PDA

View Full Version : Gitarist aangeboden (Arnhem)



Bluesbreaker
20 juni 2004, 23:22
Ik ga volgend jaar in Arnhem op kamers en wil daar dan ook in een bandje spelen. Ik speel vooral een beetje Blues/Blues-Rock dingen zoals Clapton (vooral Cream en Johm Mayall+Bluesbreakers zijn cool), Jimi Hendrix.

Andere dingen zijn ook welkom, pm of mail me als je intresse hebt

Melle

geena
11 juli 2006, 14:20
DAAR BEN JE!!
Zeg melle, waarom kwam je nou ineens niet meer opdagen op de repetities? Normaal belt iedereen wel af, als ze een keertje niet kunnen komen, maar jij liet nix horen en kwam helemaal niet meer!
Graag hoor ik wat je overkomen is, dat je ons ineens in de steek liet.
Je bent al wel vervangen hoor, niet gevreesd, we hebben een nieuwe gitarist, Bonne, en we doen het qua optredens ook wel lekker, paar weken geleden nog voor 1500 man :rockon:
Let me know!
Greetz, Geena, je voormalig zangeres van Something Else

imm
17 juli 2006, 15:15
haajhaaj
wij zoeken nog wel een gitarist omgeving arnhem... we zijn nu met 4 mensen.. robbertjan drums... martijn bas... sanne zang en keyboard en ik gitaar... ik heb alleen akoestisch en daaarom zoeken we er nog iemand bij,.. wij spele vooral poprock... we zijn net begonnen dus nog neit heel ver.... ik weet ook niet hoe oud je bent .. wij zijn tussen de 15 en 22... je kan me mailen: imm_cool_without_you@hotmail.com
liefs imke

Bluesbreaker
19 juli 2006, 00:29
DAAR BEN JE!!
Zeg melle, waarom kwam je nou ineens niet meer opdagen op de repetities? Normaal belt iedereen wel af, als ze een keertje niet kunnen komen, maar jij liet nix horen en kwam helemaal niet meer!
Graag hoor ik wat je overkomen is, dat je ons ineens in de steek liet.
Je bent al wel vervangen hoor, niet gevreesd, we hebben een nieuwe gitarist, Bonne, en we doen het qua optredens ook wel lekker, paar weken geleden nog voor 1500 man :rockon:
Let me know!
Greetz, Geena, je voormalig zangeres van Something Else

Hey Geena, k had het vorig jaar behoorlijk druk met mijn studie. Op zich vond ik het bandje goed hoor, maar als ik het druk heb en ik maak tijd om te gaan repeteren en ik kom dan op een repetitie met een ongemotiveerde drummer en een gitarist die elke week een half uur eerder weg moet omdat hij nog moet voetballen kan ik mijn tijd wel beter besteden.

Misschien had ik mijn afscheid iets beter kunnen regelen met een grote taart enzo in plaats van een smsje dat ik het druk had, maar zoals gezegd ik had niet de bedoeling om dr mee te stoppen. Ik had het gewoon een tijdlang te druk om tijd te maken voor een bandje waar 2 lui ongemotiveerd bezig waren. Kwam nog bij dat die optredens die we deden super slecht georganiseerd waren. Niks slechts over jou overigens, ik vond jou echt goed hoor!

Groet'n Melle

Helter Skelter
19 juli 2006, 14:42
DAAR BEN JE!!
Zeg melle, waarom kwam je nou ineens niet meer opdagen op de repetities? Normaal belt iedereen wel af, als ze een keertje niet kunnen komen, maar jij liet nix horen en kwam helemaal niet meer!
Graag hoor ik wat je overkomen is, dat je ons ineens in de steek liet.
Je bent al wel vervangen hoor, niet gevreesd, we hebben een nieuwe gitarist, Bonne, en we doen het qua optredens ook wel lekker, paar weken geleden nog voor 1500 man :rockon:
Let me know!
Greetz, Geena, je voormalig zangeres van Something Else

:hippie:

............

the feable
20 juli 2006, 00:40
Begint bijna op spoorloos te lijken!!

Maar gelukkig is alles weer goed gekomen!!

JeroenZ
20 juli 2006, 00:45
LOL origineel om dat zo via een forum te doen :D

Don Capo
28 juli 2006, 11:35
Hahahaha meesterlijk topic dit.

Even on-topic. Ga maar eens naar Dollars op de Korenmarkt, veel live bandjes en geloof ook regelmatig Jam-sessies. Verder is er behoorlijk weinig te doen daar.