PDA

View Full Version : Excentrieke oefenruimte gezocht



jasperlindenhovius
20 juni 2004, 13:16
Mensen,

Wij zijn als band op zoek naar een oefenruimte om een weekend lang inspiratie op te doen en creativiteit te vinden bij het uitwerken van ons eigen materiaal. Kennen jullie excentrieke plekken in het land waar je een weekend lang ongestoord kunt oefenen? Apparatuur nemen we allemaal mee- wat er is, is meegenomen. Misschien heeft één van jullie goede ervaringen gehad.. Ik denk zelf aan een boederij of iets aan de kust ergens. Weten jullie iets? Alle info is welkom!

Groet & bedankt alvast voor jullie reacties!

Jasper

jasperlindenhovius@hotmail.com

Kjiratsiekoedel
20 juni 2004, 13:27
ff verlplaatst, al zou ik eigenlijk ook niet goed weten waar dit topic hoort...

oefenruimte: ergens bovenin een vuurtoren

roppie
20 juni 2004, 14:33
er zijn hier genoeg tuinders die wel een stuk kas leeg hebben staan, en het is hier aan de kust (200 meter tot het strand), maar verder kan ik je ook niet helpen iig oefende de band van m'n pa vroeger ook altijd bij een tuinder :D

Bluesbreaker
20 juni 2004, 21:57
huur gewoon voor een weekend een huisje ergens, als je verstandig bent zoek je wel ff naar een huisje dat niet op een vakantiepark staat natuurlijk

Stratman70
25 juni 2004, 10:23
Een fabriekshal / oude fabriek drank, drugs en opname apparatuur 24u p/d aan doen vaak wonderen. Maar ja.... vind zoiets maar.

Maar serieus: een omgeving waar je zelf niet vaak komt kan idd wel inspirerend werken.

Blijepanda
25 juni 2004, 12:54
Ik stuur hem even door naar gezocht.

motorpsychonaut
8 augustus 2004, 15:03
ik weet op grens van friesland en groningen wel een studio in de weilanden waar je ook kunt oefenen en overnachten. maar ik weet niet of je dat bedoelt. is een verbouwde boerderij. relaxte omgeving. website: http://www.4design.nu/lobbes/