PDA

View Full Version : Bassist zoekt emo/hardcore band rondom eindhoven



Wal
19 juni 2004, 15:06
Hey,

Ik ben walter, ikspeel bas, heb redelijk wat bandervaring en ben op zoek naar een band.
Het liefst emo/hardcore/punk. Heb echt geen zin om in laffe top 40 coverbandjes te gaan spelen :evil: (sorry)

mayniac
29 juni 2004, 21:35
Klinkt interessant..... Ik ben gitarist (zonder bandervaring) en al een tijdje op zoek naar een band die geen metal of top 40 speelt en dan ook nog in de buurt van Eindhoven. :-?

Wat voor invloeden? Als het gaat om emo-achtige muziek houd ik zelf onder andere van Jimmy Eat world, Boy Sets Fire en Mars Volta. Liefst niet te erge hardcore.

Heb ook niks tegen op meer indie-achtige muziek...

mayniac
29 juni 2004, 21:36
Sorry, dubbelpost

Lahoeda
2 juli 2004, 15:24
Ik speel ook gitaar, wel pas een half jaartje
Kom uit omgeving E'hoven, ik zou graag in een band willen spelen maar zoals gezegt speel ik nog niet zo lang.

Zou het liefst een old school hardcore bandje willen beginnen.
Invloeden als Warzone, Gorilla Biscuits, Madball etc.

Wal
12 juli 2004, 01:35
ik ben niet zo heel erg van de old school ( af entoe een beetje hope conspiracy of give up the ghost, voor zo ver je dat nog old school kan noemen...)

maarre mayniac heeft geloof ik wel een beetje mijn muzieksmaak, dusse ff wachten of er nog een drummer geinterreseerd is he................

doncker
28 augustus 2004, 15:42
Wij zijn ook nog altijd op zoek naar een bassist regio turnhout en drummer. Old school (Madball ,sick of it all , ryker's , ... )

ben79
29 augustus 2004, 14:33
Wij zijn ook nog altijd op zoek naar een bassist regio turnhout en drummer. Old school (Madball ,sick of it all , ryker's , ... )

Voor degenen die Turnhouy niet weten liggen, halfuurtje van eindhoven via E34, das in nederland A65 ??