PDA

View Full Version : help mij a.u.b



depterra
23 april 2002, 17:31
weet iemand iets meer over het type fender princeton chorus versterker? ik kan deze kopen voor 250 euro is dit veel of weinig?
alvast bedankt.

Lacrymosa
23 april 2002, 20:24
Das toch een solid-state (transistor) met die buizen simulatie?

verder vin ik 250 euro wel aardig veel voor een 2de hands transistor versterker, ik weet er verder nie veel van af, ik ga em zo ff voor je opzoeken.

CheerS!!

depterra
23 april 2002, 20:28
alvast bedankt

SteavisSmokin
24 april 2002, 01:13
heb je iets meer info over het jaartal van de versterker? Is het het type met rode knoppen op het paneel? En heb je misschien een fototje online van de versterker? Dan is het wat makkelijker om te laten weten wat het waard is. Waarschijnlijk is 250 euro te veel voor die versterker.
Steven

lars
24 april 2002, 10:01
is een goede prijs, nieuw was ie rond de 500-600 euro

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Fender/Princeton_Chorus-01.html

depterra
24 april 2002, 13:06
het is het type met de rode knoppen ik denk 8-9 jaar oud maar ik kan geen foto plaatsen. en op die site die je doorgegeven hebt staat op dat deze niet goed is voor met disrortion te spelen beter een marschall maar als ik die fender koop kan ik die dan nog verkopen en met dat geld een marschall kopen???

SteavisSmokin
24 april 2002, 14:35
Lars, je hebt verschillende modellen van deze versterker. En het is dus de gene met de rode knoppen zoals depterra net duidelijk maakte, deze is écht geen 250 euro waard. Ik zou er maximaal 100 euro voor geven, maar ik denk dat je hem het beste gewoon niet kan kopen (de kwaliteit en de sound die er in de serie met rode knoppen zit is slecht). Stel dat je hem koopt dan kan je hem niet met winst door verkopen, je zal er alleen maar geld op toe moeten geven.

depterra
24 april 2002, 14:46
ok bedankt allemaal ik zal laten weten wat ik ga doen ik ga proberen wat van de prijs af te krijgen en anders zie ik wel , sparen voor een marschall :smile:

lars
24 april 2002, 21:15
als je planning is om een marshall te kopen, is et zoiezo niet slim om een fender te kopen, das zo'n beetje het tegenovergestelde (cleam/distortion iig)

jaccoos
24 april 2002, 21:56
Kijk ik dus op Gitaarnet, wordt er een princeton Chorus aangeboden (met rode knoppen) voor €450,-. is dit gewoon veel te veel of is dit weer een ander soort.

SteavisSmokin
24 april 2002, 23:48
Ik heb effe gechecked op gitaarnet en dat is dezelfde..maar 450 euro man! jeetje da's écht veel te veel. Zelfs in nieuwstaat is zo'n ding geen 450 euro waard. Er staat op gitaarnet bij een andere muziek winkel ook een princeton chorus uit 98 te koop voor 395 euro. Daar zit een beter geluid in dan die bakken met rode knoppen en de prijs is ook wat normaler.

Ik snap echt totaal niet waarom die prijzen voor deze versterkers ineens zo hoog zijn. Meer dan 200 euro (sorry, 100 euro was een typfoutje in mijn vorige bericht!) zijn ze écht helemaal never nooit waard. Maar anyways, als jullie zo'n model met rode knoppen op het oog hebben geef ik je 1 tip: koop wat anders. De kwaliteit en de sound van die dingen is echt bagger.

Steven

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SteavisSmokin op 2002-04-24 23:51 ]</font>

depterra
25 april 2002, 22:22
ik ga die fender dus niet kopen ik ga sparen voor wat anders en ik vin zo een 4x12 kas ook leuker dan zon bakje :grin: