PDA

View Full Version : Live Forever



Liam Gallagher
22 april 2002, 17:02
Hier ff een mp3tje laat me weten wat je ervan vind!

(de band op de site is niet mijn band, maar ik heb die site gemaakt voor hun...dus:))


http://www.thecloudnyne.com/livefo~3.mp3

Liam Gallagher
24 april 2002, 15:09
Is het zo slecht? Kom op luister en geef je mening!

Mitch
24 april 2002, 21:38
OK dan.....probleem is dat 't een MP3 tje is van een minuut. Geeft niet zo veel indruk ! Eerlijk gezegd begrijp ik het niet zo goed. Dit kun je in je eentje ook opnemen met een beetje leuke multitrack-software; heb je geen band voor nodig ?!
Melodietje lijkt ook nogal sterk op het loopje uit One van U2, maar dan in een bluesy akoestisch jasje.

Ditmar
25 april 2002, 14:17
Ik zou het niet op U2 gooien, volgens mij is het het nummer Live Forever van Oasis (eerste cd, nummer drie) en daarvan de solo acoustisch...... am I right ???

Liam Gallagher
25 april 2002, 15:14
Ik heb het ook in me eentje opgenomen!
Ik heb het alleen ff op die webruimte gestopt (van een band).

En ja het is een oasis nummer. Maar vinden jullie het wel goed? Ik speel 1 jaar

NoelGallagher
29 april 2002, 00:48
Wat geinig dat mijn broertje ook op het forum zit:) Speel je meer Oasis nummers ? Ik heb zelf 56 Oasis nummers gecovered en opgenomen als mp3, ben redelijk extreem...

Mitch
30 april 2002, 16:57
Op die manier.....
Voor een jaar spelen helemaal niet slecht !

Liam Gallagher
4 mei 2002, 01:31
Op 2002-04-25 15:14, schreef Liam Gallagher:
Ik heb het ook in me eentje opgenomen!
Ik heb het alleen ff op die webruimte gestopt (van een band).

En ja het is een oasis nummer. Maar vinden jullie het wel goed? Ik speel 1 jaar


Ja, sinds ik ben begonnen met nummers schrijven ben ik ook maar meteen begonnen met gitaarspelen! Heb je MSN? Misschien kunnen we wat covers uitwisselen?!

NoelGallagher
6 mei 2002, 16:32
Ja ik heb msn, mijn naam is JohannesKeuning@hotmail.com, heb inmiddels ook een site met daarop mp3's van mijn akoestische Oasis covers:

http://www.ukscreen.com/band/DutchOasis

The Edge
29 mei 2002, 13:51
he Liam Gallagher zit je al in een band, ik ben op zoek naar wat mensen om gewoon eens mee te jammen of om een band te vormen Oasis vind ik (wat ik ervan ken) ook goede muziek. laat eff weten : ronaldverwaal@hotmail.com

Ps. goeie covers, en het is verdomd moeilijk om je eigen songe te maken.

Kitaarhiero
29 mei 2002, 16:52
Nou het is helemaal niet moeilijk... kijk maar naar Oasis :wink:

Liam Gallagher
29 mei 2002, 18:16
Hey Ronald,

Ik heb ook wel heel erg zin om een band te vormen. Ik heb je toegevoegd bij MSN. Heb je dat? Dan kunnen we daar verder praten. Zo niet,

Hoe oud ben je?
Wat voor gitaar heb je?
Speel je goed? Lang?

Wat voor soorten muziek behalve U2 en Oasis?

Ik speel voornamelijk Piano en Slaggitaar, ik speel nu 1 jaartje dus in Soleren ben ik niet zo sterk. Ik heb een electr-acoustische Yamaha CPX uitstekend voor slagpartijen.

Ik hoor het wel,

Geert-Jan

Trouwens ik heb ook wel wat eigen songs, maar zit niet zo sterk in me teksten!

The Edge
31 mei 2002, 11:55
Hey Geert-Jan

effe iets over mezelf dan,
ben 23 jaar speel al 8 jaar gitaar nog nooit in een bandje gezeten, wel in een schoolband en af en toe met een vriend wat jammen maar dat was niet serieus. Verder heb ik een aantal gitaren : Fender strat.Mex, Epiphone Les Paul, Fender Tele. Mex, Godin Radiator, Ibanez RG, Ibanez acc en een semi acc gitaar. verder een marshall?? versterker, een Zoom GFX8 en een Boss GT6 multi eff.

Zelf vind ik muziek van U2 het mooist en ook het leukst om na te spelen, maar ik hou ook wel van Punk en rock, zoals Pop Oasis gnr Greenday Metallica The Offspring en verder ben ik wel voor alle muziek soorten in om iets nieuws te leren.

Soleren is niet mijn sterkste kant, ik hou meer van goede ritme´s en gewoon mooie nummers die je lekker mee kan spelen.
Zelf nummers maken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeert.

Dus ja we kunnen wel eens kijken....

zie je wel op MSN alleen ben ik dit weekend weg.

Laterrrrrr....