je vragen voor een site, dat lijkt me nogal lastig, want waar betaal je nou eigenlijk voor? Betaal je voor de uren die er aan gewerkt zijn, dan kan het wel eens een heel kostbaar geintje gaan worden. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten bieden op een site.

M.a.w. geef eens een prijsindicatie Adibas, dat zou wel zo makkelijk zijn.

Guitarfreak
22 juni 2004, 12:06
Mooi is een kwestie van smaak, maar het ging mij er om dat je voor zo'n simpel iets niet meer dan 25 euro kunt vragen...

amon
22 juni 2004, 12:23
wat een kutsite, moet je steeds al die sterretjes afgaan om te kijken wat erachter zit. heb ik liever gewoon wat textlinks...


maargoed...

Guitarfreak
22 juni 2004, 13:04
Ja, bovendien zijn volledige flashsites irritant om bij te houden.

Kjiratsiekoedel
22 juni 2004, 13:17
Ja, bovendien zijn volledige flashsites irritant om bij te houden.

dat bemerkte ik ook bij mijn oude site, werkelijk te onoverzichtelijk om bij te houden

Guitarfreak
22 juni 2004, 15:39
Ik weet het, daarom kun je beter gedeeltes in flash doen bijv. de links of de flashtop en de rest gewoon in html of php...

Barret Wallace
22 juni 2004, 17:58
Maak gewoon zelf die site zo moeilijk is deze site niet te maken... pff