PDA

View Full Version : Welke band??



soup
19 juni 2004, 23:35
Ik luister hier met mijn winamp 5.03a ofzo naar een concert , dat stond bij 'internet-tv- bij zo'n metal kanaal, en dan als titel staat er

Audycja- Rock power show
en dan hoorde ik na het eerste prachtige nummer van deze groep , blablabla Holland, dus dit was een show in Nederland, maar kent iemand deze groep
Audcyja???ik hoop dat het een groep is , want echt wat een muziek dat is prachtig gewoon!!!!
Dit optreden was in een redelijk kleine zaal , want ik hoor het publiek erg goed en nu niet extreem luid, dus zo'n 150man zeker
Het is echte goeie metal , zeker niet heel bekend , met mooie melodische refreinen en solo's waarbij je wegzweeft :)

soup
19 juni 2004, 23:49
Als iemand winamp ook heeft kan die dat dan nu ff checken want het is nog altijd bezig dus internet tv en dan als titel vanboven gewoon metal intypen en dan krijg je 1kanaal daarop klikken , ja normaal is dat tv maar nu ff niet , het is ROCKNET.RADIO

soup
19 juni 2004, 23:58
Het is een groep uit Engeland want de lead singer sprak ff tussendoor en hoorde zijn engels accent en dan zei hij voor het volgende liedje
:--> virtuality
En er was ook een liedje met angels fly ofzoiets
en nu nog een liedje dat ''Innocent'' heet
Iemand???

soup
20 juni 2004, 00:08
en nu fragmatation ofzoiets

schaap
20 juni 2004, 00:38
Nooit gehoord van de edit knop ? :-?
Of doe je dit vaker, tegen jezelf lullen :-D

Barret Wallace
20 juni 2004, 00:41
:D :D :D

soup
20 juni 2004, 00:46
nee ik had een goed plan en dat was als ik nu veel in dit topic post dan komen er zeker mensen kijken en dat is dus gelukt en dat waren jullie 2 haha :-D en ja ik praat graag tegen we zelf zo ben ik nu eenmaal :roll: :-D :-D

schaap
20 juni 2004, 01:19
Nee Barret wees mij hierop :cool:
En die kijkt in alles dus :razz:

soup
20 juni 2004, 01:22
Nee Barret wees mij hierop :cool:
En die kijkt in alles dus :razz:
hehe :) die barret toch :wink: