PDA

View Full Version : Suhr Mods voor CAE



isi
20 juni 2004, 23:11
Wie kan mij vertellen waar ik moet zijn voor deze mods, ik heb sind een half jaar deze CAE 3+ SE in combinatie met VHT 2502 en THD 2 x 12 speakerkasten, verder een G Major, klinkt zeer goed, ik speel met Anderson en Suhr gitaren.

srv-man
20 juni 2004, 23:16
't Wordt hier wel een saaie boel als iedereen hetzelfde heeft....en er waren geloof ik maar 850 CAE3+ gemaakt! :-D

Geintje, welkom aan boord. Je hebt in ieder geval mooie spulletjs, heb je niet stiekem een linkje voor wat foto's, want daar kicken we hier allemaal op.

Anyway, check Morris, hij heeft de contacten voor de Suhr mods.

bluegate
20 juni 2004, 23:17
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Misschien kan Morris ons dit vertellen.

Op HugeRacksInc is een zekere Bruno die er veel vanaf weet en ook aangeboden heeft mijn 3+ te willen aanpassen.
Maar hij zit in Frankrijk.

Wil zelf erbij zijn en niet mijn nieuwe liefde moeten opsturen en dan maar weer eens na weet ik veel tijd terugkrijgen.
Voor hetzelfde geld bevalt het niet en dan...?

Groet,

Dave

srv-man
20 juni 2004, 23:18
Dan zul je dit jaar toch op vakantie naar Frankrijk moeten...Bruno is the man :-D

bluegate
20 juni 2004, 23:22
Nou op zich bevalt de preamp mij zeer goed.
Mods zijn voor mij op 1 klein dingetje na niet nodig.
Dit is de EQ, daar ben ik inmiddels mee bezig.
Heb zelfs een prive bericht gehad van mr. Suhr himself.

isi
20 juni 2004, 23:23
Ik zal snel wat foto's maken van mijn gear, zal wel iets worden voor einde van komende week. BTW al mijn spullen zijn door Paul Lenders aangesloten etc, zeer professioneel moet ik zeggen, zeer aan te bevelen.

LordRiffenstein
20 juni 2004, 23:26
Dan zul je dit jaar toch op vakantie naar Frankrijk moeten...Bruno is the man :-D

Jup, Bruno is the man! :-D

ieme
1 juli 2004, 16:38
waar blijven die foto's?

isi
6 juli 2004, 20:56
Ben nieuw hier, ik heb inmiddels enkele pics naar mensen privé gestuurd, graag wat tips omtrent het posten van pics op dit forum. :???:

kokeleko
7 juli 2004, 13:57
http://imageshack.us/

Robbert
7 juli 2004, 14:54
Yeah, uploaden met Imageshack, dan krijg je de URL van het plaatje.

Vervolgens hier een berichtje posten:



[img]http://www.hierdeURLvanhetplaatje.com/plaatjenaam.jpg[/img]


Dus tussen de IMG en /IMG tag moet je de URL plakken die je van ImageShack hebt gekregen.

isi
7 juli 2004, 15:04
http://img17.exs.cx/img17/62/DSC00213.jpg
http://img17.exs.cx/img17/62/DSC00213.jpg
Hier dan eindelijk de link naar mijn speeltjes.

Groeten,
Bert

isi
7 juli 2004, 15:20
http://img7.exs.cx/img7/2104/DSC214.jpg

kokeleko
7 juli 2004, 16:55
Vette rig Isi.

LordRiffenstein
7 juli 2004, 16:58
:soul:

WOW, 2 vette Suhrs en een Anderson, om nog maar te zwijgen om je stereo setup.

Super spul!!!

srv-man
7 juli 2004, 17:11
Cool man! Met dat soort spulletjes heb ik wel wat :-D

Ga je die Suhrmods nog laten doen? Ik twijfel er nog steeds over, het ding klinkt zo al zo lekker.

Geef je trouwens de voorkeur aan de Suhr of aan de TA? Laat je mening maar eens uitgebreid horen, want ik ben in de markt voor een vette nieuwe axe.

BLOK182
7 juli 2004, 17:11
Dude, respect, dikke rig!! 8-)

LordRiffenstein
7 juli 2004, 17:18
Geef je trouwens de voorkeur aan de Suhr of aan de TA? Laat je mening maar eens uitgebreid horen, want ik ben in de markt voor een vette nieuwe axe.

Helemaal mee eens, post eens wat over die Suhrs. als het goed is test ik er zaterdag enkele :-D

Michael AE
7 juli 2004, 17:26
Ja, ik ben ook benieuwd. Ik wil al jaren een Anderson, en ik heb er ook al super veel geprobeerd, maar ik lees telkens dat Suhr gemiddeld beter gevonden wordt. Het is alleen natuurlijk altijd een geval van "zelf uitproberen", maar ik vind het altijd interessant van mensen met smaak een mening te horen.

Het is voor mij net zoiets als het Bogner/Diezel dilemma dat ik had. Ik lees overal dat de Diezels helemaal superieur zijn, maar zodra ik er 1 ga testen, dan word ik er niet warm of koud van. Ik vind ze zelfs heel slecht klinken. :oops:

Toch maar weer een keer naar de dealer rijden. Weet iemand er nog 1 in Duitsland, die Suhrs en Anderson op vooraad heeft? Misschien ook wel aardig als er Grosh en Tyler tussen staat. Hmmm, GAS.

kokeleko
7 juli 2004, 17:43
Hoe heb je die G-majoor aangesloten, in een van de loops of staat het hele zwikkie( CAE>Majoor>VHT) in serie?
Of heb je een geheime linemixer achter in je rack.

LordRiffenstein
7 juli 2004, 18:03
Hoe heb je die G-majoor aangesloten, in een van de loops of staat het hele zwikkie( CAE>Majoor>VHT) in serie?
Of heb je een geheime linemixer achter in je rack.

Aan zijn gear te zien vermoed ik dat hij een mannetje heeft dat de G-Major ertussen plugt wanneer dat nodig is :razz:

kokeleko
7 juli 2004, 18:48
Zeker een Belgisch menneke :D :D :D

BLOK182
7 juli 2004, 19:17
Ja, ik ben ook benieuwd. Ik wil al jaren een Anderson, en ik heb er ook al super veel geprobeerd, maar ik lees telkens dat Suhr gemiddeld beter gevonden wordt. Het is alleen natuurlijk altijd een geval van "zelf uitproberen", maar ik vind het altijd interessant van mensen met smaak een mening te horen.

Het is voor mij net zoiets als het Bogner/Diezel dilemma dat ik had. Ik lees overal dat de Diezels helemaal superieur zijn, maar zodra ik er 1 ga testen, dan word ik er niet warm of koud van. Ik vind ze zelfs heel slecht klinken. :oops:

Toch maar weer een keer naar de dealer rijden. Weet iemand er nog 1 in Duitsland, die Suhrs en Anderson op vooraad heeft? Misschien ook wel aardig als er Grosh en Tyler tussen staat. Hmmm, GAS.
www.proguitar.de misschien? Volgens mij had ie Suhr...

Michael AE
7 juli 2004, 19:31
Okay, bedankt voor de tip.

LordRiffenstein
7 juli 2004, 19:39
Toch maar weer een keer naar de dealer rijden. Weet iemand er nog 1 in Duitsland, die Suhrs en Anderson op vooraad heeft? Misschien ook wel aardig als er Grosh en Tyler tussen staat. Hmmm, GAS.

VD Haar heeft Suhr
Limit in België, Herentals heeft Anderson en Suhr maar enkel 1 of 2 Suhr Teles
Real Guitar in Leverkusen heeft Tyler en Suhr (erg vette Tyler Landau Classic)
Pro Guitar heeft Tyler, Suhr en Anderson
Siggi schwarz heeft zowat alle high end spullen

www.limit.be
www.realguitars.de
www.siggi-schwarz.de

Michael AE
7 juli 2004, 19:44
Okay, top! Dat wordt binnenkort het autootje vol benzine en rijden maar! :wink:

Lijkt me gaaf een keer met een aantal forummers naar zo'n shop te gaan en wat te vergelijken. Het is altijd beter meerdere meningen te hebben als het om gitaren gaat vind ik.

isi
7 juli 2004, 20:38
Okay guys, ik heb verschillende Anderson's gehad, 1 Hollow Tele, 1 Drop Top Maple on Basswood en 1 Hollow Drop Top Koa on Alder, altijd heel tevreden mee geweest, vanwege verandering muziekstijl, jazz, enkele jaren geleden verkocht, toch spijt van gekregen, dus 1 nieuwe gekocht Hollow Drop Top Flame Maple on Mahogany, klinkt heel goed, maar de Suhr gitaren das 'n heel ander verhaal, Anderson is top maar Suhr is the best, de classic klinkt en speelt als een instrument van 50 jaar oud, gewoon super, de limited edition Chambered Standard Quilt Maple on Alder, tja dit moet je 'n keer horen en bespelen, beter bestaat niet.
Paul Lenders heeft mijn gear aangesloten en in onderhoud, ik zou niet weten hoe alles aangesloten, moet me hier toch maar eens in verdiepen.
Voor de kenners, ik krijg morgen mijn setje Divided by 13, hier ben ik echt benieuwd naar.

isi
7 juli 2004, 20:58
De Suhr mods zijn bij nader onderzoek al gebeurd, was al zo toen ik hem kreeg, hij klinkt in elk geval super, alle 3 de kanalen, moet wel op zoek naar nieuwe buizen, ben wel .n beetje bang iets van mijn geluid te verliezen, iemand tips voor de buisjes. :roll:

LordRiffenstein
7 juli 2004, 21:01
Isi, bedankt voor de info en erg leuk om een PL-klant te zien. Ik ga met mijn eigen rack eens een keertje langs bij Paul in de loop van het jaar op aanraden van enkele andere gearheads.

Ik heb laatst een Tyler en Suhr naast mekaar getest en beide klinken SUPER maar de Suhr, tja die is toch meer vintage en de hals is gewoon de beste.

isi
7 juli 2004, 23:05
Ik kan alleen maar zeggen dat de Suhr's meer 'n bespeeld karakter hebben, en dan meen ik echt 'n oud karakter, en de halzen, tja, samen met Tom Anderson, het zijn vrienden van elkaar, gaan ook samen op jacht naar goed hout, zijn dit de beste halzen, qua bespeelbaarheid etc.
BTW ik heb voor de THD speaker cabs 2 Bogner 2 x 12 big sized closed back gehad, na 1 maand had ik er genoeg van, klonken niet open! En dan die dubbel tonen, er zaten V30 in. Ik heb vervolgens met mijn set een aantal cabs getest en THD kwam er ex aquo als beste uit, kreeg dezelfde score als mijn oude 1968 Marshall cab met 4 x 12 green backs, maar ik heb maar 1 cab en vind hem te zwaar. BTW de THD cabs zijn zeer handelbaar qua gewicht en formaat.

isi
7 juli 2004, 23:10
Paul Lenders is voor Europa wat Bob Bradshaw in de USA is, en hiermee is alles gezegd, voor professionals het summum.

morris
8 juli 2004, 00:15
De Suhr mods zijn bij nader onderzoek al gebeurd, was al zo toen ik hem kreeg, hij klinkt in elk geval super, alle 3 de kanalen, moet wel op zoek naar nieuwe buizen, ben wel .n beetje bang iets van mijn geluid te verliezen, iemand tips voor de buisjes. :roll:

Suhr mods al gebeurd???? Van wie heb je hem dan gekocht?
Buisjes: Chineesjes!

isi
8 juli 2004, 17:44
Hij komt uit Duitsland, volgens Paul Lenders zijn de mods reeds gebeurd.