PDA

View Full Version : pedaaltjes gekregen



ar250artist
20 juni 2004, 19:19
He,

Ik heb van de andere gitarist een paar pedalen gekregen die hij toch niet meer gebruikt:

EHX small stone phaser
Ibanez ddl20 delay3
Boss df-2 distortion en feedback pedaal??
Aria awp-100 wah

Zit hier nog wat leuks bij volgens jullie? Zelf vind ik vooral het delay pedaal goed klinken.

Fuhgawz
20 juni 2004, 19:33
Die phaser is ook erg leuk!! Is het een reissue of een oude? De delay lijkt me ook wel leuk, maar de rest ken ik niet.

Mitch
20 juni 2004, 19:42
Die DF2 is wel grappig ! Het distortion geluid is niet geweldig, maar de instant feedback is leuk.
Die DDL20 ben ik toevallig net naar op zoek. Als je 'm wil verpatsen, stuur me dan een privebericht.

dejohan
20 juni 2004, 20:59
Ja, een small stone is sweet as hel. Als je hem subliem weet in te stellen is hij godelijk.

jaywalker
21 juni 2004, 12:06
He,

Ik heb van de andere gitarist een paar pedalen gekregen die hij toch niet meer gebruikt:

EHX small stone phaser
Ibanez ddl20 delay3
Boss df-2 distortion en feedback pedaal??
Aria awp-100 wah

Zit hier nog wat leuks bij volgens jullie? Zelf vind ik vooral het delay pedaal goed klinken.


:o WTF?? :o

mazzelpiemel

ar250artist
21 juni 2004, 12:29
Bedankt voor de reacties jongens,

maar helaas Seymour, de Ibanez bevalt me wel en gaat voorlopig dus niet de deur uit! Overigens ook een tegenvaller, de small stone krijg ik niet aan de praat, zal wel ergens een los contact in zitten of zo!?

Anavrin
21 juni 2004, 15:35
die aria wah heb ik dacht ik ook ooit gehad, daar kun je toch alleen met batterijen mee spelen?
Als dat 'm is, wat een kut ding. Je moet elke 3 weken een nieuwe 9-volt batterij kopen, en het geluid is ook nog eens heel iel.

jaywalker
21 juni 2004, 16:10
maak je er toch zelf een voeding voor.
Maar kan me eigenlijk ook niet echt voorstellen dat ie geweldig klinkt

birt
21 juni 2004, 16:27
als je die aria omdat hij zo kut klinkt voor weinig weg doet laat me iets weten :wink:

ar250artist
21 juni 2004, 17:20
De aria wah is inderdaad dat kutding, alleen is er al een voeding in geprutst!! Of ie echt zo slecht klinkt weet ik niet want ik heb nog nooit een fatsoenlijke wah gehad. Voorlopig kan ik hier mooi mee aankloten. De small stone is trouwens een oude.

Dirk_Hendrik
21 juni 2004, 19:55
Kloot inderdaad maar lekker aan :wink: Temeer zal je eerste echte wah een verademing zijn. Die aria wahs zuigen echt zwaar.

Bluesbreaker
21 juni 2004, 20:02
Overigens ook een tegenvaller, de small stone krijg ik niet aan de praat, zal wel ergens een los contact in zitten of zo!?

doet ie het al weer?

een wah pedaal verbruikt trouwens niet echt veel stroom, en is dan ook best goed te voeden met een 9v blolkje
maar als deze zo slecht is kan het circuit natuurlijk ook wel zo slecht zijn dat er stroom lekt

Anavrin
22 juni 2004, 12:18
ik had meer als probleem dat ik te lam was om steeds m'n kabel uit dat ding te trekken, dus er was constant een stroomkring, waardoor de batterijen te snel leeg waren. Ik heb toen na een half jaar maar een 2ehands Dunlop JH-1 gekocht. Ik had ook op een nieuwe Cry Baby gespeeld, maar die JH-1 klonk echt een stuk beter (staat nu trouwens weer te koop (http://members.home.nl/anavrin88/for_sale.htm), omdat ik een ME-33 heb, waar ook een wah in zit).